چکیده
یادگیری یک فرایند اجتماعی است وفعالیت های یادگیری برای رسیدن به مرحله تولید اندیشه واطلاعات حیاتی است . از جمله روشهای فعالی که امروزه توجه صاحبنظران تعلیم و تربیت را به خود جلب کرده است، یادگیری مشارکتی است. رویکرد یادگیری مشارکتی در دهه حاضر از نظر گاه ها ی مختلف مورد مطالعه قرار گرفته است . بررسی این نظر گاه ها منجر به ارائه الگویی شده که در اقدام پژوهی حاضر به اجرا درامده است. در این اقدام پژوهی تلاش شد با استفاده از یادگیری مشارکتی ضمن علاقه مند نمودن دانش اموزان کلاس هفتمb به درس شیرین زبان انگلیسی، وضعیت درسی آنها را بهبود بخشیم که در نهایت موفق شدیم.
چگونه توانستم با استفاده از یادگیری مشارکتی دانش آموزان کلاس هفتم b را در درس زبان انگلیسی تقویت نمایم؟