نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله گیاهان مؤثربربیماریهای میگرن وافسردگی

اختصاصی از نیک فایل مقاله گیاهان مؤثربربیماریهای میگرن وافسردگی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله گیاهان مؤثربربیماریهای میگرن وافسردگی


مقاله گیاهان مؤثربربیماریهای میگرن وافسردگی

نوع فایل : Word

تعداد صفحات : 31 صفحه

 

چکیده :

در اینروزها که نبرد زندگی توام با مشکلاتی و موانع گوناگونی است ، کسی که قوی نباشد در زیر این همه فشار خرد ونا بود می شود .

آنچه مسلم است هر انسانی در برابر فشارهای زندگی و اتفاقات مختلف هیجان انگیز ، دارای یک قدرت معین و به اصطلاح اطباء دارای یک آستانه تحملی می باشد وفشارهای محیطی تا این حد تحمل برای ایشان خطر ناک است اما چنانچه فشارهای محیطی از حدتحمل افزون تر شود نقطه تعادل روانی او به هم خورده و به مخاطره می افتد در واقع  زمانی که قدرت دفاعی یا نیروهای سازگاری شخص در کشمکشهای روانی و رویا رویی با مشکلات زندگی ضعیف باشند تعادل روانی شخص به هم می خورد .

هیجانات شدید ناگهانی می توانند عواقب نا گوار زیر را به دنبال داشته باشد مانند به خطر افتادن زندگی،خطر مصدوم شدن ، عدم احساس امنیت در زندگی و نا راحتی های روانی مخنلف که اغلب آنها دیر علاج می باشندبنابراین افراد بایدبپذیرند اغلب اتفاقاتی که ما آنها را گوارا یا ناگوار می پنداریم گذرا بوده وجاودانه نمی باشندو معمولاً قاد ر نیستنتد که مدام همراه ما باشند ودر مقابل آنچه گذرا نیست وباید بماند خود شخص وسلامتی اوست واگر شخص    به چنین آگاهی برسد وهم چنین ایمان او به خدای  متعال به حدی باشد که در هر پیشامدی راضی به رضای حق تعالی باشدو بر قدرت بیکران اوتکیه کندمقاومت او در برابر حوادث  مختلف به شدت افزایش می یابد

 مواد آرام بخشی که من در این تحقیق از آنها سخن به میان آورده ام در واقع مواد آرام کننده در موارد عصبی بوده،   درضعف اعصاب و به هم خوردن تعادل شیمیایی واسطه های مغزی موثر هستند.

در مقایسه با داروهای شیمیایی، این مواد اثر بسیار آرامتر  وملایمتر ی ازخود نشان می دهند و به علت اینکه مواد مؤثره موجود درگیاهان دارویی به دلیل همراه بودن آنها با مواد دیگر پیوسته از یک حالت تعادل بیولوژیک برخوردار می باشندلذا اثرات جانبی کمتری به بار می اورند واز این رو امتیاز وبرتری قابل ملاحظه ای نسبت به داروهای شیمیایی دارند دراین رابطه تنها موارد استثناء گیاهان سمی هستند که هرگز نباید بدون تجویز پژشک مصرف شوند.

داروهای جدید مخصوصاً داروهای آرام بخش ومسکن ظاهری آراسته دارند. بیماران با خوردن این داروهای خوش ظاهر وبد باطن مدت کمی راحت می شوند ولی کم کم به آن عادت کرده واسیر عوارض آن شده، دچار کمبود مواد غذایی وگرسنگی نامرئی می گردند .

 


دانلود با لینک مستقیم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد