نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه بررسی اثرات فناوری اطلاعات بر توانمندسازی شغلی کارکنان( مطالعه موردی شرکت توزیع برق منطقه ای غرب کرمانشاه)

اختصاصی از نیک فایل پایان نامه بررسی اثرات فناوری اطلاعات بر توانمندسازی شغلی کارکنان( مطالعه موردی شرکت توزیع برق منطقه ای غرب کرمانشاه) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

pdf

115 صفحه - پایان نامه کارشناسی ارشد - همراه با پرسشنامه و فهرست منابع

چکیده :

ظهور فناوری جدید اطلاعات و تاثیری که بر جنبه های گوناگون زندگی داشته است به ظهور برخی تحولات بنیادی در روابط جوامع بشری منجر شده است . این پدیده  با سرعتی چشمگیر خواسته های بشری را تحت تاثیر قرار داده و نیازهای جدیدی را به وجود آورده است . امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را می توان به عنوان ابزاری نیرومند برای ارتقا کیفیت و کارایی کارکنان مورد استفاده قرار دارد . توسعه روز افزون ابزار های مبتنی بر این فناوری ها و سرعت فراوان تطبیق آن با نیازمندی های انسان موجب شده تا شکل جدیدی از محیط یادگیری و تعاملی خلاق فعال و فراگیر ایجاد شود .

امروزه اطلاعات یکی از مهمترین منابع قدرت در سازمان ها به شمار می رود براین اساس کسب اطلاعات به ویژه اطلاعاتی که به نظر می رسند نقش محوری یا راهبردی در سازمان داشته باشند می توانند برای ساختن یک پایگااه قدرت و نیز اعمال که به نظر می رسند نقش محوری یا راهبردی در سازمان داشته باشند می توانند برای ساختن یک پایگاه قدرت ونیز اعمال نفوذ در سازمان به کار رود .

در این تحقیق سعی بر این شده است از دیدگاه کارکنان شرکت برق منطقه ای غرب استان کرمانشاه ارتباط بین فناوری اطلاعات و توانمندی سازی کارکنان مورد بررسی واقع شد .

در این پژوهش ابتدا میزان کاربرد فناوری اطلاعات را در سازمان مورد بررسی قرار داده پس از اطمینان یافتن از کاربرد آن اثرات آن را بر توانمند سازی شغلی کارکنان بررسی نموده ایم .


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی اثرات فناوری اطلاعات بر توانمندسازی شغلی کارکنان( مطالعه موردی شرکت توزیع برق منطقه ای غرب کرمانشاه)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد