نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله تأثیر رسانه‌ها بر افکار عمومی مطالعه موردی جمهوری اسلامی ایران

اختصاصی از نیک فایل مقاله تأثیر رسانه‌ها بر افکار عمومی مطالعه موردی جمهوری اسلامی ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله تأثیر رسانه‌ها بر افکار عمومی مطالعه موردی جمهوری اسلامی ایران


مقاله تأثیر رسانه‌ها بر افکار عمومی مطالعه موردی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و خسته نباشید

مطلبی که امروز برای شما قرار دادم مقاله ای تحت عنوان تأثیر رسانه‌ها بر افکار عمومی مطالعه موردی جمهوری اسلامی ایران می باشد .

این مقاله به صورت ورد و در 16 صفحه انجام شده و قابلیت ویرایش دارد .

قسمتی از متن چکیده این مقاله را برای شما قرار میدم . در صورت رضایت می توانید خرید بفرمایید .

قسمتی از متن :

چکیده

هدف این مقاله از یک سو واکاوی چگونگی تأثیر رسانه بر افکار عمومی و از سوی دیگر چگونگی بهره‌گیری کشورها از این تأثیر در اعمال قدرت با مفهوم اقناعی آن برای رسیدن به اهداف خود در چارچوب جنگ نرم است. محتوای برنامه‌های رسانه‌ها با مضامین گوناگون برخاسته از فرهنگ کشور به مثابه قدرت نرم آن می‌تواند با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای در مفهوم جنگ نرم، افکار عمومی کشور آماج را شکل‌دهی و هدایت کند. جنگ نرم از آن جهت به افکار عمومی مرتبط می‌شود که با ابزارها و فناوری‌های جدید در تصویرسازی موجه از امر ناموجه، همچنین کسب اعتبار در افکار عمومی بین‌المللی تأثیرگذار است. شرایط جدید جهانی موجب شده تا کشورها در رقابتی درگیر شوند که لازمه آن نه تنها داشتن قدرت نرم و نمادهایی از قدرت سخت است، بلکه داشتن مشروعیت در میان افکار عمومی جهانی و ترغیب دیگران برای هدف مورد نظر خود نیز اهمیت یافته است.

واژگان کلیدی: رسانه، افکار عمومی، قدرت نرم، جنگ نرم.

 

قیمت این محصول فقط 2500 تومان می باشد .

لطفا شماره همراه و ایمیل معتبر وارد نمایید


دانلود با لینک مستقیم


مقاله تأثیر رسانه‌ها بر افکار عمومی مطالعه موردی جمهوری اسلامی ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد