نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت ریاضیات عمومی و کاربرد های آن

اختصاصی از نیک فایل دانلود پاورپوینت ریاضیات عمومی و کاربرد های آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 269 صفحه

فصل اول: مجموعه ها (60 اسلاید) فصل سوم: توابع (89 اسلاید) فصل چهارم: مشتق(89 اسلاید) فصل پنجم: کاربردهای مشتق( 31 اسلاید) فصل اول مجموعه ها اهداف کلی هدف کلی از ارائه ی این فصل آشنایی با مفاهیم اولیه ی نظریه ی مجموعه ها است.
سپس به بیان اصول دوگانی و استقراء ریاضی می پردازیم و مقدماتی از آنالیز ترکیبی را ارائه خواهیم داد. اهداف رفتاری در انتهای این فصل از دانشجو انتظار می­رود به اهداف زیر نائل گردد: 1) تشخیص دهد چه دسته ای از اشیاء تشکیل یک مجموعه می دهند. 2) بتواند اشتراک، اجتماع و تفاضل دو مجموعه را بدست آورد. 3) مجموعه های اعداد طبیعی، صحیح، گویا، اصم و حقیقی را بشناسد. 4) بتواند حاصل ضرب دو مجموعه را محاسبه کند.
5) اصل استقراء ریاضی را بداند و بتواند آن را در حل مسائل به کار بندد. 6) دستور دو جمله ای را بداند. 7) بتواند اصول جمع و ضرب را به کار بندد. 8) بتواند در حل مسائل ترکیبیاتی اصول ترتیب، ترتیب با حروف مکرر، تبدیل 9) جایگشت با حروف مکرر، ترکیب، ترکیب با تکرار حروف را به کار گیرد.
تعریف مجموعه عبارت است از یک دسته از اشیاء یا اشخاص یا حروف یا اعداد ...
که کاملاً مشخص شده باشند.
هر یک از عوامل متشکله مجموعه را یک عنصر یا عضو مجموعه خوانند.
مثال : 1.
مجموعه اعداد 1، 3، 7 و 9.
2.
مجموعه افرادی که در ایران زندگی می کنند.
⋘☟⋙ مجموعه ها را عموماً به دو طریق نشان می دهند.
ممکن است یک مجموعه را با معرفی و نوشتن تمام عناصر آن مشخص کرد.مانند مجموعه {9و 7و 5و 3و 1} A = ممکن است یک مجموعه را به وسیله تعریف خصوصیات اجزای آن مشخص کرد.
مانند {x عددی فرد و مثبت و کوچکتر از 11 است : x} A = {x عددی صحیح فرد است : x} B = ⋘☟⋙ اگر عنصر a به مجموعه ای مانند A تعلق داشته باشد، یعنی A شامل a باشد، در این صورت می نویسند و می خوانند a متعلق است به A.
عدم تعلق a را به مجموعه A به صورت نشان می دهند.
مجموعه های محدود و نامحدود اگر تعداد عناصر یک مجموعه عدد محدود معینی باشد مجموعه را محدود خوانند، مانند مجموعه روزهای هفته، ولی اگر تعداد عناصر یک مجموعه نامحدود باشد مجموعه را نامحدود گویند.
تساوی دو مجموعه دو مجموعه B , A را مساوی گویند اگر دقیقاً دارای عناصر همانندی باشند.
تساوی دو مجموعه را به صورت A=B نشان می دهند.
عدم تساوی دو مجموعه را به B ≠ A نشان می دهند.
مجموعه تهی مجموعه ای را که دارای عنصری نباشد مجموعه تهی یا خالی خوانند و آن را با ɸ نشان می دهند.
مثلاً مجموعه افرادی که قد آنها 4 متر است.
زیرمجموعه اگر هر عنصر متعلق به مجموعه A متعلق به مجموعه B نیز باشد، بنابه تعریف، A را زیرمجموعه B نامند و به صورت نشان می دهند و می خوانند A زیرمجموعه B است، در زبان ریاضی علامت ∀ به معنی «هر چه باشد» و علامت ⇒ «نتیجه می دهد،» خوانده می شود.
با توجه به معنای این علائم، مجموعه A را زیرمجموعه B می خوانند اگر : ⋘☟⋙ اگر A زیرمجموعه A ≠ B , B باشد، A را زیرمجموعه محض B خوانند.
در نتیجه دو مجموعه B , A برابرند، اگر و فقط اگر، هر یک زیرمجموعه دیگری باشند، یعنی : مجموعه مجموعه ها مجموعه

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت ریاضیات عمومی و کاربرد های آن

دانلود خط مشیء در سطح ملی

اختصاصی از نیک فایل دانلود خط مشیء در سطح ملی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 12

 

» خط مشیء در سطح ملی«

در بین اصول خط مشیء جنگل ارائه شذده توسط کنفرانس FAO در 1951 موارد زیر مطرح شده است. هر کشور باید بیشترین تعداد مردم‌اش را تغذیه کند از حداکثر منافع موجود حاصل از ارزشهای حفاظتی، تولیدی، و جانبی جنگلهایش استفاده نماید. این امر ایجاب می‌کند کع محافظت باید در برابر اسیب یا خرابی توسط انسان صورت بگیرد یا در مواردی از قبیل آتش، حشرات، و بیماریهای درخت اینکار انجام شود. بنابراین در یک خط مشیء جنگل حالت معینی از تمایل به سمت حفاظت حوزة جنگل از آتش باید مورد توجه باشد و این امر به نوبة خودش باید در یک قانون در یک کشور مطرح گردد. چنین قانونگذاری که مقداری از آن مؤثر است و مقداری از آن غیرفعال می‌باشد در تعدادی از کشورها مطرح است. در جای که قانونگذاری غیرفعال است، این امر معمولاَ برای این حقیقت ردیابی می‌شود که در واقع خط مشیء جنگل در ارتباط با محافظت در مقابل آتش، بطور صحیح تفسیر نمی‌شود.لذا باید تأکید شود که اولین کار در برخورد با یک مسئله آتش عبارت‌اند از فرمولبندی خط مشیء در سطح ملی است و تجربه نشان داده است که یک بیان معین از خط مشیء برای راهنمایی صحیح و همکاری اقدامات بعدی، مطلوب است. در آغاز، ممکن است که فقدان خط مشیء بیان شده احساس نشود زیرا افراد خوشبین که مسؤل ورود کنترل هستند دارای اهداف تعیین شده و واضحی می‌باشند. اما وقتی که یک سازمان کنترل آتش توسعه می‌یابد و مسؤلیت‌های وسیعی تخصیص داده می‌شود، ابهام پرهیزمی‌گردد اگر یک خط مشی‌ء معین مطرح گردد.یک بیان خط مشیء در این سطح باید وسعت پیدا کند و باید طوری تصور شود که فوراَ برای اصلاح در پرتویی شرایط متغیر و تجربه، قابل سازگاری باشد.

تأثیر آتش برروی ارزشهای جنگل

خط مشیء باید بطور طبیعی براساس اطلاعات حقیقی یافت شود. اطلاعات حقیقی مفصل بآسانی در کشوری که مایل به اقدام برای اولین بار برروی یک برنامة کنترل آتش منظم می‌باشد فراهم است و بنابراین سیاست گزاران باید تفسیر کنند که از چه چیزی موجود است و از تجربه جاهای دیگر استفاده کنند. راهنمای اصلی در فرمولاسیون خط مشیء باید مقصود اصلی مدییت جنگل باشد. آنگاه، در پرتوی تاریخ آتش‌سوزی کلی کشور چهار معیار عمومی وجود دارند که می‌توانند در تعیین آنچه که خط مشیء باید باشد بکاربرده شوند.

چه مقدار آسیب آتشی به ارزش محافظتی جنگل وارد می‌گردد.

چه مقدار اسیب توسط آتش به ارزشهای

با چه درجه‌ای از مشکلات جنگلها می‌توانند پس ازآتش‌سوزی دوباره بازسازی شوند؟

آیا حفاظت بعدی در مشکل پس از آتش‌سوزی جنگها افزایش می‌یابد؟

پاسخ به این پرسشها ساده نیست و یک ارزیابی اختیاری ممکن است تمام آن چیزی باشد که امکان دارد مثلاَ برآورد آسیب را برای مقادیر چوب برآورد نماید. ولی در بسیاری از کشورها چوب بالقوه مفید هنوز دارای ارزش تثبیت شده خودش از طریق فروش نمی‌باشد و ممکن است چنین سال قبل این امر رخ داده باشد. ارزش نسبی گونه‌های غلات معلوم نمی‌باشد.و مقدار هر گونه در یک مرحله می‌تواند رخ دهد فقط می‌تواند برآورد تقریبی شود. ارزش رشد گونه‌های جوان مورد توجه می‌باشد و توجه زیادی به آسیب به خاک و منابع آب شده است و مشکل ممکن است غیر قابل حل بنظر برسد. در یک سری از بررسیهای انجام شده در آمریکا تأثیرات مخرب آتش در مقوله‌های زیر در نظر گرفته شدند:

(a ) مقادیر چوب – رشد گیاهان و بازاریابی شامل تولید مجدد گیاه، تأثیر برروی ترکیب گونه، آسیب حشره و بیماری و موارد مستقیماَ ناشی از آتش‌سوزی را از بین رفتن محل برای رشد گیاه.

(b ) ارزشهای آب- طغیان – فرسایش و رسوب‌دهی و آسیبهای مرتبط با آتش و کاهش ذخایر آب روزمین و جریانهای اصلی.

(c) ارزشهای حیات وحش – کاهش پرندگان و حیوانات، تأثیر روی زیستگاه آنها

(d ) ارزشهای تفریحاتی- آسیب به مجموعه‌های ایجاد شده تفریحی و کاربرد جنگلها

(e) ارزشهای چریدن- تذثیر آتش روی مقادیر چوب و استفاده از آن

(f) سایر ارزشهای دارایی- کاهش یا آسیب به محصول کشاورزی، ساختمانهای مزرعه، حصارها و سایر دارایهای متفرقه

(g) ارزش اقتصادی- اجتماعی- تأثیر کاهش چوب در حال رشد برروی الگوی اجتماعی و اقتصادی ناحیه

این بررسی نتوانست یک فرمول کلی برای ارزیابی تأثیرات مخرب آتش ارائه کند و مشکلات رادر نظر بگیرد، حتی برای چنین کشور پیشرفته‌ای مانند آمریکا

وضع کردن یک ارزش پولی ساده برروی زندگی انسان چگونه امکانپذیر است؟

فقدان اطلاعات نباید منجر به نادیده گرفتن مسئله گردد. برای کشوری که ارزش معینی برای چوب و نهالها نمی‌توان تعیین کرد، باید در پرتوی تجربیات سایر کشورها فرض شود که ارزشهای چوب زیاد می‌گردد و گونه‌های با ارزش کم فعلی احتمالاَ در آینده اهمیت بیشتری دارند. برای سایر ارزشهای ذکر شده آنها تحت تأثیر آتش می‌باشند و


دانلود با لینک مستقیم


دانلود خط مشیء در سطح ملی

مقاله درباره تجهیزکارگاه

اختصاصی از نیک فایل مقاله درباره تجهیزکارگاه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 59

 

مقدمه

قبل از انجام هر گونه عملیات ساختمانی در یک منطقه مورد نظر نیاز به برخی کارها و اموری میباشد . یک عملیات اجرایی در یک محل دارای چند شخصیت حقیقی و حقوقی می باشد که هرکدام به نحوی در پیشرفت کار وموضوع پیمان نقش دارند.

کارفرما : قطب اصلی یک عملیات اجرایی و پایه گذار آن که با سرمایه گذاری خواستار اجرا وتحقق یافتن موضوع مورد قرارداد می شود.

پیمانکار: یک شخصیت حقیقی ویا حقوقی که طرف دیگر قرارداد می باشد و وظیفه او انجام عملیات موضوع پیمان طبق مفاد قرارداد که باید زیرنظر نمایندگان کارفرما ومورد قبول آنها باشد.

دستگاه مشاور ونظارت : که ممکن است یک نفر ویا چندین نفر باشند که از طرف کارفرما تعیین شده ووظیفه او نظارت بر کار وموضوع قرارداد می باشد تا موضوع مورد قرارداد طبق نقشه های موجود که توسط مهندسین طراح ومحاسب طرح گردیده ونیز طبق ضوابط و مفاد آیین نامه های مربوطه ومقررات ملی ساختمان اجرا گردد.

مدیر پروژه: که ممکن است در بسیاری از پروژه های عمرانی باشند که وظیفه آن ارتباط بین کارفرما و پیمانکار می باشد.

سرپرست کارگاه: که از طرف پیمانکار به کارفرما معرفی می شود،هرگونه تغییر وتحول در مورد موضوع قرارداد باید توسط سرپرست کارگاه به اطلاع دستگاه نظارت وکارفر ما برسد.

تجهیز کارگاه

قبل از بستن هرگونه قراردادی بین کارفرما و پیمانکار ابتدا زمین مورد نظر که قرار است عملیات عمرانی در آن انجام شود توسط نمایندگان کارفرما به پیمانکار معرفی می گردد .

پیمانکار هم قبل از عقد قرارداد به مطالعه در مورد منطقه مورد نظر به جهت وجود منابع آب ،شن،ماسه وسیمان ونیز ملزومات دیگر می پردازد . از همه مهمتر به مطالعه در مورد موضوع قرارداد از روی نقشه های معماری و سازه ونیز خواسته های کارفرما می پردازد.

بعد از انجام تمامی این موارد قراردادی فیمابین کارفرما و پیمانکار ودر بسیاری موارد نمایندگان کارفرما (دستگاه مشاور) تنظیم می شود.

این قرادا د شامل نکات مهمی می باشد از جمله: مبلغ پیمان، مدت پیمان ، مسئولیت تهیه مصالح وملزومات اولیه کارگاه که ممکن است به عهده کارفرما با شد یا اینکه خود را در قبال آن بی مسئولیت بگرداند.

بعد از اینکه قرارداد منعقد شد اولین کاری که توسط پیمانکار در منطقه وکارگاه صورت می گیرد تجهیز کارگاه می باشد .

تجهیز کارگاه عبارت است از ساخت ویا نصب محل سکونت کارگران و نگهبان وانباردار ، همینطور یک دفتر جهت امور دفتری خود پیمانکار ،تأمین منابع اولیه کارگاه مثل: آب ،برق، سیمان ، ماسه، شن، آجر و آهن آلات .

تجهیز کارگاه به نسبت حجم عملیات آن معمولا وقت زیادی را به خود اختصاص می دهد . چون در یک زمین بکر وبدون وجود هرگونه امکاناتی به سادگی نمی توان تمامی نیازها را مرتفع ساخت.

پس یکی از وظایف مهندس کارگاه کوتاه کردن تا حد امکان زمان مربوط به تجهیز کارگاه و نیز استفاده بهینه از کمترین وکوچکترین امکانات موجود در همان ابتدای عملیات .

در آخر می توان اذعان داشت تا وقتی که حداقل نیازهای زندگی در یک منطقه موجود نباشد نمیتوان نیروهای متخصص و مجرب برای شروع و انجام عملیات را به منطقه گسیل داشت.

پی کنی و پی سازی

+


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره تجهیزکارگاه

پروژه پاورپوینت روستا1 (73 اسلاید )

اختصاصی از نیک فایل پروژه پاورپوینت روستا1 (73 اسلاید ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه پاورپوینت روستا1 (73 اسلاید )


پروژه پاورپوینت روستا1 (73 اسلاید )

نگاهی گذرا به نمونهای ساختمانهای روستایی در نواحی گوناگون کشور  بیانگر بهره برداری هوشمندانه اهالی از مواد و مصالح موجود در دسترس و تلاش برای بهره گیری هر چه بیشتر از انها برای براورد نیازهای ساختمانیشان است.اساس اندیشه این روستاییان کاهش هزینه های مربوط به ساختمان و پرهیز از حمل و نقل بی جا و استفاده از مصالح غیر بومی و افزایش قابلیتها و دوام مصالح بومی برای ساختمان سازی و ایجاد سر پناه برای خانواده و فضاهای مناسب برای محصولات و عوامل تولیدی است.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه پاورپوینت روستا1 (73 اسلاید )

دانلود پاورپوینت درس مدارهای منطقی دیجیتال

اختصاصی از نیک فایل دانلود پاورپوینت درس مدارهای منطقی دیجیتال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 250 صفحه

درس مدارهای منطقی دیجیتال ورود به سیستم دیجیتال فصل اول: سیستم ده دهی اعداد (Decimal): آشنایی پیچیدگی را پنهان می کند؟
ده رقم 0..9 موقعیت ، وزن تعیین می کند: سیستم دودویی اعداد(binary): آسان برای کامپیوتر ها, ناملموس برای ما از ارقام دودویی(binary digits (bits))، به جای ارقام ده دهی استفاده می کند. n بیت داده شده می تواند نشانگر 2^n عدد باشد. با ده انگشت می شود تا 1023 شمرد! در این سیستم نیز از موقعیت، وزن را تعیین می کند. تبدیل از مبنای ده به مبنای دو روش اول : تقسیمات متوالی ( 325 )10 325 162 81 40 20 10 5 2 1 2 2 2 2 2 2 2 2 1 1 1 0 0 0 0 0 ( 101000101 )2  روش دوم : کاهش متوالی توان های دو توان های دو : 1  2  4  8  16  32  64  128  256  512  1024  … 25 = 1 1 0 0 1 16 8 1 تبدیل از مبنای دو به مبنای ده ( 1 0 1 1 1 0 )21 25 24 23 22 21 20 = 0 x 1 1 x 2 1 x 4 1 x 8 0 x 16 1 x 32 + + + + + = (46)10 25.43  11001.01101 … 0.43 * 2 = 0.86 0.86 * 2 = 1.72 0.72 * 2 = 1.44 0.44 * 2 = 0.88 0.88 * 2 = 1.76 … اعداد اعشاری بیتی:nاعداد بدون علامت در قالب 0 حداقل 2n – 1حداکثر 20 + 21 + … + 2a = 2( a + 1 ) - 1 اعداد علامت دار 1- سیستم علامت مقدار + : 0 - : 1 ....
بیت علامت n - 1 2 – سیستم متمم دو 258 – 194 = 258 + ( 999 – 194 ) + 1 – 1000 = A – B = A + B + 1 متمم دو در روش متمم دو : 1 0 0 1 0 1 1 = +20 + 21 + 23 – 26 = - 53 بیتی عینا مشابه نمایش آن در سیستم nتمرین : یک عدد منفی پیدا کنید، که روش نمایش آن در سیستم متمم دو و قالب بیتی باشد.nعلامت مقدار و قالب تمرین : سیستمی برلی ارائه اعداد اعشاری منفی نشان دهید که به کمک آن بتوان جمع و تفریق را انجام داد و درگیر رقم قرض نشد.
سیستم متمم دو سیستم متمم یک سیستم علامت مقدار 000 = +0 000 = +0 000 = +0 001 = +1 001 = +1 001 = +1 010 = +2 010 = +2 010 = +2 011 = +3 011 = +3 011 = +3 100 = -0 100 = -3 100 = -4 101 = -1 101 = -2 101 = -3 110 = -2 110 = -1 110 = -2 111 = -3 111 = -0 111 = -1 روش های ممکن جهت نمایش اعداد علامت دار: متمم 2 : 1- عدد بدون علامت به صورت باینری نوشته شود.
2 – قالب ریزی 3 – اگر عدد مثبت بود، کار تمام است، اما اگر عدد منفی است لازم است متمم دو شود.
( 49 )10 = ( 1 1 0 0 0 1 )2 0 1 1 0 0 0 1 جمع و تفریق اعداد علامت دار : 49 + 23 - 26 1 0 0 1 1 1 1 0 0 1 0 1 1 1 1 1 0 0 1 1 0 - اگر در جمع خطای سرریز رخ داد، باید خمع را در قالب بزرگتری انجام دهیم. است.Carry- در سیستم بدون علامت خطای سرریز همان )Over flow خطای

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت درس مدارهای منطقی دیجیتال