نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی چگونه توانستم ضعف خواندن را در دانش آموزان کلاس اول برطرف کنم؟

اختصاصی از نیک فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم ضعف خواندن را در دانش آموزان کلاس اول برطرف کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فهرست مطالب
چکیده    4
مقدمه    4
تشخیص مساله    6
انگیزه من از تحقیق (انگیزه محقق از تحقیق)    6
هدف من از تحقیق (اهداف اقدام پژوه از تحقیق)    6
بیان مساله: ضرورت و اهمیت تحقیق    7
گردآوری اطلاعات (شواهد1)    7
تجریه و تحلیل و تفسیر اطلاعات    8
انتخاب راه حل های ممکن    8
اجرای راه حل ها    9
نتیجه گیری    13
گردآوری اطلاعات (شواهد 2)    14
پیشنهادات    14
منابع وماخذ    15


 
چکیده    
با توجه به اینکه خواندن کلید ورود انسان به دنیای علم و دانش است و از طریق خواندن انسان می تواند با جهان پیرامون خود ارتباط برقرار کند و بنده هم به عنوان معلم کلاس اول مسئول آموزش دانش آموزان در این امر هستم تصمیم گرفتم با کمی مطالعه و تحقیق راه حل هایی پیدا کنم که بتوانم آموزش سواد خواندن را به بهترین صورت ممکن انجام دهم.
در این امر از نظرات همکاران و همکاری والدین بهره مند شدم و با استفاده از وسائل ساده مانند کارت های تندخوانی و کتاب داستان و... و یا همت خود دانش آموزان نتیجه ی مطلوب حاصل شد.
مقدمه
اقرأباسم ربک الذی خلق بخوان به نام پروردگاری که تورا خلق کرده است(سوره علق آیه 1)
خواندن از جمله وسایل مهم فهمیدن در دنیای کنونی است. فرد می تواند نتیجه ی تحقیقات و مطالعات دیگران را که مدّتها به درازا کشیده است ، را ازطریق خواندن در مدّت زمان کوتاهی فرا گیرد .
خوب خواندن از عوامل مهّم پیشرفت و سرگرمی ولذّت بردن ورفع خستگی است. امروز باید به کودکان خود خواندن را بیاموزیم تا فردادبتوانند بخوانند ویاد بگیرند. نکته ی مهّم در امر خواندن توجّه وتأکید بر امر فهمیدن می باشد نه صرفاً که به صورت عادت در آمده است .
یکی از علل ضعف  دانش آموزان در درورس مخصوصاً ضعف در حل کردن مسئله های ریاضی و نفهمیدن آنها مربو ط به ناتوانی آنها در روخوانی و عدم درک آنچه مطالب  می باشد .


دانلود با لینک مستقیم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد