پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان مطالعه اثرات استراتژی رقابتی، مدیریت دانش وپذیرش تجارت الکترونیک برعملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت خراسان شمالی) به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف
چکیده:
هدف اصلی این تحقیق « مطالعه اثرات استراتژی رقابتی، مدیریت دانش و پذیرش تجارت الکترونیک بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت خراسان شمالی) طی سه ماهه سوم سال 1392» می باشد. روش گردآوری داده ها در قسمت مبانی نظری از روش کتابخانه ای و در بخش آزمون فرضیات از طریق پرسشنامه می باشد. پرسشنامه بین101 نفر از اعضای جامعه آماری توزیع گردید.روش آماری مورد استفاده در این پژوهش روش رگرسیون با استفاده از داده های ترکیبی است. فرضیه ها از طریق آزمون همبستگی و رگرسیون چند متغیره مورد آزمون قرار گرفتند.
فرضیه های این تحقیق عبارتند از:
1-استراتژی رقابتی بر عملکرد بانک تجارت تاثیر مثبت دارد.
2-قابلیتهای مدیریت دانش بر عملکرد بانک تجارت تاثیر مثبت دارد.
3-پذیرش تجارت الکترونیک بر عملکرد بانک تجارت تاثیرمثبت دارد..
نتایج تحقیق نشان داد بین استراتژیهای رقابتی، قابلیت مدیریت دانش و پذیرش تجارت الکترونیک در بانک تجارت رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد.
پایان نامه مطالعه اثرات استراتژی رقابتی، مدیریت دانش وپذیرش تجارت الکترونیک برعملکرد