نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله تاریخچه بازاریابی شبکه ای در ایران

اختصاصی از نیک فایل مقاله تاریخچه بازاریابی شبکه ای در ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله تاریخچه بازاریابی شبکه ای در ایران


مقاله تاریخچه بازاریابی شبکه ای در ایران

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات95

 

شاید شما دوست عزیز اطلاعاتی را راجع به بازاریابی شکبه ای در ایران طی چند سال گذشته بدست آورده باشید و یا اینکه تازه با این صنعت آشنا شده اید و تمایل به بدست آوردن اطلاعاتی جامع داشته باشید، به هر حال قصد داریم در این مقاله شما را نسبت به اتفاقات و رخدادهای این چند سال گذشته در بازاریابی شبکه ای آگاه سازیم. ابتدا باید خدمت شما خواننده محترم عرض نمایم بازاریابی شبکه ای طرحی است برای بالا بردن قدرت فروش کالاهای تولید شده و ایجاد بازاری بزرگ جهت ارائه این کالاها، طرح درآمد زایی این نوع برای آن است تا هدیه خوبی برای خریداران در کنار کالای خریداری شده باشد، که حدود 5 سال پیش در کشورمان به وجود آمد و باعث دگرگونی بازار فروش، همچنین تاسیس شرکتهای بزرگ در این صنعت گردید.

همانطور که شما دوست عزیز اطلاع دارید بازاریابی شبکه ای یک تجارت سینه به سینه می باشد، یعنی خرید در این صنعت به توصیه خریداران قبلی انجام می شود و خریدار جدید خود یک بازاریاب جدید برای شرکت به شمار می آید. ما می توانیم تاریخ تولید این نوع کسب و کار در ایران را به اوایل سال 78 و 79 اختصاص دهیم. در سال 78 و 79 برگه هایی با ارزش 6 هزار تومان توسط بازاریابان شرکت «پنتاگونو» به فروش می رسید و خریداران با تهیه تعدادی کپی از این برگه ها می توانستند آن را به چندین نفر دیگر بفروشند و افراد جدید نیز به همین صورت. تمام پولهایی که توسط بازاریاب دریافت می شد به حساب شرکت واریز می شد. اما قسمتی ا زاین مبلغ بابت سود خود بازاریاب در نظر گرفته می شد. البته شرکت پنتاگونو با ایجاد طرح هرمی، به بازاریاب وعده بدست آوردن مبلغی هنگفتی را داده بود. این طرح به این ترتیب بود :

اگر شما بتوانید به 6 نفر برگه بفروشید و آنها نیز به 6 نفر دیگر و افراد جدید نیز به 6 نفر افراد جدیدتر و آنها نیز به 6 نفر دیگر و به همین ترتیب ...، و اگر این فروشها تا یک مرحله خاص و تعداد نفرات معین برسد، به شما مبلغ 100 میلیون تومان پرداخت خواهد شد و شما از چرخه درآمدزایی شرکت خارج می شدید.

 


دانلود با لینک مستقیم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد