نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق انتخاب سیستم خنک کاری توربینی گاز

اختصاصی از نیک فایل دانلود تحقیق انتخاب سیستم خنک کاری توربینی گاز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق انتخاب سیستم خنک کاری توربینی گاز


دانلود تحقیق انتخاب سیستم خنک کاری توربینی گاز

مشخصات فایل
عنوان: انتخاب سیستم خنک کاری توربینی گاز
فرمت فایل : word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 105

شما در این تحقیق با مطالب مفید و ارزشمندی در مورد سیستم خنک کاری توربینی گاز آشنا خواهید شد.

 

بخشی از تحقیق انتخاب سیستم خنک کاری توربینی گاز را در ادامه مشاهده خواهید نمود:

 

خنک کاری توربین به عنوان یک فن آوری کلیدی برای پیشرفت موتورهای توربینی گازی

عملکرد یک موتور توربینی گازی شدیداً تحت تأثیر دمای ورودی توربینی است و افزایش عملکرد می تواند با ماکزیمم دمای ورودی مجاز توربین حاصل شود . از نقطه توقف ( معیار ) عملکرد، احتراق استوکیومتر یک با دمای ورود توربینی حوالی 2000 درجه سانتی گراد ( 3650 درجه فارنهایت ) ، یک ترمودینامیک ایده آل خواهد بود، چون کاری صرف تراکم هوای مورد نیاز محصولات رقیق تراکم نمی شود . بنا بر این رویه کنونی صنعت ، دمای ورودی توربینی را به دمای سوخت  استوکیومنز یک نزدیکتر می سازد ، به ویژه  برای موتورهای نظامی با این وجود دمای  مجاز قطعه فلزی برای اغلب آلیاژهای پیشرفته  و فرآیند های صنعتی نمی تواند فراتر از محدوده 980-930 درجه سانتی گراد     (1800-1700 درجه فارنهایت ) برود ...

ترکیب خنک کاری با پوشش های محافظ گرمایی

استفاده از پوشش های گرمایی ( TBC ) کمک بزرگی را در کاهش بار گرمایی روی آلیاژ ایرفویل می کند ، خصوصاً برای ایرفویلهایی که به صورت داخلی خنک کاری شده اند .ایرفویلها به استثنا تحت پوشش حفاظت گرمایی با یک رویه معمول لایه نازکی از یک ماده عایق بندی شده با دمای بالا ساخته شده اند...

خنک کاری نازل توربین

در طراحی نازل های  توربین خنک کاری شده توسط تعدادی از عوامل  به منظور رسیدن به یک طراحی بهینه ( جزئیات بیشتر برای بهینه سازی  طراحی خنک کاری در بخش انتقال  حرارت تجربی و تصدیق ( اعتبار ) خنک کاری بررسی می گردد .  باید در نظر گرفته شوند . علاوه بر عملکرد ترمودینامیکی تعیین شده موتور ، این مواد نیز باید در نظر گرفته شوند...

اثرات زبری

مراحل بالای زبری سطح مخصوصاً برای توربین های صنعتی با عملکرد طولانی مدت بدون تعمیرات و نگهداری معمولاً در شرایط محیطی بهتری کار می کنند ، نا صافی پوشش محافظ گرمایی و پوسته شدگی ، روشهای عمده افزایش انتقال حرارت ناشی از ناصافی سطحی ایرفویل می باشند . ناصافی افزایش یافته افزایش را در ضریب انتقال حرارت خارجی بر روی تمام سطوح قرار گرفته در معرض جریان گاز داغ موجب می شود...

اثرات نا پایداری

بر هم کنش نا پایدار بین استاتور و جریان پایین دست روتور تأثیر بزرگی بر انتقال حرارت دارد .سنجش حرارت برای یک مرحله کامل روتور توربین در ابتدا بوسیله دان و همکارانش گزارش شده بود.  مطالعه آنها نشان داده است که فرازهای از پره های بالا دست جریان ، افزایش متناوبی را در انتقال حرارت روی سطوح تیغه روتور موجب می شوند ...

تصادم فواره ای  ترکیبی

از بالاترین نرخ انتقال حرارت خارجی ایرفویل که با اثر شامل اغتشاش و نسبت سطح غیر دلخواه میان سطوح داخلی و خارجی پیوند یافته که لبه حمله تیغه را به ناحیه ای بسیار مشکل برای خنک کاری تبدیل می کند . انحراف از نقطه سکون در یک کارکرد فاقد طراحی ، مشکلات را بغرنج تر می سازد . تکنیک های خنک کاری بر اساس خفظ لایه لبه حمله کارآیی کافی یی را  جهت خنک کاری فراهم می سازد و اما اثرات منفی ای را در بر دارد...

 

 فهرست مطالب تحقیق انتخاب سیستم خنک کاری توربینی گاز

  • فهرست اصلاحات  
  • فهرست پارامترها   
  • خنک کاری توربین به عنوان یک فن آوری کلیدی برای پیشرفت موتورهای توربینی گازی            
  • چالش های خنک کاری برای افزایش مداوم دمای گاز و نسبت فشار کمپرسور
  • تکنیک  های رایج خنک کاری              
  • خنک کاری            
  • پنالتی خنک کاری  
  • ترکیب خنک کاری با پوشش های محافظ گرمایی 
  • فرآیند توسعه خنک کاری ایرفویل         
  • شرح گرمای اصلی و پارامترهای تشبیهی انتقال جرم           
  • بر هم کنش انتقال جرم – گرما در لایه مرزی ایرفویل         
  • نقش تشابه در رقابت تجربی انتقال جرم و گرمای ایرفویل توربین      
  • دمای فلزی و اثراتشان بر عمر قطعات توربین     
  • صدور انتقال گرمای گذرا روتور به استاتور و کنترل فاصله نوک     
  • خنک کاری نازل توربین       
  • بر هم کنش به وسیله مشعل   
  • انتقال حرارت پره   
  • انحنا        
  • اثرات زبری           
  • اغتشاش  
  • خنک کاری لایه ای پره         
  • نرخ وزش               
  • انحنای سطح           
  • گرادیان فشار          
  • اغتشاش جریان اصلی            
  • شکافهای خنک کاری لایه        
  • انبارش ( ذخیره ) لایه            
  • اثر پرش هوای خنک کاری لایه بر انتقال حرارت سطحی    
  • انتشارخنک کاری دیواره انتهایی             
  • خنک کاری تیغه توربین        
  • اثرات دوارنی و سه بعدی بر انتقال حرارت تیغه 
  • نیروهای دورانی    
  • اثرات سه بعدی      
  • پروفیل شعاعی دمای گاز       
  • اثرات نا پایداری     
  • تکنیک های خنک کاری داخلی تیغه     
  • مجاری صاف داخلی              
  • فین های سوزنی     
  • تصادم فواره ای      

دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق انتخاب سیستم خنک کاری توربینی گاز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد