نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق 19 صفحه ای با موضوع مقاومت الکتریکی در فرمت ورد و قابل ویرایش

اختصاصی از نیک فایل تحقیق 19 صفحه ای با موضوع مقاومت الکتریکی در فرمت ورد و قابل ویرایش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
تحقیق 19 صفحه ای با موضوع مقاومت الکتریکی در فرمت ورد و قابل ویرایش

تحقیق 19 صفحه ای با موضوع مقاومت الکتریکی در فرمت ورد و قابل ویرایش

بخشی از متن تحقیق :

در تشریح قانون اهم با مقاومت و مفهوم آن آشنا شدیم. در توضیح مقاومت در ابتدا مقدمه ای از مفهوم آن بیان میکنیم و بعد به سراغ تعیین مقدار مقاومت با استفاده از کد رنگ میرویم و در ادامه به نحوه ساخت و اندازه گیری مقاومت های متغییر خواهیم پرداخت و در نهایت مقاومت های سری و موازی را توضیح میدهیم

 

واحد اندازه گیری مقاومت "اهم" میباشد. در توضیح مقاومت باید بگوییم که در حقیقت عامل بازدارنده جریان الکتریکی در مدار مقاومت است. یعنی در ساده ترین حالت وقتی میخواهید جریان را کنترل کنید و نگذارید توی مدار جریان زیادی به راه بیفتد ( که عامل سوختن مدار است) از مقاومت استفاده میکنیم.

مقاومت در اشکال گوناگون در وسایل الکتریکی و الکترونیکی کاربرد بسیاری دارد. یکی از انواع مقاومت مقاومت سرامیکی یا چینی است. که روی آن را با قشری از زغال پوشانده اند. مقدار چنین مقاومتی بستگی به مقاومت قشر زغالی دارد. که در حدود 0.001 تا 10 میکرون ضخامت دارد.

دو طرف این مقاومت به سیم های قلع اندود مربوط شده و لایه ای از لاک روی مقاومت را پوشانیده است. معمولا مقدار مقاومت را با نوارهای رنگی که روی آن ترسیم شده است نشان میدهند.

تعیین مقدار مقاومت با استفاده از کد رنگ:

اندازه مقاومت بر حسب اهم بوده و به وسیله چهار نوار رنگی بر روی بدنه اش مشخص میگردد که به صورت یک عدد دو رقمی و تعدادی صفر که در سمت راست آن قرار میگیرد است. همچنین در این کد بندی میزان خطا هم با یک نوار دیگر مشخص میشود.
مجموعه این علائم دارای فاصله های یکسان از دو طرف نیستند بلکه به طور آشکار به یک طرف نزدیک‌تر هستند. برای تعیین مقدار باید جوری مقاومت را در جلوی چشم قرار بدهید که مجموعه نوارهای آن مجموعه نوارهای رنگی طرف چپ قرار بگیرد

 

برای خواندن مقاومت با کمک جدول زیر عمل میکنیم

0

سیاه

1

قهوه‌ای

2

قرمز

3

نارنجی

4

زرد

5

سبز

6

آبی

7

بنفش

8

خاکستری

9

سفید

ابتدا با خواندن دو نوار اول عدد دو رقمی را مشخص میکنیم و بعد با کمک نوار سوم تعداد صفر های جلوی آن را تعیین میکنیم. و اینجوری به عدد مقاومت میرسیم.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق 19 صفحه ای با موضوع مقاومت الکتریکی در فرمت ورد و قابل ویرایش

دانلود مقاله کامل درباره واکنش های بازار سرمایه به گزارشگری مالی 62 ص

اختصاصی از نیک فایل دانلود مقاله کامل درباره واکنش های بازار سرمایه به گزارشگری مالی 62 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 62

 

«واکنش های بازار سرمایه به گزارشگری مالی»

اهداف یادگیری:

پس از اتمام این فصل خواننده باید

نقش پژوهش های بازار سرمایه در ارزیابی محتوای اطلاعات افشا حسابداری را درک کند.

مفروضات پذیرفته شده کارایی بازار در پژوهش بازار سرمایه را درک کند.

تفاوت بین پژوهش بازار سرمایه ای که محتوای اطلاعاتی افشاء حسابداری را جستجو می کند و پژوهش بازار سرمایه ای که از داده قیمت سهم به عنوان یک تحلیل موقعیت برای ارزیابی افشاء های حسابداری را درک کند.

قادر باشد تا توضیح دهد که چرا سود غیر منتظره حسابداری و بازده های غیر نرمال قیمت سهم انتظار می رود که به هم وابسته باشد.

قادر باشد تا نتایج اصلی پژوهش بازار سرمایه را در حسابداری مالی و افشابه طور مختصر شرح دهد.

مسائل آزاد

فرض کنید 5 شرکت در یک صنعت مشابه با تاریخ تراز نامه یکسان 31 دسامبر وجود دارند. هر 5 شرکت برای سال مالی سود اعلام کرده اند(اعلام سود در feb انجام می گیرد) و اما اعلام سود بیش از دو هفته منتشر خواهد شد و هیچ دو شرکتی سودشان را در تاریخ مشابه اعلام نکنند.

(a)آیا شما انتظار دارید که اعلام سود قیمت سهم هر شرکتی را تحت تاثیر قرار دهد و اگر چنین است چرا؟

(b)اگر درک شود که قیمت سهم برخی شرکتها بیشتر حول تاریخ اعلام سود سایر شرکتها تغییر کند، علت تفاوت در تاثیر قیمت چیست؟

(c)آیا شما انتظار دارید قیمت سهم شرکتهای بزرگتر یا کوچکتر از طریق اعلام سود نسبتا بیشتر تحت تاثیر قرار گیرد؟

(d)هنگامی که اولین شرکت در مثال از 5 شرکت موجود اعلام سود خود را انجام دهد، آیا شما انتظار دارید که این اعلام سود روی قیمتهای سهام 4 شرکت دیگر تاثیر بگذارد، چرا؟

مقدمه

در برخی از فصل های پیشین ما به دستورالعمل های هنجاری مختلفی مربوط به نحوه به کارگیری حسابداری توضیح دادیم. برای مثال فصل 5، درباره تئوری هایی بحث می کند که توسعه داده شده اند برای تجویز نحوه به کارگیری حسابداری در زمانهای افزایش قیمت ارائه شده است(برای مثال، حسابداری سطح عمومی قیمت ها، حسابداری ارزش جاری، و به طور پیوسته حسابداری معاصر). فصل 6 به نقش چارچوب مفهومی در تهیه دستورالعمل توجه دارد(چنین چارجوب هایی می تواند به ما بگوئید اهداف حسابداری چیست، اطلاعات حسابداری باید چگونه و چه ویژگی های کیفی داشته باشند، عناصر حسابداری باید چگونه تعریف و سازماندهی شوند و چطور دارایی ها و بدهی ها باید اندازه گیری شوند). بخش هایی از فصل 9 بینش در مورد رویکردهای گوناگون پذیرفته شده برای افشا اطلاعات درباره عملکرد محیطی و اجتماعی سازمانها محیا می کند(که به راستی یک حوزه ای از پژوهش های حسابداری است که درسالهای اخیر به سرعت پیشرفت کرده است).

در حالی که فصل های نام برده بالا مقدار زیادی از دستورالعمل را ارائه کرده اند، آنها تمایلی ندارند تا هر مباحث تئوریکی را به عنوان انگیزش برای مدیران جهت افشا اطلاعات حسابداری اجرا کنند. این فضای خالی به وسیله فصل 7 و8 و بخش هایی از فصل 9 پرشده است، که دیدگاه های تئوریکی مختلفی درباره اینکه چطور مدیریت را به سمت افشا اطلاعات حرکت دهد، تهیه می کند. فصل 7 درباره تئوری های حسابداری اثباتی بحث می کند و آن نشان می دهد که کجا مدیریت فرصتی برای انتخاب یک رویکرد خاص در حسابداری دارد. مباحث کارایی و فرصت طلبی می تواند برای تشریح و پیش بینی انتخاب های حسابداری مدیریت گسترش یابد. فصل 8 توضیحات جایگزینی درباره رفتار مدیریت ارائه می دهد. آن نشان می دهد که انتخاب یک روش حسابداری خاص ممکن است برای اصلاح ساختار قانونی یک سازمان(از تئوری قانونی) ایجاد شود یا به دلیل اینکه روش های حسابداری به وسیله دیگر سازمانها پذیرفته شود(تئوری شخصیت).

در حالی که موارد بالا یک دیدگاه درباره اینکه چه چیزی مدیران را در تهیه اطلاعات حسابداری خاص برمی انگیزاند ارائه می دهد،این موارد نمی تواند مسائل بیشتری را که چطور افراد یا گروهی از افراد، در کل، افشای اطلاعات حسابداری واکنش نشان می دهند، مورد توجه قرار دهد.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره واکنش های بازار سرمایه به گزارشگری مالی 62 ص

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس را در شبنم حل نمایم

اختصاصی از نیک فایل دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس را در شبنم حل نمایم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس را در شبنم حل نمایم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس را در شبنم حل نمایم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس را در شبنم حل نمایم

 

 

فرمت فایل word

تعداد صفحات28

بیان مسئله (توصیف وضع موجود)

چکیده

توجه خاص اولیاء و مربیان به مبانی تربیت اجتماعی و تقویت مهارت های ارتباطی، از اساسی ترین مسائل درپیشگیری و درمان کمرویی کودکان و نوجوانان است .

در این تحقیق که اینجانب در مورد کمرویی یکی از دانش آموزان کلاس سوم راهنمایی انجام دادم پس ازاینکه این وضعیت را در این دانش اموز مشاهده نمودم به گردآوری اطلاعات از والدین و مدیر و دیگرهمکاران پرداختم و پس از اینکه با یکی از دوستان که مشاور بود تبادل نظر کردم به این مطلب دست یافتم که این دانش آموزبه دلیل اینکه فرزند اول بوده ودر کارها امر ونهی زیادی شده و همچنین از قبول مسئولیت ها تاحدی سر باز زده است این عوامل از جمله مهمترین عوامل کمرویی وی شده است .

در این تحقیق با انجام این اقدامات که به والدین و دیگر همکاران این آموزشگاه اشاره کردم توانستیم تاحدیدر کاهش کمرویی این دانش آموز موثر باشیم :

1-   به خانواده او تذکر داده که در کار های منزل و خارج از منزل بیشتر اورا مشارکت دهیم

2-در سر کلاس و همچنید در منزل به او داشتن شهامت و عزت نفس را تلقین کنیم

3-در مدرسه و خصوصا در ساعت ورزش اورا در بازی و ورزش مشارکت بیشتری دادیم

4- به او در کلاس مسئولیت داده که گروه کلاسی درس حرفه را بگرداند و از وی در کلاس سوال و جواب می کردم

5-در کلاس سایر دانش آموزان به علت ساکتی و کمحرفی وی اورا مورد تمسخر قرار می دادند که با این قبیل از دانش آموزان برخورد کرده و آنها را از انجام این کار باز داشتم .


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس را در شبنم حل نمایم

دانلود مقاله کامل درباره حسابرس عملیاتی 63 ص

اختصاصی از نیک فایل دانلود مقاله کامل درباره حسابرس عملیاتی 63 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 66

 

مقدمه

در دنیایی که خواسته‌های نامحدود انسانی در مقابل منابع اقتصادی قرار گرفته ‌است، ظهور و سقوط هر پدیده‌ای ریشه در نیازهای واقعی و منطقی جوامع انسانی دارد. ظهور حسابرسی عملیاتی در سقوط خدمات حرفه‌ای نیز نمی‌تواند از این قاعده مستثنی باشد. ادامه حیات شرکت‌ها و سایر بنگاه‌ها در محیط اقتصادی بازار آزاد که بطور مستمر شاهد رفع تجاری و ادغام بیش از پیش بازارها است و رقابت در آن روز به روز شدیدتر و بی‌رحمانه‌تر می‌شود، بدون برخورداری از سطح مطلوب اثربخشی در دستیابی به اهداف، کارایی، صرفه اقتصادی و مدیریت بهینه منابع امکان‌پذیر نیست.

مدیران در سیستم‌های برنامه‌ریزی و کنترل بنگاه‌های تحت نظر خود باید ساز و کارهای پویایی را برای حرکت و جهش در مسیر موفقیت و دستیابی به اهداف تعیین‌کننده و در این محیط‌های اقتصادی روبه تغییر و رشد، گام‌های موثری برای استفاده مطلوب از فرصت‌های اقتصادی موجود بردارند. در موفقیت و کامیابی مدیران، اثربخشی، کارایی و صرفه‌اقتصادی عوامل اقتصادی کلیدی و مهم‌اند و چشم‌پوشی از آنها، اضمحلال واحد را در پی دارد.

حسابرسی عملیاتی و خدمات مرتبط با آن از جمله ابزارهایی هستند که با هدف یاری رساندن به مدیران برای هدایت و رهبری بهتر واحدهای اقتصادی در کشورهای پیشرفته متولد شده است. هدف حسابرسی عملیاتی، ارزیابی عملکرد و ارائه پیشنهاد به مدیران برای بهبود عملیات در چارچوب اثربخشی، کارایی و صرفه اقتصادی است. حسابرسی عملیاتی سابقه‌ای طولانی دارد و خدمتی است که در قالب خدمات مشاوره‌ای توسط موسسات بین‌المللی ارائه می‌شود.

کسب دانش حسابرسی عملیاتی و کاربرد آن بدون شک یکی از ابزارهای مفید و موثر برای تخصیص بهینه منابع اقتصاد ملی است. برای دستیابی به این هدف‌، بهره‌گیری از دانش و تجارب دیگران، گریزناپذیر است.

فصل اول

کلیات

این فصل مروری بر مفاهیم، اصول و واژه‌های حسابرسی عملیاتی دارد. اگرچه حسابرسان داخلی و حسابرسان مستقل به طور معمول خدمات حسابرسی مالی را به کافرمایان و مشتریان خود ارائه می‌کنند، اما امروزه مدیریت درمحیطی که از نظر اقتصادی و رقابتی دائماً در حال تغییر است، در پی قراردادهایی فراتر از داده‌های مالی تاریخی است. مدیر به اطلاعاتی در مورد عملیات داخلی سازمان نیاز دارد و به دنبال پیشنهادهایی برای بهبود صرفه اقتصادی، کارایی و عملیات داخلی سازمان نیاز دارد و به دنبال پیشنهادهایی برای بهبود صرفه اقتصادی، کارایی و اثربخشی عملیات است. حسابرسی عملیاتی در موارد زیر بسیار مفید و سازنده است:

شناسایی نواحی عملیاتی مشکل‌آفرین.

مشخص‌کردن علت مشکل و نه معمول آن.

اندازه‌گیری تاثیر شرایط کنونی بر عملیات.

ارائه پیشنهادهایی در مورد سایر روش‌های اجرای کار به منظور اصلاح شرایط.

مزایای حسابرسی عملیاتی

حسابرسی عملیاتی، بسته به دامنه بررسی آن ممکن است تمام یا برخی از مزایای زیر را دربر داشته باشد؛ اگرچه ممکن است همه آنها به عنوان اهداف کلی یک کار حسابرسی بیان نشده باشد.

شناسایی آن دسته از هدف‌ها، سیاست‌ها و روش‌های سازمانکه تا کنون تعریف نشده، باقی مانده‌اند.

شناسایی معیارهای اندازه‌گیری میزان نیل به هدف‌های سازمان.

ارزیابی مستقل و بی‌طرفانه عملیات مشخص.

ارزیابی اثربخشی سیستم‌های کنترل مدیریت.

ارزیابی میزان قابلیت اطمینان و فایده گزارش‌های مدیریت.

شناسایی اشکالات، نقاط ضعف و دلایل بروز آنها.

شناسایی توانایی‌ها و فرصت‌های بالقوه به منظور بهبود سودآوری، افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها.

ویژگی‌های حسابرسی عملیاتی

به دلیل وجود مهارت‌های کاربردی خاص حسابرسان مستقل، آشنایی آنان با عملیات تجاری و اهمیت قابل ملاحظه ارتباط بین کنترل‌های مالی و عملیاتی، اجرای حسابرسی عملیاتی یا مشارکت در آن، اغلب از حسابرسان مستقل درخواست می‌شود. حسابرسی عملیاتی و مالی در بسیاری از مراحل کار، از جمله موارد زیر مشابهت دارند:

برنامه‌ریزی، کنترل و سرپرستی.

شناسایی واقعیت‌ها، تجزیه و تحلیل و مستندسازی.

تدوین و ارائه پیشنهادها.

گزارشگری نتایج.

حسابرسان مستقل، به دلیل تحصیلات و تجربیات خود با هر یک از مراحل کار بالا آشنا هستند و بنابراین می‌توانند از صلاحیت حرفه‌ای لازم برای انجام حسابرسی عملیاتی برخوردار باشند.

اگرچه در برخی قراردادهای خاص، حسابرسان مستقل به تخصص‌های اضافی نیازمندند، اما برخی کارشناسان بخش خدمات مشاوره مدیریت موسسه می‌توانند این نیاز را برطرف کنند یا از سایر موسسات عضو انجمن حسابداران رسمی، صاحبنظران، موسسات مشاوره


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره حسابرس عملیاتی 63 ص

دانلود مقاله کامل درباره روشهای بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی 41 ص

اختصاصی از نیک فایل دانلود مقاله کامل درباره روشهای بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی 41 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 41

 

 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات

دانشکده علوم ومهندسی صنایع غذایی

موضوع تحقیق:

روشهای بازاریابی برای محصولات

صنایع غذایی

نام استاد :

جناب آقای دکتر روئین دژی

تهیه کننده :

محمد جعفر حسینی بغدادآبادی

عنوان صفحه

مقدمه............................................................................ 1

چکیده............................................................................ 2

ویژگی های عمومی بازارهای کشاورزی................................. 3

اشکال گوناگون بازار......................................................... 5

بازاریابی بین المللی.......................................................... 11

انواع سیاستهای رقابتی...................................................... 16

نظام تجارت بین الملل......................................................... 19

چگونگی غلبه بر موانع رقابت............................................. 24

تصمیم گیری در خصوص حضور در بازار بین المللی................ 29

برنامه بازار یابی............................................................. 32

مفهوم کانل جامع در بازاریابی بین المللی............................... 36

نتیجه گیری.................................................................. 37

فهرست منابع.............................................................. 39

مقدمه

مسائل کشاورزی پیچیده اند و رابطه آنها با پاره ای عوامل اقتصادی ،مالی ، فنی و جمعیتی است. هر نوشته ای راجع به بازارهای کشاورزی ، حتی اگر در حد این کتاب موجز باشد ، ضرورتا بایستی مسائل بسیار متنوعی را مورد بررسی قرار دهد.

قبل از هر چیز ، باید بدانیم مشکلات بازارهای کشاورزی چیست؟ خصوصیات فنی آن کدام است ؟ مشکلات بین المللی محصولات عمده کشاورزی چگونه سازمان می یابد ؟

اما این را هم باید بدانیم که با کدام روش و با چه تشکیلاتی ، قوای عمومی و صاحبان مشاغل ذیربط ، اقدامات روزمره ناشی از این نابرابری را عمل به آنها ضروری است اعمال می کنند؟

نخستین اصل در مشکلات بین المللی صنایع غذایی وجود فراورده ها و خدمات و ارایه اصولی آنها برای تامین نیازها و ایجاد رضایت خریداران است .

دیگر مشکل در صنایع غذایی همراه نبودن صنعت با بخش کشاورزی است و همچنین نداشتن اصولی برای بازار فروش است.

طی برنامه اول و دوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ، با اعمال سیاستهای تشویقی ، پیشرفت قابل توجهی در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی به عمل آمده که بهره برداری از آنها صنایع غذایی را متحول کرده است .

صنایع تبدیلی کشاورزی از نظر وابستگی ارزی در حداقل و از نظر ارزش افزوده داخلی در میان صنایع کشور قرار دارند.

چکیده

درحالی که نیاز به بین المللی شدن شرکتها بیشتر می شود مخاطرات این کارنیز افزایش می یابدهر کشور می کوشد بر تعداد شرکتهای داخلی بیفزاید که فعالیت بین المللی دارند . هرکشوری تلاش دارد هر چه بیشتر به مشکلات خود در صنایع غذایی بپردازد .

شرکتهای یکه وارد عرصه بین المللیمی شوند با چندین مسئله اساسی مواجه می شوند:

اولا بدهی های زیاد ، تورم و بیکار در بسیاری از کشورهای جهان ، بی ثباتی سیاسی و ارزی را به همراه دارد و این خود عامل محدود کننده تجارت است .

ثانیا ، دولت ها همواره ضوابط و مقررات بیشتری بر کشورها و مؤسسات خارجی تحمیلمی کنند . ثالثا دولتهای خارجی غالبا با وضع تعرفه های سنگین یا ایجاد موانع تجاری تلاش می کنند از صنایع داخلی خود همایت کنند و سرانجام ، فساد مالی یکی از مشکلات اساسی و اصلی محسوب می شود .

مسئولین بسیاری از کشورهای جهان اغلب کار را به بهترین پیشنهاد کننده نمی دهند ، بلکه کار ازآن کسی است که رشوه بیشتری پرداخت کند .


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره روشهای بازاریابی برای محصولات صنایع غذایی 41 ص