نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI برنامه ریزی فعالیت ملتمدل با منابع تجدید پذیر و در دسترس بودن محدود متعدد تحت شرایط تصادفی

اختصاصی از نیک فایل دانلود مقاله ISI برنامه ریزی فعالیت ملتمدل با منابع تجدید پذیر و در دسترس بودن محدود متعدد تحت شرایط تصادفی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :برنامه ریزی فعالیت ملتمدل با منابع تجدید پذیر و در دسترس بودن محدود متعدد تحت شرایط تصادفی

موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->

Scheduling of Multimodal Activities with Multiple Renewable and Availability Constrained Resources under Stochastic Conditions

تعداد صفحه :10

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2010

زبان مقاله : انگلیسی

 

چکیده
ما رسیدگی به چند حالت منابع محدود مشکل زمان بندی پروژه تصادفی در مورد که در آن فعالیت های پروژه نیاز به منابع تجدید پذیر متعدد، محدود توسط دسترس بودن کل. در مطالعه ما، عدم قطعیت را معرفی می کنیم با توصیف، در هر فعالیت، هر یک از منابع مورد نیاز با محتوای کار زیر برخی از توزیع شناخته شده است. علاوه بر این، مجموعه ای از تخصیص منابع امکان پذیر یک بازه پیوسته و به خوبی تعریف از ارزش واقعی است. به نوبه خود، هر تخصیص نیز باید با منابع در دسترس بودن حداکثر کل در هر نقطه در طول اجرای پروژه منطبق هستند.
ما یک مدل ریاضی است که بر روی یک پارتیشن مجزا و محدود از بازه زمانی متکی هنگام ارزیابی برنامه فعالیت و اجرا مدت زمان برابر حاصل از هر یک از منابع مورد نیاز، در هر فعالیت، در انتظار ارائه شده است. هدف برای تعیین زمان شروع و حالت (تعریف شده توسط تخصیص منابع) که به حداقل رساندن هزینه کل پروژه انتظار می رود است.
مکانیسم الکترومغناطیسی مانند و الگوریتم تکاملی برای حل مشکل - ما یک روش تکیه بر دو الگوریتمهای فراابتکاری بهینه سازی جهانی اجرا شده است.

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI برنامه ریزی فعالیت ملتمدل با منابع تجدید پذیر و در دسترس بودن محدود متعدد تحت شرایط تصادفی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد