نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه بررسی تأثیر استراتژی های آمیخته ترفیع بر میزان فروش بیمه عمر شرکت سهامی بیمه ایران در شهر مشهد

اختصاصی از نیک فایل پایان نامه بررسی تأثیر استراتژی های آمیخته ترفیع بر میزان فروش بیمه عمر شرکت سهامی بیمه ایران در شهر مشهد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه بررسی تأثیر استراتژی های آمیخته ترفیع بر میزان فروش بیمه عمر شرکت سهامی بیمه ایران در شهر مشهد


پایان نامه بررسی تأثیر استراتژی های آمیخته ترفیع بر میزان فروش بیمه عمر شرکت سهامی بیمه ایران در شهر مشهد

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بیمه با عنوان بررسی تأثیر استراتژی های آمیخته ترفیع بر میزان فروش بیمه عمر شرکت سهامی بیمه ایران در شهر مشهد به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

در میان رشته­های مختلف بیمه، بیمه­های زندگی به دلیل آن که پوشش­های خود را مستقیماً متوجه انسان که هدف توسعه است می­سازد، از اهمیت بالایی برخوردارند و در میان بیمه­های زندگی "بیمه عمر و سرمایه­گذاری" به سبب مزایا و کارکردهای قابل توجه خود از اهمیت ویژه­ای برخوردار شده است.  بیمه عمر و سرمایه­گذاری علاوه بر تاثیرهای مهم اقتصادی برای افراد و خانواده­ها، در بعد کلان نیز در زمینه­هایی نظیر کاهش آثار تورم، سرمایه­گذاری­های کلان و ... دارای اهمیت ویژه­ای است علیرغم وجود مزایای فراوان این نوع بیمه نامه، هنوز توسعه و گسترش نیافته است.عوامل بازاریابی بی شک در میزان فروش این بیمه نامه ها بسیار موثرند. بازاریابی علمی بیمه های عمر یکی از راهکارهای اساسی جهت توسعه این نوع بیمه ها در کشور بشمار می آید. ترفیع یکی از عناصر آمیخته بازاریابی است که از طریق آن شرکت با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند و از طریق تبلیغات، پیشبرد فروش، فروش شخصی و روابط عمومی و بازاریابی مستقیم او را به خرید محصول تشویق میکند . در این تحقیق با استفاده از پرسشنامه تعداد 175 پرسشنامه از بیمه های سطح شهر مشهد جمع آوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت از 5 مولفه که بیانگر  عناصر امیخته ترفیع هستند را بر روی فروش بیمه عمر با استفاده از آزمون تی مورد سنجش قرار داده نتایج نشان داد که در سطح خطای 5 درصد ، هر 5 مولفه ترفیع یعنی آگهی های تجاری ،  فروش شخصی ، روابط عمومی ، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم با فروش بیمه عمر ارتباط مثبت و معناداری دارند. همچنین با استفاده از آزمون فریدمن مشخص شد که متغیر فروش شخصی در اولویت اول و بعد از آن بترتیب مولفه های آگهی های تجاری ، روابط عمومی ، پیشبرد فروش و در اخر بازاریابی مستقیم قرار دارد.


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی تأثیر استراتژی های آمیخته ترفیع بر میزان فروش بیمه عمر شرکت سهامی بیمه ایران در شهر مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد