نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت در مورد نیروگاه های خورشیدی و انرژی فتوولتاییک در 41 اسلاید

اختصاصی از نیک فایل پاورپوینت در مورد نیروگاه های خورشیدی و انرژی فتوولتاییک در 41 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت در مورد نیروگاه های خورشیدی و انرژی فتوولتاییک در 41 اسلاید


پاورپوینت در مورد نیروگاه های خورشیدی و انرژی فتوولتاییک در 41 اسلاید

 

 

 

 

 

نیروگاه خورشیدی شیراز (تأسیس ۱۳۸۷)، نخستین نیروگاه خورشیدی ایران و بزرگترین نیروگاه خورشیدی خاورمیانه است.این نیروگاه از نوع خورشیدی سهوی خطی است که در ایران توسط متخصصان داخلی ساخته شده‌است. در حال حاضر توان این نیروگاه ۲۵۰ کیلووات است که در برنامه توسعه پنجم قرار به تامین ۵۰۰ کیلو وات می‌باشد.این نیروگاه یک مرکز تحقیقاتی است که ۳۰۰هزار متر مربع مساحت و ۶۰هزار متر مربع زیربنا دارد.

نیروگاه خورشیدی شیراز از ۴۸ عدد کلکتور سهموی در ۸ ردیف ۶ تایی تشکیل شده‌است [۴] که در راستای شمال- جنوب نصب گردیده‌است. طول هرکلکتور ۲۵ متر و دهانه آن ۴/۳ متر می‌باشد بر روی هر کلکتور ۶ عدد لوله جاذب استوانهای شکل با پوشش کرم سیاه یا سرمت می‌باشد که بوسیله شیشه‌های پیرکس پوشانده شده‌است. این لوله‌ها در طول خط کانونی کلکتور قرار می‌گیرد.

نیروگاه خورشیدی شیراز شامل ۴۸ عدد کلکتور، ۴۹۹۲ عدد آینه نصب شده بر روی کلکتورها، ۲۸۸ عدد لوله گیرنده می‌باشد. همچنین هر آینه تعداد ۴ عدد پایه سرامیکی و هر کلکتور ۴۱۶ عدد پایهسرامیکی دارد. مجموع تعداد پایه سرامیکی کل نیروگاه ۱۹۹۶۸۸ عدد می‌باشد.

کل مجموعه بر روی سازه‌های نگهدارنده نصب شده‌است و توسط سیستم‌های ردیابی با سیستم کنترلی خورشید را در طول روز تعقیب می‌کند.

انرژی حرارتی پرتوهای خورشید توسط لوله‌های گیرنده جذب شده و به سیال انتقال حرارت که روغن می‌باشد منتقل می‌شود. سیال تا ۲۶۵ درجه سانتیگراد گرم می‌شود و سپس روغن داغ وارد مبدل‌های حرارتی شده و پس از عبوراز مبدل، آب را به بخار بسیار گرم تبدیل می‌کند و بخار حاصل وارد ماشین بخار شده و توسط ژنراتور برق تولید می‌شود.

 

فهرست مطالب:

مقدمه

انرژی تابش شده از خورشید به زمین

ایران

روش های تولید برق از نور خورشید

نیروگاه های از نوع سهموی خطی

مشخصات

مزایا و معایب

نیروگاه خورشیدی شیراز

نیروگاه های از نوع دریافت کننده مرکزی

نحوه کارکرد

سیستم تولید برق خورشیدی-بشقابی استرلینگ

و...


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت در مورد نیروگاه های خورشیدی و انرژی فتوولتاییک در 41 اسلاید

عنوان: بررسی رابطه منبع کنترل (درونی- برونی) با عزت نفس

اختصاصی از نیک فایل عنوان: بررسی رابطه منبع کنترل (درونی- برونی) با عزت نفس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

عنوان: بررسی رابطه منبع کنترل (درونی- برونی) با عزت نفس


عنوان: بررسی رابطه  منبع کنترل (درونی- برونی) با عزت نفس

عنوان پایاننامه: بررسی رابطه منبع کنترل (درونی- برونی) با عزت نفس

تعداد صفحات: 98 صفحه این فایل در قالب word و pdf آماده دانلود میباشد.

فهرست مطالب 

چکیده تحقیق                                                                                           1

مقدمه                                                                                                               3

1- فصل اول                                                                                                 11-8

1-1- بیان مسئله                                                                                              9

1-2-       اهمیت پژوهش                                                                                      9

1-3- هدف پژوهش                                                                                             9

1-4-سوالات پژوهش                                                                               10          

1-5-متغیرهاو تعاریف نظری و عملیاتی آنها                                                10

1-5-1- منبع کنترل                                                                                           10

1-5-1-2-تعریف عملیاتی                                                                                          11        

1-5-2-عزت نفس                                                                                                      11          

2- فصل دوم                                                                                                63-12

پیشینه نظری                                                 13

2-1- نظریه ی روانشناسان و جامعه شناسان  در باره ی عزت نفس                       13                                        

2-1-1- نظریه جیمز                                                                                       13           

2-1-2- نظریه مید                                                                                                    14           

2-1-3- نظریه کولی                                                                                 15                 

2-1-4- نظریه روزنبرگ                                                                 17                        

2-1-5- نظریه سالیوان                                                                  18             

2-1-6- نظریه هورنای                                                                  20               

2-1-7- نظریه آدلر                                                                                    21              

2-1-8- نظریه راجرز                                                                   23              

2-1-9- نظریه مزلو                                                                              26

2-1-10-نظریه ی آلپورت                                                         27     

2-1-11-نظریه ی دیگر روانشناسان                                                         28           

2-1-12-عزت نفس و غرور                                                                     30    

2-1-13-نقش خانواده در شکل گیری عزت نفس                                      38

2-1-14-نقش پدر خانواده بر عزت نفس فرزندان                                      41

  2-1-15-کمک تخصصی برای افزایش عزت نفس                                           42

  2-2-منبع کنترل                                                                                         44

  2-2-1-رویکردها و نظریه های متفاوت درباره منبع   کنترل                              45                   

  2-2-2-مفاهیم اساسی نظریه یادگیرِی اجتماعی                                                48

  2-2-3-تفاوت های فردی                                                                           53 

  2-2-4-کنترل                                                                                            53

  2-2-5-واکنش در برابر از دست دادن کنترل                                                   54

  2-2-6-منبع کنترل                                                                                      56

  2-2-6-1-منبع کنترل درونی                                                                         57

  2-2-6-2-منبع کنترل بیرونی                                                                         58

  2-2-6-3-ویژگی های افراد با منبع کنترل درونی                                              60  

  2-2-6-4-ویژگی های افراد با منبع کنترل بیرونی                                             62

  2-2-7- تصور راتر در باره انسان                                                                        63

3- فصل سوم                                                                                               73-66

3-1 – طرح پژوهش                                                                                             67

3-2- جامعه ی مورد پژوهش                                                                     67        

3-3- نمونه روش نمونه گیری                                                                             67

3-4-ابزارتحقیق                                                                                       67

3-4-1-آزمون منبع کنترل                                                                                     67   

3-4-2-آزمون عزت نفس                                                                                    69

3-5-روش اجرای پژوهش                                                                                   72

3-5-1-اجرای اصلی                                                                                             72

3-6-1-روش آمار                                                                                                          72

4- فصل چهارم                                                                                                 78-73

تجزیه و تحلیل آمارِِِی                                                                                             74

4-1-یافته های مربوط به سوال پژوهش                                                              74

 

فصل پنجم                                                                                                       81-79

5-1-بحث و نتیجه گیری                                                                                     81

5-2-پیشنهادات                                                                                                   82

منابع                                                                             83 

ضمائم                                                                 100-86                     

چکیده تحقیق

    پژوهش حاضر٬ با نام « بررسی رابطه منبع کنترل ( درونی- برونی) با عزت نفس » که با هدف یافتن رابطه بین عزت نفس و منبع کنترل در پسران و دختران دانشجو وهمچنین یافتن تفاوت  منبع کنترل و عزت نفس بین دانشجویان دختر و پسر , انجام شد.

    منبع کنترل که دارای دو بعد درونی و بیرونی است و بنابر فرضیات راتر ,افرادی که دارای منبع کنترل درونی هستند معتقدند که اعمالشان نقش عمدهای در به حد اکثر رساندن برون دادهای بد یا خوب دارد و افراد دارای دارای منبع کنترل بیرونی٬ فکر میکنند برون دادهای بد یا خوب ارتباطی با رفتار انها ندارد.

    عزت نفس به مقدار ارزشی گفته میشود که فرد به خود نسبت میدهد و فکر میکند دیگران برای او به عنوان یک شخص قائل هستند.

    جامعه آماری مورد نظر در این پژوهش دانشجویان دختر و پسر دانشگاه اصفهان بوده و نمونه انتخاب شده نیز 60 نفر از دانشجویان که شامل 30 دختر و 30 پسر بوده که در کتابخانه ادبیات مشغول به درس خواندن بو دند و روش نمونه گیری نیز نمونه گیری در دسترس است.

   روش آماری که در این پژوهش مورد استفاده قرار گرفت ٬با توجه به این که پژوهش دارای دو متغییر بوده که هر کدام نیز دارای دو بعد بودند روش خی دو بود.

   نتایج بدست آمده از پژوهش حاضر از قرار زیر است:

   1-بین عزت نفس ومنبع کنترل دختران دانشجوی دانشگاه اصفهان٬ رابطه معناداری وجود ندارد.

   2-بین عزت نفس ومنبع کنترل پسران دانشجوی دانشگاه اصفهان٬ رابطه معناداری وجود ندارد.

   3-بین عزت نفس دختران و پسران دانشجوی دانشگاه اصفهان٬ تفاوت معناداری وجود ندارد.

   4-بین منبع کنترل دختران و پسران دانشجوی دانشگاه اصفهان٬ تفاوت معناداری وجود ندارد.


دانلود با لینک مستقیم


عنوان: بررسی رابطه منبع کنترل (درونی- برونی) با عزت نفس

دانلود پروژه بررسی سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

اختصاصی از نیک فایل دانلود پروژه بررسی سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه بررسی سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان


دانلود پروژه بررسی سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 14
فهرست و توضیحات:

بیان مساله

اهمیت موضوع پژوهش

ضرورت و اهمیت تحقیق

فرضیه‌‌ی تحقیق

پیشینه ادبیات تحقیق

یافته های عمده ی پژوهش

روش تحقیق

گروه نمونه و روش نمونه برداری

ابزار گردآوری اطلاعات

بحث و نتیجه گیری

منابع و مآخذ

 

بیان مساله :

باید دانست که عوامل متعددی بر نگرش کودک ازخود و اعضای خانواده ی خود مؤثر است، از آن جمله می توان به عوامل اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی حاکم بر خانواده اشاره کرد که ارتباط مستقیم با سطح سواد و تحصیلات خانواده دارد. شخص باسواد امکان سلامت اقتصادی و تصمیم گیری بیشتری دارد و چنین انسانی نسبت به خود و فکر و فرهنگ جامعه بصیرت بیشتری دارد. سواد و تحصیلات، از دیدگاه اقتصادی، افراد را به‌سوی رشد و توسعه‌ی درونزاد و خلاق و هماهنگ با اجتماع و کشور هدایت می کند و از دیدگاه تخصصی، جامعه را موفق می سازد، افراد بزرگسال به عنوان عامل اساسی تولید، حتی با یک اصطلاح اقتصادی خاص که همان جمعیت فعال یا نیروی کار می باشد، مشخص می‌شوند.با توجه به آمار موجود، گسترش سواد کاهش رشد جمعیت و همچنین توسعه ی اقتصادی و اجتماعی و پیشرفت دانش و ... را تسهیل نموده است. تنها جوامعی توانسته‌اند مشکلات خود در زمینه های تغذیه، مسکن، پوشاک، بهداشت و آموزش را از میان بردارند که از سطح بالای سواد برخوردار باشند.بی سوادی، نه تنها پدیده ای قابل تأسف است، بلکه علامتی است در کنار علائم دیگر که نشان دهنده ی از خود بیگانگی می‌باشد و منجر به عقب ماندگی می شود. این عقب ماندگی در تعلیم و تربیت، خود معلول شالوده های نامتناسب اقتصادی و اجتماعی است و رابطه ی مستقیم با فقر عمومی و کمبود وسایل کافی به ویژه نداشتن معلم و مدرسه است.

سواد و تحصیلات خانواده یکی از عوامل مهم پیشرفت بشر در جهان امروز است. پیشرفت تکنولوژی، صنعت، بهداشت و علوم مختلف مدیون این عامل مهم است.

بی سوادی در تمام ابعاد زندگی انسان می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد، مخصوصاً در بهداشت، رشد اقتصادی، رشد فرهنگی، رشد و تربیت فرزندان، بی نظمی و ناهنجاری کودکان، رشد اشتغال و غیره مطالعات نشان داده است که هرچه آسیب های روانی بیشتر باشد،  موقعیت اجتماعی شخص را پایین تر می آورد و  عواملی چون فقر، بی کاری، تعداد فرزندان، اعتیاد، طلاق و ... که همه موجب پایین آمدن موقعیت اجتماعی و فرهنگی شخص می شود و آشفتگی ها یا آسیب های روانی را به وجود می آورد معمولاً افرادی که در سطح پایین اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، زندگی می کنند، سطح تحصیلات کمتری نسبت به افراد همسال خود دارند و میزان تحصیلات در این خانواده ها به شدت اُفت پیدا می کند.

در حقیقت در برخی از این خانواده ها، سواد مقوله ی بیگانه ای است.

تأثیر عمیقی که این موقعیت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی پایین، بر روی افراد خانواده و جامعه برجا می گذارد، موجب بی نظمی و آشفتگی روانی می گردد، البته این آشفتگی روانی را در طبقات مختلف جامعه می توان دید.

شیوه های انحرافی ـ ایجاد علایم روانی بیماری ـ اقدام به خودکشی ـ بستری شدن ـ قطع ارتباط با واقعیت، در طبقات پایین اجتماع، بیشتر دیده می شود.

مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، به عنوان پیش فرض این مشکل مطرح است و در واقع هدف بررسی اثرات اقتصادی ـ اجتماعی این مسئله به عنوان یک متغیر مهم بر وضعیت روانی است. در این جا سواد و تحصیلات را به عنوان یک متغیر ملاک، لحاظ نموده که قابل سنجش بیشتری است.

این فقط قسمتی از متن مقاله است . جهت دریافت کل متن مقاله ، لطفا آن را خریداری نمایید


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه بررسی سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دانلود پاورپوینت لوگو برای درس سمینار در مسایل بازاریابی - 70 اسلاید

اختصاصی از نیک فایل دانلود پاورپوینت لوگو برای درس سمینار در مسایل بازاریابی - 70 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت لوگو برای درس سمینار در مسایل بازاریابی - 70 اسلاید


دانلود پاورپوینت لوگو برای درس سمینار در مسایل بازاریابی - 70 اسلاید

 

 

 

 

 

 

در ساده ‌ترین تعریف، می‌‌توان سمبل و نمادی از کالا دانست که قادر است از طریق آرم، ترکیب رنگ‌ها، صدا، مظاهر و حتی شیوه‌های نوشتاری، پیام مورد نظر را به مخاطب منتقل ساخته و در اولین نگاه کالا را به ذهن آورد.
نوعی نشان گرافیکی است که به سبک خاصی تنظیم شده و یک سازمان را کمابیش معرفی می‌کند.
تصویر، نماد، علامت، طرح یا نحوه نگارش نام یک شرکت یا سازمان برای تشخیص سریع و راحت آن.

لوگو بخشی از فرایند برندینگ و وظیفه اصلی مدیریت برند است.

 

بر خلاف آنچه تصور میشود ، طراحی یک لوگو کار بسیار زمان بر و مشکلی است. نه تنها شما مجبورید  تعداد زیادی متغیر را در نظر داشته باشید، بلکه باید بدانید چگونه تغییرات را به خوبی و به نسبت های مناسب در جاهایی که نیاز است اعمال نمایید.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت لوگو برای درس سمینار در مسایل بازاریابی - 70 اسلاید