نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت شهرک غرب

اختصاصی از نیک فایل پاورپوینت شهرک غرب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 14 صفحه

سرگذشت شکل گیری شهرک غرب در تهران در دیماه سال 1352 تهیه ی طرح تفضیلی و ساختاری یازده میلیون مترمربع اراضی بایر و ملی شده از سوی منابع طبیعی که ازشرکت بیمه و مالکان کوچک در شمال غربی شهر تهران(موسوم به اراضی فرحزاد بین بستر رودخانه های درکه و پونک)خریده شده بود از طرف بانک عمران به دفتر مشاورعالی شهرسازی شهر تهران واگذار شد . این اراضی پر از تپه ماهور ,به جز قطعه باغ خووردین و جاده کم عرض منتهی به دهکده فرحزاد,کاملا دست نخورده و اختلاف ارتفاع بین بلندترین و پست ترین نقطه آن معادل 119 متر بود.
حدود پنج میلیون مترمربع از ان اراضی – در جنوب بزرگراه همت فعلی- به پارک محیط زیست پردیسان و بخشی به کاربری های غیرمسکونی و بیمارستان میلاد و حدود شش میلیون مترمربع در شمال بزرگراه به شهرک مسکونی فرحزاد اختصاص داده شد.
مفاهیم اصلی و اهداف تیم طراحی -احداث شهرک جدیدی بر پایه آخرین تجربیات ,یافته ها و استاندارد های معماری و شهرسازی آن روز که بتواند الگویی برا ی ساخت سایر مناطق تهران باشد. -طراحی شهرکی که ساکنانش در امنیت و آرامش و به راحتی زندگی کنند و آرامش آن با انواع طرحها و فرم ها و مصالح ساختمانی نا هماهنگ مختل نشود. - ایجاد فضایی که احساس تعلق به محیط را در ساکنان برانگیزد. - ایجاد تاسیسات زیربنایی مطمئن و ضروری - ایجاد مراکز محله و ناحیه که علاوه بر رفع نیازهای روزمره ,مکان هایی برای دیدار مردم,اجتماع آنها و فرار از تنهایی باشد و حداکثر فاصله هر واحد مسکونی با مرکز محله از پانصد متر بیشتر نباشد.
- ایجاد فضای سبز برای محله ها,حریم و حافظ صوتی بزرگراهها,تداوم زنجیره ای گذرگاه های سبز پیاده برای دسترسی به مدارس,مراکز محله و سایر نقاط شهر - طبقه بندی دقیق شبکه ی دسترسی های سواره بر اساس عملکرد و اتصال آن به بزرگراه ها - تامین تداوم چشم انداز به مناظر زیبای اطراف و داخل شهرک و برای همه ی واحد های مسکونی کوتاه یا بلند مرتبه و گذرگاه های سواره و پیاده - تغییر سیمای داخلی و خارجی شهرک با ایجاد فضای سبز در خیابان ها و پیرامون شهرک که با تغییر فصول و گذر زمان تغییر کند. - ایجاد محیط زیست مناسب - ساخت شهرک با حفظ ویژگیهای طبیعی و توپوگرافی و حفظ و توسعه فضای سبز حریم رودخانه ها شهرک غرب محله ای است که بین چهار اتوبان محاط شده است.از سمت شرق اتوبان شهید چمران,از سمت جنوب اتوبان همت,از شمال اتوبان نیایش و ازغرب به اتوبان یادگار امام منتهی است . در ابتدای ورود به شهرک غرب به میدان صنعت که میدان اصلی این محله است برمی خوریم.که هر سه خیابان اصلی شهرک از این میدان منشعب میشود. فاز اول این شهرک به خانه های ویلایی اختصاص یافته است .فاز دوم به مجتمع های مسکونی پرتراکم و برج ها.فاز سه , پنج و شش به آپارتمان های مسکونی و فاز چهار علاوه بر آپارتمان های مسکونی,اداری نیز هست.
وضع موجود شهرک غرب فاز یک (خیابان ایران زمین) جانمایی مدرسه ایران زمین در سایت ورودی مدرسه به علت واقع شدن مدرسه در خیابان اصلی این فاز,ورودی مجموعه با عقب نشینی از جداره باعث بوجود آمدن محل مناسب و امنی برای پیاده و سوار کردن دانش آموزان شده است.
ورودی مجتمع تجاری گلستان مجتمع گلستان مجتمع تجاری ایران زمین فاز پنجم(خیابان سیمای ایران) فاز پنجم شهرک غرب دارای یک مجتم

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت شهرک غرب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد