نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق آماده با موضوع رنسانس

اختصاصی از نیک فایل دانلود تحقیق آماده با موضوع رنسانس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق آماده با موضوع رنسانس


دانلود تحقیق آماده با موضوع رنسانس

دانلود تحقیق آماده با موضوع رنسانس که شامل 14 صفحه میباشد:

نوع فایل : Word

مقدمه

رنسانس در لغت یعنی نوزایی .

با پایان گرفتن سده های میانه ، عصر رنسانس آغاز شد .

در این عصر اندیشه وهنر جان تازه ای کسب کرد و اروپا از رکود اقتصادی قرون وسطی به در آمد . به عبارتی می توان گفت در عصر نوزایی دستاوردهای تمدنهای باستانی یونان و روم مجدداً مورد توجه و حتی تقلید قرار گرفت .

معمولاً هنر دوره نوزایی را به دو دوره تقسیم می کنند : دوره اول یا اوایل رنسانس که از اواخر سده سیزدهم آغاز می شود وتا نخستین سالهای قرن پانزدهم ادامه می یابد ، دوره دوم دوره ای است که در آن هنرمندان طراز اول مهارتهای تکنیکی خود را به کمال رساندند . این دوره را اوج رونسانس می گویند ، در این دوره با استفاده از الگوهای کلاسیک یونان و روم باستان نوعی همنوایی متعادل ، کلاسیک و ناب بوجود آمد .

از نظر هنرمند دوره رنسانس انسان متفکر در سقوط یا صعود خود صاحب اختیار و اراده است . این انسانگرایی یکی از وجوه مشخصه هنر دوره رنسانس است و در پیکره های سده پانزدهم به خوبی متجلی شده است .

هنر عصر رنسانس وبخصوص نقاشی آن عصر ء به میزان قابل توجهی مدیون یک هنرمند ایتالیایی اواخر قرن سیزدهم میلادی موسوم به جوتو( پدرهنرغرب ) بود ، اولین نقاشی که با کار خویش ختم هنر قرون وسطی را اعلام کرد .

در مجموع هنر دوره رنسانس مجدداً به عینیت و طبیعت روی می آورد و مسأ له طبیعت و رابطه میان انسانها را مورد توجه قرار می دهد .


دانلود با لینک مستقیم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد