![تحقیق در مورد بررسی استفاده از مواد زائد در ساختار روسازی در اندونزی](../prod-images/956600.jpg)
فرمت فایل :word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 21صفحه
استفاده از مواد زائد ناشی از اضافات میتواند جایگزین مواد موجود در پروژههای مهندسی به منظور کاهش هزینه و بهبود خصوصیات مکانیکی سازههای کامپوزیت مانند روسازی شود.
در اندونزی بحران اقتصادی برای چندین سال وجود دارد و به دلیل عدم بودجه کافی دولت برای نگهداری همه جادهها با عملکرد مناسب، باعث شده است که اثر بحران در زندگی روزانه تاثیر بگذارد. به علاوه، اثر سیستم حکومتی در اندونزی، استانها را مجبور کرده تا سیستم مدیریت روسازیشان را بهینه کنند. به دلیل اینکه بودجه و اقدامات عملیاتی برای جادههای فرعی با مسئولیت استانها است. بنابراین چندین استراتژی به منظور پیشنهادات متناوب جهت نگهداری عملکرد جادهها با هزینه کم شد از قبیل طراحی یک طبقه سازهای برای بهبود پروژه تعیین اولویت یک جاده در نگهداری عادی و دورهای و ماده افزودنی که عملکرد جاده را بهبود بخشد.
تا اینجای کار، افزودنیهای زیادی در بازار موجود هستند. اگرچه این قبیل افزودنیهای صنعتی هنوز بسیار گران هستند و تحقیقات کمی در این رابطه و آزمایش نادری از این بابت انجام شده و به ندرت در پروژههای راه از آنها استفاده میشود. در پنج سال اخیر تحقیقات انجام شده در اندونزی جهت یافت موادی که از مواد زائد جهت استفاده افزودنی در روسازی تشکیل شده باشد، تمایل پیدا کرده است و به این خاطر است که آگاهیهایی درباره کاهش مواد زائد از بقایای تولیدات صمعتی یا چرخه طبیعی حاصل شده است.
این مقاله چندین تحقیق مربوط به آنالیز پتانسیلی انواع مختلفی از مواد زائد به عنوان افزودنی در ساختار روسازی را ارائه و سپس آنها را بازبینی میکند. مطالب این مقاله از چندین نشریه و پایاننامه در مورد استفاده از مواد زائد در ساختار روسازی از اواسط دهه هشتاد تا اواسط سال 2004 برگرفته شده است.
تحقیق در مورد بررسی استفاده از مواد زائد در ساختار روسازی در اندونزی