نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه بررسی عملکرد نهادهای بین المللی در قضیه‌ی غزه از منظر حقوق بین الملل - در قالب ورد 155 صفحه

اختصاصی از نیک فایل پایان نامه بررسی عملکرد نهادهای بین المللی در قضیه‌ی غزه از منظر حقوق بین الملل - در قالب ورد 155 صفحه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اهمیت سیاسی وحقوقی موضوع فلسطین اشغالی توجه بسیاری ازحقوقدانان را به خود معطوف داشته است. بحران سال‌های اخیرغزه و به خصوص وقایع وجنایات رخداده درطول جنگ 22 روزه و در نتیجه نقض بارز و آشکار قواعد بین المللی توجه افکار عمومی و حساسیت جامعه بین المللی را در پی داشته است. همین موضوع بررسی حقوقی ابعاد متخلف بحران غزه و از جمله عملکرد نهادهای بین‎المللی را برای صاحب نظران و حقوقدانان فراهم نمود.

این پایان‌نامه نیز با توجه به همین ضرورت، بانگاهی به ادوار مختلف اشغال، محاصره و بروز جنگهای پی درپی درغزه، عملکرد نهادهای بین المللی را از منظرحقوق بین الملل و با تاکید بر اسناد بین‎المللی از جمله کنوانسیون‌های حقوق بشردوستانه ، معاهدات حقوق بشری، منشور سازمان ملل و همچنین مقررات قراردادی و عرفی موجود، اقدامات و کارکرد سازمان‎ها و نهادهای بین‌المللی در مورد وقایع اخیر به خصوص جنگ 22 روزه و حوادث و نتایج پس از آن ، مورد تجزیه و تحلیل قرار داده ‎است.

از این رو، در ابتداء سوابق تاریخی ، موقعیت جغرافیایی و ماهیت حقوقی غزه مورد مطالعه و بررسی قرارگرفته‏ است و بعد از آن به مجموعه اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ 22 روزه به خصوص میزان جنایات و خسارتهای وارده اشاره شده‏ است. سپس از آن  ضمن بیان معیارهای بین المللی حقوق بشردوستانه ، رویه و عملکرد نهادهای بین المللی بر مبنای اصول و مبانی حقوق بشری و حقوق بشردوستانه مورد بحث و ارزیابی قرار گرفته است . متعاقب آن عملکرد برخی نهادهای مسئول بین‌المللی اعم از دولتی  مانند سازمان ملل متحد ، اتحادیه اروپا ، دیوان کیفری بین المللی ، شورای حقوق بشر، دیوان بین المللی دادگستری ، شورای امنیت و مجمع عمومی و نهادهای بین المللی غیردولتی ازجمله صلیب سرخ جهانی ، دیده بان حقوق بشر ، سازمان عفو بین الملل وکمیته حقوق کودک در بحران غزه و بویژه جنگ 22روزه مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته است.


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی عملکرد نهادهای بین المللی در قضیه‌ی غزه از منظر حقوق بین الملل - در قالب ورد 155 صفحه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد