متخصصان علم مدیریت براین باورند که مدیریت زمان کلید موفقیت در برابر کوه مشکلاتی است که هر مدیر با آن روبه روست . مفهوم کلی مدیریت زمان این است که توفیق درانجام حجم قابل ملاحظه کار در مدت زمان محدود ، لزوما با کار سخت و تلاش بیشتر حاصل نمی شود، بلکه کافی است اندکی از هوش و ذکاوت خود بهره بگیرید و تنها با اندکی تغییر در عادات کار می توانید تا ۲۰٪ از وقت خود صرفه جویی کنید .
نقطه شروع کسب مهارت های مدیریت درست زمان برای ما این است که بدانیم مدیریت زمان در واقع مدیریت زندگی است درست مثل اینکه از با ارزشمندترین موهبت زندگی خود مراقبت کنیم.
مدیریت زمان