موضوع فارسی :مدل سازی ارتعاش دوچرخه ترمز و اندازه گیری
موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->
Bike braking vibration modelling and measurement
تعداد صفحه :6
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2014
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
دوچرخه سیستم دیسک ترمز مدرن اغلب لرزش و سر و صدا در اجزای دوچرخه مانند روتورهای ترمز، چرخ ها، و حتی قاب دوچرخه را القا کند. هنگامی که لرزش یا سر و صدا بیش از حد، عملکرد ترمز را می توان به عنوان نامطلوب درک شده است. تحقیقات قبلی ترکیب قاب دوچرخه دینامیک سازه و مدل سازی اصطکاک ترمز نشان داده است که اصطکاک چوب لغزش است به احتمال زیاد علت بسیاری از این لرزش و سر و صدا. پارامترهای طراحی دوچرخه مانند رفتار اصطکاک ترمز و اجزاء دوچرخه خواص ساختاری مرکزی در تولید و / یا حفظ این ارتعاش است. پویایی پیش بینی از این مدل ها با تست ترمز همبسته نیز منطقی این پژوهش گسترش مدل سازی تلاش های قبلی برای بهبود مکاتبات با ترمز سر و صدا تست / ارتعاش و بدست آوردن درک بیشتر به همکاران و درمان ممکن است از این لرزش های ناخواسته. به طور خاص، مدل توسعه یافته دارای پویایی چرخ پیچشی (از جمله روتور / هاب، لبه، و اینرسی تایر، و صحبت می کرد، روتور و stiffnesses تایر) به مدل های قبلی. این مدل جدید اجازه می دهد تا پویایی قاب دوچرخه و چرخ به زن و شوهر از طریق نرم افزار ترمز. برای حمایت و اعتبار مدل سازی، حرکت / ارتعاش اندازه گیری ها در طول ترمز پر سر و صدا با ارتعاشی متر تفریح لیزری بدون تماس در آزمایشگاه و با شتاب سنج در مزرعه ثبت شده است. اندازه گیری لرزش همراه با پیش بینی های مدل به سمت هدف از اتصال ناخواسته سر و صدا / ارتعاش با پارامترهای طراحی خاصی از سیستم دوچرخه سواری قاب چرخ مطالعه قرار گرفت.
دانلود مقاله ISI مدل سازی ارتعاش دوچرخه ترمز و اندازه گیری