نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در سازمان مسکن و شهرسازی

اختصاصی از نیک فایل پایان نامه بررسی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در سازمان مسکن و شهرسازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

pdf

143 صفحه - پایان نامه کارشناسی ارشد 5 فصل

چکیده

مقدمه: با توجه به اینکه امروزه بخش عمرانی با تهدیدها و فرصت های مختلفی روبروست برای آنکه سازمانها و  بخش های مرتبط با این صنعت بتوانند در این رقابت کماکان برنده باشند باید در جستجوی راه حلهای جدیدی باشند که بتوانند به حیات خود ادامه دهند و مزیت رقابتی خود را حفظ نمایند لذا این عرصۀ حفظ مزیت رقابتی و بقاء سازمان به کمک مدیریت دانش امکان پذیر است. پژوهش حاضر نیز با هدف بررسی عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در سازمان مسکن و شهرسازی انجام شده است.

روش تحقیق: روش تحقیق از نوع توصیفی-پیمایشی بود. جامعه آماری شامل کارکنان سازمان مسکن و شهرسازی استان های کردستان، کرمانشاه و همدان بود که از بین آنها تعداد 164 نفر به طور تصادفی انتخاب شدند. ابزار اصلی سنجش، پرسشنامه ایی برگرفته از یافته های ماسا و تستا، چن و هوانگ، مالهوترا و ماج چرزاک، دنیسون، خسروزاده و چوانگ استفاده شد، جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و آمار استنباطی (کولموگوروف اسمیرنوف، فریدمن، ضریب همبستگی اسپیرمن، توکی، تی تک نمونه، تی دو گروه مستقل، ANOVA) استفاده شد.

نتیجه گیری: نتایج بدست آمده از این تحقیق نشان داد که وضعیت فرهنگ سازمانی و فرایندهای دانش موجود جهت استقرار مدیریت دانش در سازمان موردنظر تأیید نشد، اما وضعیت فناوری اطلاعات موجود جهت استقرار مدیریت دانش در سازمان موردنظر تأیید شد، همچنین با توجه به رتبه بندی و اهمیت آنها می توان گفت که فناوری اطلاعات با بالاترین میانگین دارای بیشترین اهمیت و فرایندهای دانش با پایین ترین میانگین دارای کمترین اهمیت می باشند.

کلمات کلیدی: مدیریت دانش، فرهنگ سازمانی، فناوری اطلاعات، فرایندهای دانش، سازمان مسکن و شهرسازی

 


دانلود با لینک مستقیم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد