نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود فایل پاورپوینت با عنوان بازاریابی و مدیریت بازار

اختصاصی از نیک فایل دانلود فایل پاورپوینت با عنوان بازاریابی و مدیریت بازار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود فایل پاورپوینت با عنوان بازاریابی و مدیریت بازار


دانلود فایل پاورپوینت با عنوان بازاریابی و مدیریت بازار

دانلود فایل پاورپوینت با عنوان بازاریابی و مدیریت بازار که شامل 267 اسلاید و بشرح زیر میباشد:

نوع فایل : PowerPoint

ویژه ی رشته های حسابداری ، اقتصاد و .......

فهرست محتوا

فصل اول

مفاهیم مدیریت بازار

  • تعریف بازاریابی و مدیریت بازار 
  • انواع کالا
  • 1- محصولات فیزیکی 
  • 2-خدمات
  • 3- ایده ها، عقاید و اندیشه‏ها
  • 4- سازمانها، مکانها، فعالیتها 
  • عوامل تشکیل بازار
  • تعاریف بازاریابی
  • فصل دوم

    انواع بازار و محیط بازاریابی

  • هدفهای رفتاری
  • از دانشجویان محترم انتظار می رود پس از مطالعه این فصل بتوانند:
  • 1- انواع بازارها را از دیدگاههای مختلف شرح دهند.
  • 2- محیط بازاریابی را توضیح داده و انواع آن را نام ببرند.
  • 3- عوامل تشکیل دهنده محیط خرد موسسه را توضیح دهند.
  • 4- محیط کلان موسسات را توصیف نموده و هر یک از عوامل آن را شرح دهند.
  • 5- واکنشهای مختلف شرکتها را در برابر محیط بازاریابی بیان نمایند.
  • بازار رقابت کامل
  • بازار رقابت انحصاری
  • انواع بازار
  • فصل سوم

    تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

  • هدفهای رفتاری
  • 1- ضرورت تقسیم بازار را بیان نمایند.
  • 2- سیر تکاملی تقسیم بازار را شرح دهند.
  • 3- ضوابط و معیارهای مختلف تقسیم بازار را توضیح دهند.
  • 4- عوامل موثر در تقسیم بندی بهینه بازار را توصیف نمایند.
  • 5- استراتژیهای مختلف تعیین بازار هدف را با هم مقایسه نموده و آنها را ارزیابی نمایند.
  • 6- عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی را نام برده و تحلیل کنند.
  • فصل چهارم

    نیازها و رفتار خریداران

  • هدفهای رفتاری
  • از دانشجویان عزیز انتظار می رود پس از مطالعه این فصل بتوانند:
  • 1- نقش خریداران را در سرنوشت موسسات امروزی توضیح دهند.
  • 2- زنجیره خدمت- سود را با ترسیم شکل، شرح دهند
  • 3- انواع بازارها را با توجه به سه عنصر پول، اشتیاق و نیز نام ببرند.
  • 4- هفت O (او) بازاریابی را به طور کامل شرح دهند.
  • 5- انواع شیوه های بازاریابی را به طور کامل تشریح نمایند.
  • 6- نیازهای مختلف خریداران را با توجه به میزان توسعه یافتگی بازارها بیان کنند.
  • 7- عوامل فردی موثر در رفتار مصرف کنندگان را تجزیه و تحلیل نمایند.
  • سوالات مهم در بازاریابی و کشف نیاز مشتریان
  • محرک های بازاریابی
  • فصل پنجم

    اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش

  • هدفهای رفتاری
  • از دانشجویان محترم پس از مطالعه این فصل باید بتوانند به سوالات زیر جواب دهند:
  • 1-عوامل موثر بر روی پیش بینی نادرست تقاضا را بیان کنند.
  • 2- مشکلات ناشی از برآوردهای نادرست تقاضا را بیان کنند.
  • 3- تعریف درستی از واژه فروش در علم بازاریابی ارائه دهند.
  • 4- سهم بازار مطلق و سهم بازار نسبی موسسات را توصیف نمایند.
  • 5- مدلهای کمی و کیفی پیش بینی را نام برده و هر یک را توضیح دهند.
  • 6- نقش درک صحیح آینده را در پیش بینی درست تقاضا شرح دهند.
  • معایب برآورد بیشتر از میزان واقعی تقاضا
  • مدل دلفی
  • شرایط استفاده از مدل بررسی قصد خریداران
  • فصل ششم

    اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

  • هدفهای رفتاری
  • انتظار می رود پس از مطالعه این فصل دانشجو بتواند:
  • 1- اهداف حاکم بر یک سیستم بازاریابی را شرح دهد.
  • 2- فرق اساسی بین رسالت و اهداف شرکت ها را توضیح دهد.
  • 3- سیر تکاملی جایگاه بازاریابی را در ساختار تشکیلاتی موسسات تبیین نماید.
  • 4- عوامل موثر در سازماندهی بازاریابی شرکتها را شرح دهد.
  • 5- انواع ساختارهای سازمانی واحد بازاریابی را توصیف نماید.
  • 6- چهار سطح سازمانی را در زمینه برنامه ریزی استراتژیک بیان نماید.
  • 7- چالشهای مهم سازمان بازاریابی را توضیح دهد.
  • محاسن ساختار سازمانی
  • معایب ساختار سازمانی
  • سطوح سازمانی و برنامه ریزی استراتژیک
  • فصل هفتم

    برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص

  • هدفهای رفتاری
  • از دانشجویان محترم انتظار می رود پس از مطالعه این فصل بتوانند:
  • 1- نقش قوانین بازاریابی را در یک برنامه ریزی خوب و بهینه توضیح دهند.
  • 2- حیطه های مهم بازاریابی موسسات را شرح دهند.
  • 3- راهها و شیوه های مناسب، تشخیص یک برنامه بازاریابی موثر را بیان نمایند.
  • 4- منافع حاصل از برنامه ریزی در موسسات را شرح دهند.
  • 5- فرایند برنامه ریزی بازاریابی را تشریح نمایند.
  • 6- گامهای اساسی در برنامه ریزی را توصیف نمایند.
  • 7- ماهیت و محتوای یک برنامه عملیاتی بازاریابی را تحلیل نمایند.
  • 8- دلایل اصلی در پیاده کردن یک برنامه بازاریابی را توشیح دهند.
  • 9-وجه تمایز بین کالا وخدمت را بیان نمایند.
  • 10- بازاریابی در موسسات بیمه را شرح دهند.
  • برنامه ریزی بازاریابی
  • چگونگی تشخیص یک برنامه بازاریابی متناسب
  • قوانین بنیادی مدیریت بازار
  • منافع برنامه ریزی
  • فصل هشتم

    نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی

  • هدفهای رفتاری
  • از دانشجویان عزیز انتظار می رود، پس از مطالعه این فصل بتوانند:
  • 1- ابزار و مفاهیم لازم برای تصمیم گیری را نام برده و هر یک را به اختصار شرح دهند.
  • 2- در مورد 4P فروشنده و 4C مشتری توضیحات لازم را ارائه نمایند.
  • 3- تصمیمات عمده بازاریابان را در مورد آمیزه محصول شرح دهند.
  • 4- انواع تصمیمات مدیریتی را در مورد گسترش خط محصول با رسم نمودار توضیح دهند.
  • 5- عوامل اصلی موثر در تصمیم گیری در مورد آمیزه قیمت را بنویسند.
  • 6- در مورد اهداف بازاریابی موسسات توضیحات لازم را ارائه نمایند.
  • 7- تصمیمات مربوط به کانالهای توزیع محصولات را توضیح دهند.
  • 8- علل پیچیدگی تصمیمات بازاریابی را شرح دهند.
  • ابزار و مفاهیم لازم برای تصمیم گیری
  • محاسبه ارزش
  • فصل نهم

    تحقیقات بازاریابی

  • هدفهای رفتاری
  • دانشجو پس از مطالعه این فصل باید بتواند:
  • 1- لزوم تحقیقات در بازاریابی امروزی را شرح دهد.
  • 2- نقش تحقیقات در فرایند تصمیم گیری مدیران را توضیح دهد.
  • 3- تحقیقات بازاریابی را به وضوح تعریف نماید.
  • 4- فرایند کامل یک تحقیق بازاریابی را با رسم شکل تشریح نماید.
  • 5- هفت C لاتین رابط بین مدیر و محقق را بیان نماید.
  • 6- انواع تحقیقات بازاریابی را به اجمال شرح دهد.
  • 7- دبلیوهای ششگانه (6W) تحقیقات توصیفی را ذکر نماید.
  • 8- روشهای موجود جهت جمع آوری داده ها در تحقیقات اکتشافی را بیان نماید.
  • 9- در مورد 10S (ده اس)، 5M (پنج ام) و روش گروه متمرکز توضیحات شفاف ارائه نماید.
  • 10- تکنیک های سه گانه مصاحبه های عمقی را توضیح دهد.
  • 11- تکنیک های فرافکن را نام برده و هر یک را به اختصار شرح دهد.
  • 12- روشهای جمع آوری اطلاعات در تحقیقات توصیفی را به اجمال بیان نماید.
  • تعریف تحقیقات بازاریابی
  • تحقیقات توصیفی
  • فصل دهم

    سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی

  • اهداف رفتاری
  • دانشجویان محترم پس از مطالعه این فصل باید بتوانند:
  • 1- سیستم بازاریابی را تعریف نمایند.
  • 2- سیستم های چهارگانه فرعی یک سیستم بازاریابی را نام برده و هر یک را به اجمال شرح دهند.
  • 3- سیستم های اطلاعاتی غیرمتمرکز را توضیح دهند.
  • 4- سیستم های سه گانه توزیع را بیان نمایند.
  • 5- انواع مدلهای بازاریابی (مدلهای برنامه ریزی استراتژیک) را نام ببرند.
  • 6- مدل موقعیتی بازار- محصول را به طور کامل شرح دهند.
  • 7- مدل گروه مشاوره بوستون (ماتریس BCG ) ماتریس را توضیح دهند.
  • 8- مدل جنرال الکتریک (GE) را به طور کامل توصیف نمایند.
  • 9- مدل استراتژی عمومی پورتر (PGS) را شرح ىهنىز
  • 10- نقاط قوت و ضعف اصلی مدلهای برنامه ریزی را بیان نمایند.
  • ارزیابی سیستمهای بازاریابی
  • نقاط قوت مدل های بازاریابی
  • نقاط ضعف مدل های بازاریابی
  • فصل یازدهم

    چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی

  • هدفهای رفتاری
  • دانشجویان محترم پس از مطالعه این فصل باید بتوانند:
  • 1- خلاقیت را تعریف نموده و فرق آن را با نوآوری توضیح دهند.
  • 2- روشهای اصلی بهسازی محصولات را نام برده و شرح دهند.
  • 3- مراحل ایجاد یک محصول جدید را به طور کامل بیان نمایند.
  • 4- سه نوع تست مهم مربوط به مرحله آزمایش بازاریابی را شرح دهند.
  • 5- دوره عمر یک محصول را با رسم منحنی به اجمال شرح دهند.
  • 6- مشکلات مربوط به استفاده از منحنی عمر کالا را بیان نمایند.
  • 7- موانع موجود بر سر راه خلاقیت و نوآوری را نام ببرند.
  • 8- مبانی هفتگانه خلاقیت را نام برده و هر یک را شرح دهند.
  • پرورش و آزمون ایده ها

این فایل پاورپوینت که با زحمت فراوان گرداوری، تایپ و تدوین شده ،جهت یادگیری سریع ، ارایه و کنفرانس و... در خدمت شما دانشجویان و اساتید محترم خواهد بود.

*هدف ما راحتی شماست*


دانلود با لینک مستقیم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد