نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی درباره تیپ‌های شخصیتی مدیران

اختصاصی از نیک فایل پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی درباره تیپ‌های شخصیتی مدیران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی درباره تیپ‌های شخصیتی مدیران


پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی درباره تیپ‌های شخصیتی مدیران

دانلود متن کامل پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی با فرمت ورد  word

 

 

 

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی (MA)

 

عنوان

بررسی رابطه بین تیپ‌های شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان
از دیدگاه ذی نفعان در ناحیه 5 مشهد

 

استاد راهنما:

دکتر محمدرضا ذبیحی

 

استاد مشاور:

دکتر عبدالحمید رضایی رکن آباد

 

نگارش:

سمانه کرم زاده

 

1-1 مقدمه

هم اکنون بیش از نیم قرن از زمانی که پیتردراکر برای توصیف گروه جدیدی از کارکنان که سرمایه زمین و یا نیروی کار دیگر ابزار اصلی تولیدشان تلقی نمی‌گردد بلکه توجه شان بر استفاده موثر از دانایی معطوف می‌شد و منجر به ابداع واژه کارکنان دانایی شد نمی‌گذرد و امروزه کارکنان دانایی یا بهتر بگویئم دانشگران حرفه ای درصد بزرگ و رو به رشدی از کارکنان بزرگترین و موفق ترین سازمان‌های دنیا را تشکیل می‌دهند.

               برایان و جویس ) قدمی و همکاران 1384)

از سوی دیگر چرا تعداد زیادی از مردم موقعیت‌های خود را برای موفقیت از بین می‌برند این تنها به این علت نیست که این مدیران جدید هوش و مهارت لازم را برای شغل ندارند، این مدیران از آثار و خصوصیات فردی خود، ایدئولوژی‌ها و رفتارها روی انسان‌ها آشنایی نداشته و به موفقیت نمی‌رسند، در واقع توانایی خویش را قبل از پریدن در یک دیگ بزرگ آبجوش ازریابی نمی‌کنند

                                   (ابدالی، 1384)

در این جهان موج سوم به سیطره ای دست می‌یابد که به شیوه‌های تازه خلق و بهره برداری از دانایی مبتنی است

                           تافلر (جعفری،1374)

امروزه سازمانهای آموزشی مخصوصا مراکز آموزش عالی رسالت تربیت انسانهای متخصص و نیز تولید دانش را در جامعه بر عهده دارند

                                 (رئوفی 1383)

بنابراین آموزش و پرورش همگانی در همه مراحل آن و آموزشهای تخصصی و کاربردی برای کارکنان وکارمندان بخش‌های عمومی‌و خصوصی به عنوان یکی از بزرگترین صنایع جهان شناخته شده است و هر کشوری در جهان سالانه بخش بزرگی از درآمدهای ملی خود را برای گسترش و بهبود کارهای آموزشی و پرورشی به کار می‌بندد و همواره برای افزایش این سرمایه گذاری تلاش می‌کند زیرا سودآور و کار ساز بودن آن در پیشرفت شاخص توسعه در فراهم آوردن نیروی انسانی کاردان و متخصص و پرورش مردم با فرهنگ و آگاه که سرمایه گذاری‌های مادی را می‌افزاید است.

             وایلز (طوسی 1382)

سرمایه‌های انسانی بخشی از ثروت ملل هستند و گردش امور در آینده در گرو استعداد و قریحه انسانی است. بنابراین مزیت راهبردی و اقتصادی در آینده نصیب سازمانهایی خواهد شد که بتوانند در بازار، گروهی متنوع، مشتمل بر بهترین و درخشانترین استعداد‌های انسانی را جذب کنند.

                           (امینی 1378)(حمیدی1383)  

مدیران برای آنکه بتوانند درسمت خود کار آمد وموفق باشند باید از نظر ویژگی‌های شخصیتی با شغل خود انطباق داشته باشند زیرا که این عدم انطباق باعث عدم موفقیت آنها در وظایف محوله خواهد شد.                                 رابینز (پارسائیان و اعرابی1379)

در این پژوهش سعی بر این است که به بررسی روابط بین تیپهای شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان بپردازد، تا شاید بتوانیم گامی‌هر چند کوچک در جهت تعیین معیار متناسب در انتخاب مدیران اثر بخش برای مهمترین سازمان در امور تربیت دانشگران حرفه ای در عصر برتری خرد برداریم

 

1-2- بیان مسئله

کنون که عصر مدیریت و رهبری است و موفقیت نهادها و سازمانها تا حدود زیادی به کار آیی و اثر بخشی عملکرد مدیران بستگی دارد (میر کمالی 1375) وجوب دقت سازمانها در انتخاب مدیران توانمند که قادر باشند با اتخاذ تدابیر و شیوه‌های بایسته به ویژه در دستگاه آموزش و پرورش زمینه را برای تجلی و بروز استعدادها و خلاقیت همه ی معلمان و متعلمان همواره سازد بیشتر آشکار می‌شود (صافی 1374) اگر افراد از نظر شخصیت متناسب با شغل و حرفه ای باشند که انجام می‌دهند متوجه خواهند شد که برای انجام وظیفه ای که به آنها محول شده از استعداد و توانایی‌های لازم برخوردارند و از این رو موفق تر خواهند شد رابینز (پارسایئان و اعرابی1379) از طرف دیگر عواملی که در انتخاب شغل دخالت دارند با عواملی که باعث موفقیت می‌شوند متفاوتند (به پروژه 1377). اینکه فرد داوطلب شغل الگوی خاص فکری، احساسی، رفتاری متناسب، با شغل را دارد (باکینگهام و کافمن 1380) از مهمترین مسائل در برگزیدن مدیران است زیرا که مدیران بخاطر تفاوتهای فردی و شخصی مسائل را به شیوه‌های مختلف مدیریت می‌کنند و انجام وظایف و نحوه عمل آنها محصول دو مسئله ی مهم یعنی ویژگیهای شخصیتی و شیوه مدیریتی است که اتخاذ می‌کنند (گوئل کهن 1378). مدیران نقش تعیین کننده ای را در اثر بخشی سازمانها از جمله سازمانهای آموزشی به عهده دارند چرا که اثر بخشی سازمان را می‌توان از طرق توانایی مدیر در به حداکثر رساندن تعامل بین ساختار و فرآیند سازمان اندازه گیری کرد. (شیرازی 1374)، حالا باید دیدآیا عوامل درونی شخصیت از قبیل عواطف، احساسات، تفکر، یادیگری و هوش و یا عوامل برونی مثل شیوه قضاوت و ادراک یا تاثیر ارتباطی با موفقیت و اثر بخشی مدیران دارد یا خیر؟

جان‌هالند از جمله صاحب نظرانی ست که می‌گوید انتخاب شغل بیانگر نوع شخصیت فرد است و او بر این اساس است که دست به انتخاب می‌زند، کتل بر این باور است که علائق و رغبت‌ها در ارتباط مستقیم با شخصیت فرد می‌باشد و چیز جداگانه ای نیست (به پروژه 1377)

انجام وظائف و نحوه عمل آنها محصول دو مساله مهم یعنی ویژگیهای شخصیتی آنان و شیوه مدیریتی است که اتخاذ می‌کنند (گوئل کهن 1374).

نظریات فروید روانکاو برجسته اتریشی ( یا به قولی آلمانی) درباره ی شخصیت موید تاثیر غرایز به عنوان مهمترین نیروهای برانگیزنده ی رفتار است او از انرژی نهفته ای که آن را” لیبیدو” می‌نامید صحبت می‌کرد که می‌تواند با جابجایی به اهداف جانشین در تعیین شخصیت فرد موثر باشد او متعتقد به تحلیل رویا بود که نشان دهنده ی سه سطح شخصیت (من، فرا من، نهاد) است.

آدلر در بررسی شخصیت بیشتر به برانگیز‌های اجتماعی و افکار هشیار (بجای فرآیند‌های ناهشیار) معتقد بود یعنی شخصیت را نشانه‌های برتر عوامل اجتماعی می‌دانست تا زیستی و از معدود کسانی بود که 4 تیپ شخصیتی را تدوین کرد.

راجرز نظریه خود را درباره ی شخصیت با جهتی انسان گرایانه بیان کرد از اصطلاحی به عنوان (خود پنداره) یاد می‌کرد که الگویی سازمان یافته و پایدار از ادراکات را بیان می‌کند، او معتقد بود که اگر چه خویشتن تغییر می‌کند ولی خصوصیات سازمان یافته، یکپارچه و ویژه خودپنداره همیشه حفظ خواهد شد.

آیسنک از دیگر صاحب نظران تپی شناسی و شخصیت معتقد به تحلیل عاملی و به شیوه آماری بود او پس از تحقیقات خود به دو بعد درون گرا – برون گر و روان آزرده پایدار و ناپایدار دست یافت (جالب است که طبایع چهار گونه او بر اساس نظریات پزشکان قدیم با نظریات و 4 تیپ ارائه شده توسط بوعلی سینا هم خوانی دارد.

نظریات کارل گوستاویونگ روان کاو سوئیسی که بر اساس نظریات فروید بنا نهاده شده بود اما معتقد به تحلیل عاملی شخصیت بود او به عقاید فروید مفهوم ناهشیار جمعی را افزود او اظهار می‌داشت که در درون ما تنازعی بین پرسونا (نقابی که بر چهره داریم) و خویشتن شخصی برقرار است بر اساس نظریات یونگ که 16 تیپ شخصیتی را ارائه می‌کند در رابطه با حرفه شکی نیست که تیپهای خاص برای بعضی از مشاغل مناسب یا مناسب هستند، تئوری شخصیتی تیپ‌های روانشناختی در توضیح ناسازگاریها و بروز درگیریها بین افرادکمک می‌کند. در واقع یونگ در نظریات خود قبل از هر چیز به چهار کنش فکر، هیجان، حس کردن، شهود در دو بعد برون گرایی و درون گرایی می‌پردازد یعنی 8 تیپ شخصیتی و از این میان تیپ‌های آمیخته را بیان می‌کند که جمعا 16 تیپ یا ریخت را تعریف می‌کند.

نظریات کارل گوستا و یونگ مهمترین و عمیق ترین نظریات درباره شخصیت است اگر مدیران وظائف خود را به نحو احسن انجام دهند سازمان به هدفهایش خواهد رسید با توجه به اینکه از مهمترین ملاک‌های ارزیابی سازمان‌ها اثر بخشی است (پزشک 1379) پس با توجه به جایگاه نظام تعلیم و تربیت به ویژه نظام مدیریتی، مساله مهمی‌که مطرح می‌شود و باید مورد عنایت قرار گیرد. انتخاب صحیح متقاضیان پست مهم مدیریت است که باید در این رهگذر به تفاوتهای فردی و خصوصیات شخصیتی آنان توجه شود (کشمیری 1379). از آنجایی که مبنای ارزشیابی از رفتار مدیر توسط افراد و گروههای مختلف متفاوت است و سازمانهای عصر کنونی بر خلاف گذشته برای حفظ خو شناسی، شهرت، بقاء خود نیازمند گروههای مختلف دیگر در کنار سهامداران و مالکان اصلی سازمان هستند (گیوریان 1382) و از سویی دیگر هنوز دانشمندان علوم سازمانی از اثر بخشی سازمانی تعریف خاصی ارائه نکرده اند در این پژوهش از رویکرد نوین اثر بخشی در قالب رضایت ذی نفعان بهره می‌گیریم ال دفت (پارسائیان و اعرابی 1381)، (برزگر 1383).

لذا در این پژوهش نظر گروه ذی نفعان (معلمان، انجمن اولیاء مربیان، دانش آموزان) مورد توجه قرار گرفته است.

رفتارهای مدیر اثر بخش آموزشی از دید ذی نفعان با این 7 عنوان شاخص قابل بررسی است (علاقمند 1374 )

  • جو
  • رهبریت
  • تصمیم گیری
  • مواد درسی
  • نتایج
  • منابع

ارزشیابی (هوی و میکسل)                                             (شیرازی 1374)

با توجه به کم بودن تحقیقات داخلی انجام گرفته در این زمینه خصوصا در رابطه با تیپهای شخصیتی یونگ مقصد محقق این است که دریابد آیا تیپ شخصیتی می‌تواند به عنوان معیاری برای انتخاب مدیران به شمار آید؟ این تحقیق روی مدیران ابتدایی ناحیه 5 مشهد و نماینده ی معلمین، انجمن اولیا و دانش آموزان صورت گرفته است به امید انتخاب شایسته مدیران در پستهای مدیریتی خصوصا مدیریت آموزشی.

1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش

سازمان آموزش و پرورش هر کشور به عنوان یکی از مهمترین، موثر ترین و گسترده ترین سازمانهای مختلف اجتماعی است که مسئولیت انتخاب و انتقال عناصر فرهنگی را به نسل نوخاسته جامعه به عهده دارد. این سازمان دستگاهی است که از دیر باز نقشی سازنده و اساسی در بقا و تداوم فرهنگ و تمدن بشری ایفا کرده است و الگوی کلی نهادها و سازمانهای رسمی‌جامعه است.

                                                                              (صافی 1374)

با توجه به اینکه پیشرفت هر جامعه به چگونگی آموزش و پرورش و غنای فرهنگی آن جامعه بستگی دارد و در پیشرفت مراکز آموزشی به مدیران به عنوان مهمترین عامل پیشرفت نگریسته می‌شود (رئوفی 1375) مدیریت آموزشی از یکسو در بالابری توانمندی مردمان نقشی ازرنده داد و از سوی دیگر به جهت کمبود منابع و استفاده صحیح از آن در فرآیند توسعه به صورت غیر مستقیم بهره وری مادی کشور را فزونی می‌بخشد وایلز (طوسی 1382) با توجه به اینکه مدیریت آموزشی مدیریتی بی نظیر است و نمی‌توان آن را با هیچ نوع مدیریتی مقایسه کرد لذا باید دریافت که مدیران امروزه در جستجوی چیستند؟ به کجا می‌روند؟ چه می‌جویند؟ با نگاهی به اکناف این گیتی پهناور در می‌یابیم که در عصر ما کار آیی واثربخشی والاترین هدف و ارزشمند ترین مقصد همه مدیران است همه در جستجوی کار آیی بیشتر و اثر بخشی و بهره وری فزون ترند و تلاشهایی که دراین راستا شکل می‌گیرد (الوانی 1378) اثر بخشی به مفهوم میزان موفقیت در تحقق اهداف یا انجام ماموریتهای محوله به جنبه ی کمی‌قضیه توجه داردکه بیشتر در مفهوم کار آیی توجه می‌شود که امروزه تنها با این مفهوم در نظر گرفته نمی‌شود (ناصری 1383) با آن که اداره کردن مدرسه وظیفه ی مدیریت است علی رغم یکسان بودن وظایف، همه مدیران به یک شیوه عمل نمی‌کنند، این تفاوت‌ها علاوه بر آن که امکان دارد از تفاوت سطح دانش، نگرش و نظام ارزشی آنها متاثر باشد از شخصیت متفاوت هر یک نیز سرچشمه می‌گیرد (غفوریان 1382) با توجه به جنبه‌های روان شناسی مدیران و شخصیت آنان که یکی از عوامل اسای در موفقیت آنان به شمار می‌رود (نیکپور 1373). آگاهی از تفاوتهای شخصیتی و فردی می‌تواند ما را در حل بسیاری از دشواریها یاری دهد. وقتی قبول کردیم که انسانها در توانائیهای ذاتی و اکتسابی تفاوت دارند در پی این نخواهیم بود که از همه رفتارهای یکسانی انتظار داشته باشیم ما می‌توانیم تفاوتهای فردی را از نظر عاطفه، سرعت واکنش، تیز بینی، شیوه قضاوت و سایر جنبه‌های رفتار بررسی کنیم (رسول زاده 1380) با توجه به اینکه در هر سازمان مشاغل گوناگونی وجود دارد. لازمه انجام وظایف برخورداری از توانائیهای شخصیتی است، لذا باید افرادی را برگزینیم تا آمادگی لازم و انگیزه کافی داشته باشند، این مسئله می‌تواند پاسخگوی برخی از مشکلات مربوط به ضعف کارآیی، افت اثر بخشی، ضعف بهره وری و عدم ثبات شغلی باشد (جوکار 1379) چنانچه افراد متناسب با شغل نباشند. پس از ارضاء نیاز اولیه خود از شغلشان دلزدگی پیدا کرده و این حالت به نوبه خود باعث عدم رضایت شغلی، فرار از مسئولیت و کاهش اثر بخشی می‌شود. این پژوهش، با توجه به شرایط کنونی جامعه به کسانی که متقاضی کار هستند کمک می‌کند تا بتوانند با برنامه ریزی قبلی، حتی در زمانی دانش آموزی و دانشجویی خود را محک بزنند و امکانات و توانائی‌های خویش را ازریابی کنند و بر اساس آن هدف‌ها و راههای زندگی خود را برگزینند و به سویش گام بردارند همچنین اگر سازمانهای بزرگ و کوچک درصد گزینش کارمند یا انتخاب و انتصابات افرادی با شخصیتی متناسب با سازمان هستند و اگر می‌خواهند در طول خدمت کارکنان و مدت عمرسازمان یک مسیر شغلی [1] قابل انعطاف و متناسب با نیازهای متقابل افراد و سازمان طراحی کنند و به کار بستن اینگونه تدابیر مدیریتی در همبسته کردن افراد با سازمان می‌تواند بسیار موثر شد.      (میر سپاسی1378)

 

1-4- اهداف پژوهش

1- تعیین تیپهای شخصیتی مدیران ابتدایی ناحیه 5 مشهد

2- شناسایی و تعیین میزان اثر بخشی مدیران

3- تعیین رابطه بین تیپهای شخصیتی و اثر بخشی مدیران مدارس ابتدایی.

4- کمک به غنی کردن پژوهشهای داخلی در این زمینه

 

1-5- فرضیه‌های پژوهش

فرضیه ی اصلی: بین تیپهای شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنها رابطه معنی دار وجود دارد

فرضیه‌های فرعی:

-مدیرانی که دارای تیپ شخصیتی (ESTJ) هستند از اثر بخشی بالایی برخوردارند.

-مدیرانی که دارای تیپ شخصیتی (ISTJ) هستند از اثر بخشی بالایی برخوردارند.

-مدیرانی که دارای تیپ شخصیتی (ESTP) هستند از اثر بخشی متوسط برخوردارند.

-مدیرانی که دارای تیپ شخصیتی (ISTP) هستند از اثر بخشی پایین برخوردارند.

1-6- متغیرها و تعاریف آنها

متغیر مستقل: در این پژوهش متغیر مستقل عبارتست از تیپهای شخصیتی مدیران

متغیر وابسته: در این پژوهش متغیر وابسته عبارتست از اثر بخشی مدیران

متغیر تعدیل کننده: در این پژوهش متغیر تعدیل کننده عبارتست از میزان تحصیلات، جنسیت،رشته تحصیلی

متغیر کنترل کننده: در این پژوهش متغیر کنترل کننده عبارتست از مقطع آموزشی

 

1-6-1 تعاریف نظری متغیرها

1- منظور از چهار تیپ در این پژوهش این موارد می‌باشد.

الف)ESTJ   ب) ISTJ      ج) ESTP     د)ISTP

الف تیپ ESTJ: کسانی دارای تیپ شخصیتی ESTJ هستند که عمل گرا، واقع گرا، درگیر با امور واقعی و ملموس و در به دست گرفتن امور تجاری و واقعی گرایش داشته مدیران خوبی هستند سازمان دهی و جهت دادن فعالیت‌ها را دوست دارند.

ب) تیپ ISTJ: کسانی که دارای تیپ شخصیتی ISTJ هستند آرام، جدی، موفق در کارها، با تمرکز و توجه کامل، به دنبال حقایق معلوم منطقی و واقعیت گرا هستند.

ج) تیپ ESTP: کسانی که دارای تیپ شخصیتی ESTP هستند که در لحظه حل مشکل خوب عمل می‌کنند، نگران نیستند، از هر چیزی که پیش آید لذت می‌برند، سازگار و صبورند.

د) تیپ ISTP: کسانی که دارای تیپ شخصیتی ISTP هستند آرام، محتاط، تماشاگر، خونسرد، مشاهده گر و تحلیل گر زندگی می‌باشند.

2- اثر بخشی: دراینجا منظور از اثر بخشی میزان یا درجه ای است که یک سازمان هدفهایش را تحقق بخشد (رضایت ذی نفعان، معلمان، اولیا دانش آموزان، دانش آموزان)

 

1-6-2 تعاریف عملیاتی متغیرها

1- در این پژوهش تیپهای شخصیتی مدیران به وسیله پرسشنامه مایرز- بریگز فرم G سنجیده می‌شود. و منظور از تیپهای شخصیتی موارد ذیل است.

ESTJ: نمره ایست که آزمودنی در پاسخ به سوالات در ردیف‌های E، S، T، و J به دست می‌آورد و چنانچه آزمودنی نمرات بیشتری را در ردیف‌های فوق نسبت به سایر ردیفهای پرسشنامه کسب نماید در این تیپ قرار می‌گیرد.

ISTJ: نمره ایست که آزمودنی در پاسخ به سوالات در ردیف‌های I، S، T و J به دست می‌آورد چنانچه آزمودنی نمرات بیشتری را در ردیف‌های فوق نسبت به سایر ردیف‌های پرسشنامه کسب نماید در این تیپ قرار می‌گیرد.

ESTP: نمره ایست که آزمودنی در پاسخ به سوالات در دریف‌های T, S, E و P به دست آورد چنانچه آزمودنی نمرات بیشتری را در ردیف‌های فوق نسبت به سایر ردیف‌های پریسشنامه کسب نماید در این تیپ قرار می‌گیرد.

ISTP: نمره ایست که آزمودنی در پاسخ به سوالات در ردیف‌های T, S, I و P به دست می‌آورد چنانچه آزمودنی نمرات بیشتی را در ردیف‌های فوق نسبت به سایر ردیف‌های پرسشنامه کسب نماید در این تیپ قرار می‌گیرد.

2- اثر بخشی: دراین پژوهش اثر بخشی توسط پرسشنامه ی محقق ساخته مورد سنجش قرار می‌گیرد و پس از نمره گذاری با استفاده از نمرات به دست آمده پرسشنامه% 25 از نمرات بالا به عنوان اثر بخشی بالا،% 25 از نمرات پایین به عنوان اثر بخشی پایین و%50 به عنوان متوسط لحاظ می‌شود.

 

(ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

 

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن پایان نامه در این صفحه درج شده (به طور نمونه)

ولی در فایل دانلودی متن کامل پایان نامه

همراه با تمام ضمائم (پیوست ها) با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است

 

دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی درباره تیپ‌های شخصیتی مدیران

کتاب تخصصی در مورد مخابرات بیسیم - Wireless Communications over MIMO Channels

اختصاصی از نیک فایل کتاب تخصصی در مورد مخابرات بیسیم - Wireless Communications over MIMO Channels دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کتاب تخصصی در مورد مخابرات بیسیم - Wireless Communications over MIMO Channels


کتاب تخصصی در مورد مخابرات بیسیم - Wireless Communications over MIMO Channels

 

 

Wireless Communications over MIMO Channels


این کتاب در قالب pdf و به زبان اصلی می باشد.

 

 

Wireless Communications over MIMO Channels - 2006
Applications to CDMA and Multiple Antenna Systems
Volker Kuhn

A JOHN WILEY & SONS, INC., PUBLICATION

Contents

Preface xi
Acknowledgements xv
List of Abbreviations xvii
List of Symbols xxi
1 Introduction to Digital Communications 1
1.1 Basic SystemModel . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1
1.1.1 Introduction . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1
1.1.2 Multiple Access Techniques . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
1.1.3 Principle Structure of SISO Systems . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
1.2 Characteristics ofMobile Radio Channels . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
1.2.1 Equivalent Baseband Representation . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
1.2.2 Additive White Gaussian Noise . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
1.2.3 Frequency-Selective Time-Variant Fading . . . . . . . . . . . . . . . 12
1.2.4 Systems with Multiple Inputs and Outputs . . . . . . . . . . . . . . 16
1.3 Signal Detection . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
1.3.1 Optimal Decision Criteria . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
1.3.2 Error Probability for AWGN Channel . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
1.3.3 Error and Outage Probability for Flat Fading Channels . . . . . . . 22
1.3.4 Time-Discrete Matched Filter . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
1.4 Digital Linear Modulation . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
1.4.1 Introduction . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
1.4.2 Amplitude Shift Keying (ASK) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
1.4.3 Quadrature Amplitude Modulation (QAM) . . . . . . . . . . . . . . 30
1.4.4 Phase Shift Keying (PSK) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
1.5 Diversity . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
1.5.1 General Concept . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
1.5.2 MRC for Independent Diversity Branches . . . . . . . . . . . . . . 40
1.5.3 MRC for Correlated Diversity Branches . . . . . . . . . . . . . . . 47
1.6 Summary . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
2 Information Theory 51
2.1 Basic Definitions . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51
2.1.1 Information, Redundancy, and Entropy . . . . . . . . . . . . . . . . 51
2.1.2 Conditional, Joint and Mutual Information . . . . . . . . . . . . . . 53
2.1.3 Extension for Continuous Signals . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56
2.1.4 Extension for Vectors and Matrices . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
2.2 Channel Coding Theorem for SISO Channels . . . . . . . . . . . . . . . . . 58
2.2.1 Channel Capacity . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58
2.2.2 Cutoff Rate . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 59
2.2.3 Gallager Exponent . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62
2.2.4 Capacity of the AWGN Channel . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64
2.2.5 Capacity of Fading Channel . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68
2.2.6 Channel Capacity and Diversity . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 70
2.3 Channel Capacity ofMIMO Systems . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
2.4 Channel Capacity for Multiuser Communications . . . . . . . . . . . . . . . 78
2.4.1 Single Antenna AWGN Channel . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 78
2.4.2 Single Antenna Flat Fading Channel . . . . . . . . . . . . . . . . . 82
2.4.3 Multiple Antennas at Transmitter and Receiver . . . . . . . . . . . . 85
2.5 Summary . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
3 Forward Error Correction Coding 91
3.1 Introduction . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92
3.2 Linear Block Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 94
3.2.1 Description byMatrices . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 94
3.2.2 Simple Parity Check and Repetition Codes . . . . . . . . . . . . . . 97
3.2.3 Hamming and Simplex Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98
3.2.4 Hadamard Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 99
3.2.5 Trellis Representation of Linear Block Codes . . . . . . . . . . . . 99
3.3 Convolutional Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 100
3.3.1 Structure of Encoder . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
3.3.2 Graphical Description of Convolutional Codes . . . . . . . . . . . . 104
3.3.3 Puncturing Convolutional Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105
3.3.4 ML Decoding with Viterbi Algorithm . . . . . . . . . . . . . . . . . 106
3.4 Soft-Output Decoding of Binary Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109
3.4.1 Log-Likelihood Ratios – A Measure of Reliability . . . . . . . . . . 109
3.4.2 General Approach for Soft-Output Decoding . . . . . . . . . . . . . 112
3.4.3 Soft-Output Decoding for Walsh Codes . . . . . . . . . . . . . . . . 114
3.4.4 BCJR Algorithm for Binary Block Codes . . . . . . . . . . . . . . 115
3.4.5 BCJR Algorithm for Binary Convolutional Codes . . . . . . . . . . 118
3.4.6 Implementation in Logarithmic Domain . . . . . . . . . . . . . . . 120
3.5 Performance Evaluation of Linear Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
3.5.1 Distance Properties of Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
3.5.2 Error Rate Performance of Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
3.5.3 Information Processing Characteristic . . . . . . . . . . . . . . . . . 131
3.6 Concatenated Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 135
3.6.1 Introduction . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 135
3.6.2 Performance Analysis for Serial Concatenation . . . . . . . . . . . . 137
3.6.3 Performance Analysis for Parallel Concatenation . . . . . . . . . . . 141
3.6.4 Turbo Decoding of Concatenated Codes . . . . . . . . . . . . . . . 146
3.6.5 EXIT Charts Analysis of Turbo Decoding . . . . . . . . . . . . . . 153
3.7 Low-Density Parity Check (LDPC) Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . . 160
3.7.1 Basic Definitions and Encoding . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 160
3.7.2 Graphical Description . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 165
3.7.3 Decoding of LDPC Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 167
3.7.4 Performance of LDPC Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 169
3.8 Summary . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 171
4 Code Division Multiple Access 173
4.1 Fundamentals . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 174
4.1.1 Direct-Sequence Spread Spectrum . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 174
4.1.2 Direct-Sequence CDMA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 181
4.1.3 Single-User Matched Filter (SUMF) . . . . . . . . . . . . . . . . . 185
4.1.4 Spreading Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 191
4.2 OFDM-CDMA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 194
4.2.1 Multicarrier Transmission . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 194
4.2.2 Orthogonal Frequency Division Multiplexing . . . . . . . . . . . . . 195
4.2.3 Combining OFDMand CDMA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 200
4.3 Low-Rate Channel Coding in CDMA Systems . . . . . . . . . . . . . . . . 208
4.3.1 Conventional Coding Scheme (CCS) . . . . . . . . . . . . . . . . . 209
4.3.2 Code-Spread Scheme (CSS) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 210
4.3.3 Serially Concatenated Coding Scheme (SCCS) . . . . . . . . . . . . 211
4.3.4 Parallel Concatenated Coding Scheme (PCCS) . . . . . . . . . . . . 214
4.3.5 Influence of MUI on Coding Schemes . . . . . . . . . . . . . . . . 216
4.4 Uplink Capacity of CDMA Systems . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 219
4.4.1 Orthogonal Spreading Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 220
4.4.2 Random Spreading Codes and Optimum Receiver . . . . . . . . . . 220
4.4.3 Random Spreading Codes and Linear Receivers . . . . . . . . . . . 222
4.5 Summary . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 225
5 Multiuser Detection in CDMA Systems 227
5.1 Optimum Detection . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 227
5.1.1 Optimum Joint Sequence Detection . . . . . . . . . . . . . . . . . . 228
5.1.2 Joint Preprocessing and Subsequent Separate Decoding . . . . . . . 229
5.1.3 Turbo Detection with Joint Preprocessing and Separate Decoding . . 231
5.2 Linear Multiuser Detection . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 233
5.2.1 Decorrelator (Zero-Forcing, ZF) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 233
5.2.2 Minimum Mean Squared Error Receiver (MMSE) . . . . . . . . . . 236
5.2.3 Linear Parallel Interference Cancellation (PIC) . . . . . . . . . . . . 240
5.2.4 Linear Successive Interference Cancellation (SIC) . . . . . . . . . . 243
5.3 Nonlinear Iterative Multiuser Detection . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 245
5.3.1 Nonlinear Devices . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 245
5.3.2 Uncoded Nonlinear Interference Cancellation . . . . . . . . . . . . . 247
5.3.3 Nonlinear Coded Interference Cancellation . . . . . . . . . . . . . . 253
5.4 Combining Linear MUD and Nonlinear SIC . . . . . . . . . . . . . . . . . 258
5.4.1 BLAST-like Detection . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 258
5.4.2 QL Decomposition for Zero-Forcing Solution . . . . . . . . . . . . 258
5.4.3 QL Decomposition for MMSE Solution . . . . . . . . . . . . . . . 268
5.4.4 Turbo Processing . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 270
5.5 Summary . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 273
6 Multiple Antenna Systems 275
6.1 Introduction . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 275
6.2 Spatial Diversity Concepts . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 277
6.2.1 Receive Diversity . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 277
6.2.2 Performance Analysis of Space–Time Codes . . . . . . . . . . . . . 279
6.2.3 Orthogonal Space–Time Block Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . 282
6.2.4 Space–Time Trellis Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 293
6.3 Multilayer Transmission . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 304
6.3.1 Channel Knowledge at the Transmitter and Receiver . . . . . . . . 304
6.3.2 Channel Knowledge only at the Receiver . . . . . . . . . . . . . . . 306
6.3.3 Performance of Multilayer Detection Schemes . . . . . . . . . . . . 308
6.3.4 Lattice Reduction-Aided Detection . . . . . . . . . . . . . . . . . . 312
6.4 Linear Dispersion Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 319
6.4.1 LD Description of Alamouti’s Scheme . . . . . . . . . . . . . . . . 320
6.4.2 LD Description of Multilayer Transmissions . . . . . . . . . . . . . 321
6.4.3 LD Description of Beamforming . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 321
6.4.4 Optimizing Linear Dispersion Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . 322
6.4.5 Detection of Linear Dispersion Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . 323
6.5 Information Theoretic Analysis . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 323
6.5.1 UncorrelatedMIMO Channels . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 323
6.5.2 CorrelatedMIMO Channels . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 325
6.6 Summary . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 328
Appendix A Channel Models 329
A.1 Equivalent Baseband Representation . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 329
A.2 Typical Propagation Profiles for Outdoor Mobile Radio Channels . . . . . . 330
A.3 Moment-Generating Function for Ricean Fading . . . . . . . . . . . . . . . 331
Appendix B Derivations for Information Theory 333
B.1 Chain Rule for Entropies . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 333
B.2 Chain Rule for Information . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 333
B.3 Data-Processing Theorem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 334
Appendix C Linear Algebra 335
C.1 Selected Basics . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 335
C.2 Householder Reflections and Givens Rotation . . . . . . . . . . . . . . . . . 341
C.3 LLL Lattice Reduction . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 343
Bibliography . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .347
Index . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 359

جهت دانلود "کتاب تخصصی در مورد مخابرات بیسیم" اینجا کلیک نمایید.

 


دانلود با لینک مستقیم


کتاب تخصصی در مورد مخابرات بیسیم - Wireless Communications over MIMO Channels

پروژه کلاسی کاربری اراضی شهری (توسط ArcGIS 10.2)

اختصاصی از نیک فایل پروژه کلاسی کاربری اراضی شهری (توسط ArcGIS 10.2) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه کلاسی کاربری اراضی شهری (توسط ArcGIS 10.2)


پروژه کلاسی کاربری اراضی شهری (توسط ArcGIS 10.2)

 

 

 

پروژه کلاسی کاربری اراضی شهری (توسط ArcGIS 10.2)

 

 

این پروژه حاوی فایل های زیر است:

1. عکس زمین مورد نظر که توسط نرم افزار گوگل ارث (Google Earth) تهیه شده است.

2. نقشه توپوگرافی منطقه

3. مشخصات شیب طولی و عرضی زمین

4. نقشه شیب زمین

5. نقشه جهت شیب

6. نقشه واحد های همسایگی

7. نقشه تقسیمات بلوک ها

8. نقشه کاربری اراضی

نقشه های فوق توسط نرم افزار ArcGIS 10.2 و نیز با استفاده از نرم افزار گوگل ارث(Google Earth) تهیه شده است. علاوه بر آچه که ذکر گردید، نقشه DEM منطقه، شیپ فایل ها (Shape file)، فایل KML (مخصوص گوگل ارث) و فایل MXD (برای ArcGIS) ارائه خواهد شد.

 

توجه:

این پروژه در حد کار کلاسی می باشد و جنبه عملیاتی ندارد و برای دانشجویانی که در مباحث کاربری اراضی شهری و انجام پروژه مربوطه با نرم افزار ArcGIS با مشکل مواجه اند مناسب خواهد بود.

جهت دانلود "پروژه کلاسی کاربری اراضی شهری" اینجا کلیک نمایید.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه کلاسی کاربری اراضی شهری (توسط ArcGIS 10.2)

دانلود بانک ایمیل کلیه اصناف،بانک ایمیل کارخانه ها،شرکت ها با بروز رسانی سال 94

اختصاصی از نیک فایل دانلود بانک ایمیل کلیه اصناف،بانک ایمیل کارخانه ها،شرکت ها با بروز رسانی سال 94 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود بانک ایمیل کلیه اصناف،بانک ایمیل کارخانه ها،شرکت ها با بروز رسانی سال 94


دانلود بانک ایمیل کلیه اصناف،بانک ایمیل کارخانه ها،شرکت ها با بروز رسانی سال 94

دانلود بزرگترین بانک ایمیل مشاغل و اصناف بانک ایمیل کارخانه ها،شرکت ها با بروز رسانی سال 94

دانلود بزرگترین بانک ایمیل کاربران و مشاغل و اصناف و شرکت ها و کارخانجات

100 درصد تضمینی و بدون حتی یکی خراب

تمام این بانک ها تست شده هستند

با داشتن این مجموعه فوق العاده خود را از داشتن هرگونه بانک ایمیلی بی نیاز کنید

تمام این مجموعه ها را با قیمت باور نکردنی بخرید

بانک های ایمیل به تفکیک اصناف و شرکتها و کارخانجات شامل:

1-بانک ایمیل کارخانه ها و شرکت های الکتریکی و برقی

2-بانک ایمیل انتشارات

3-بانک ایمیل آرایشگاه ها

4-بانک ایمیل آشپزخانه ها

5-بانک ایمیل آموزشگاه های کامپیوتری

6-بانک ایمیل آموزشگاه های کنکور

7-بانک ایمیل آموزشگاه های فنی

8-بانک ایمیل بازاریابها

9-بانک ایمیل ورزشکاران

10-بانک ایمیل برنامه نویسان

11-بانک ایمیل کارشناسان بورس

12-بانک ایمیل پزشکان

13-بانک ایمیل پرستاران

14-بانک ایمیل تولیدی های پوشاک

15-بانک ایمیل پیک موتوری ها

16-بانک ایمیل مدرسین

17-بانک ایمیل تکنسین های تعمیرگاه ها

18-بانک ایمیل فروشگاه های تلفن و فاکس

19-بانک ایمیل طراحان وب

20-بانک ایمیل طلافروشی های

21-بانک ایمیل حسابدارها

22-بانک ایمیل خدمات اینترنتی

23-بانک ایمیل خدمات کامپیوتری

24-بانک ایمیل خدمات مسافرتی

25-بانک ایمیل خدمات منزل

26-بانک ایمیل خدمات بازرگانی

27-بانک ایمیل خدمات تایپ و ترجمه

28-بانک ایمیل خدمات چاپ

29-بانک ایمیل آرایشی و بهداشتی

30-بانک ایمیل خدمات شبکه

31-بانک ایمیل خدمات مهندسی

32-بانک ایمیل سرمایه گذاران

33-بانک ایمیل دلالان ساخت و ساز

34-بانک ایمیل شرکت های تبلیغاتی

35-بانک ایمیل تولیدی ها

36-بانک ایمیل شرکت های خدماتی

37-بانک ایمیل عکاسان و فیلم برداران

38-بانک ایمیل طراحان گرافیکی

39-بانک ایمیل فرش و قالیچه

40-بانک ایمیل فروشگاه های اینترنتی

41-بانک ایمیل فروشگاه های موبایل

42-بانک ایمیل فروشگاه های کامپیوتر

43-بانک ایمیل کالا و خدمات صنعتی

44-بانک ایمیل شرکت های گردشگری

45-بانک ایمیل لوازم اداری

46-بانک ایمیل لوازم بچه

47-بانک ایمیل لوازم پزشکی

48-بانک ایمیل لوازم خانگی

49-بانک ایمیل لوازم صوتی تصویری

50-بانک ایمیل لوازم موسیقی

51-بانک ایمیل لوازم مهندسی

52-بانک ایمیل مبلمان

53-بانک ایمیل مجلات و نشریات

54-بانک ایمیل محصولات غذایی

55-بانک ایمیل مدیران

56-بانک ایمیل نمایشگاه ها

57-بانک ایمیل نمایندگی شرکت ها

58-بانک ایمیل کارخانجات و شرکت ها

 ما جدیدترین بانک ایمیل 100 معتبر اصناف ،مغازه ها ، تولیدی ها و شرکت ها که بالغ بر چندین میلیون ایمیل می باشد را با قیمت باور نکردنی به شما میفروشیم


دانلود با لینک مستقیم


دانلود بانک ایمیل کلیه اصناف،بانک ایمیل کارخانه ها،شرکت ها با بروز رسانی سال 94

مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید کارد با دسته تزریقی

اختصاصی از نیک فایل مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید کارد با دسته تزریقی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید کارد با دسته تزریقی


مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید کارد با دسته تزریقی

 گزارش حاضر طرح توجیهی یا مطالعات امکان سنجی مقدماتی (Prefeasibility Study)  طرح کارد با دسته تزریقی  است. مطالعات امکان سنجی، مطالعات کارشناسی است که قبل از اجرای طرح های سرمایه گذاری اقتصادی انجام می گیرد. در این مطالعات از نگاه بازار، فنی و مالی و اقتصادی طرح مورد بررسی و آنالیز قرار گرفته و نتایج حاصل از آن به عنوان مبنایی برای تصمیم گیری سرمایه گذاران مورد استفاده قرار می گیرداین مطالعات در قالب متدولوژی مطالعات امکان سنجی تهیه گردیده است و مطابق متدولوژی فوق ، ابتدا محصول مورد مطالعه به طور دقیق معرفی شده و سپس بررسی های لازم روی بازار آن صورت خواهد گرفت و در ادامه مطالعات فنی در خصوص چگونگی تولید و امکانات سخت و نرم افزاری مورد نیاز نیز شناسایی شده و در نهایت ظرفیت های اقتصادی و حجم سرمایه گذاری مورد نیاز برای اجرای طرح برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آن سرمایه گذران و علاقه مندان محترم بتوانند کلیه اطلاعات مورد نیاز را کسب و در جهت انجام سرمایه گذاری اقتصادی با دید باز و مسیر شفاف اقدام نمایند.

این طرح توجیهی شامل موارد زیر است:

معرفی محصول
مشخصات کلی محصول
شماره تعرفه گمرکی
شرایط واردات
استانداردهای ملی وجهانی
قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
موارد مصرف و کاربرد
کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول
اهمیت استراتژیک کالا در دنیای امروز
کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول
وضعیت عرضه و تقاضا
بررسی ظرفیت بهره برداری و وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه و در دست اجرا و روند تولید از آغاز برنامه سوم تا کنون
بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال
بررسی روند مصرف از آغاز برنامه
بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم و امکان توسعه آن
بررسی نیاز به محصول یا اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم
بررسی اجمالی تکنولوژی و روشهای تولید و تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم
در فرآیند تولید محصول
ماشین آلات
بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت
محوطه سازی
ساختمان
ماشین آلات
تاسیسات
وسائط نقلیه
تجهیزات و وسائل اداری و خدماتی
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده
هزینه های قبل از بهره برداری
سرمایه در گردش
برآورد حقوق و دستمزد
برآورد آب, برق, سوخت و ارتباطات
هزینه های تعمیر و نگهداری و استهلاک
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده تولید
هزینه های توزیع و فروش
جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید
نتیجه گیری
میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تامین آن
پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت تامین نیروی انسانی و تعداد اشتغال
بررسی و تعیین میزان آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی و چگونگی امکان تامین آنها در منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی شامل حمایت تعرفه گمرکی و حمایتهای مالی
تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحد های جدید
در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وضعیت این پروژه ها چگونه خواهد بود
مراجع
پیوست ها ( بخش نامه های مربوط به قوانین واردات و صادرات )

مناسب برای اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی.

فرمت فایل ارایه شده جهت دانلود : PDF

تعداد صفحات فایل ارایه شده جهت دانلود : 26


دانلود با لینک مستقیم


مطالعات امکان سنجی مقدماتی طرح تولید کارد با دسته تزریقی