نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI لینک کردن مشکل و فضاهای راه حل در مورد سیستم های اطلاعات شهری: چارچوب برای فرایندهای سازمانی معماری

اختصاصی از نیک فایل دانلود مقاله ISI لینک کردن مشکل و فضاهای راه حل در مورد سیستم های اطلاعات شهری: چارچوب برای فرایندهای سازمانی معماری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :لینک کردن مشکل و فضاهای راه حل در مورد سیستم های اطلاعات شهری: چارچوب برای فرایندهای سازمانی معماری

موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->

Linking the Problem and the Solution Spaces in the Case of Urbanized Information Systems: A Framework for Organizational Processes Architecture

تعداد صفحه :13

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2014

زبان مقاله : انگلیسی

 

چکیده
سازمان های مدرن بسیاری از مشکلات سخت ناشی از محدودیت های خارجی و داخلی مربوط به رقابت کسب و کار جهانی روبرو هستند، سرعت در حال تغییر نیازهای کسب و کار، شتاب نوآوری، افزایش فشار هزینه و چالش پیروی از مقررات. بنابراین، به رشد و یا حتی زنده ماندن، آنها را به توسعه راه حل برای این مشکلات است. تاثیر چنین راه حل است از یک سو مربوط به کیفیت از هر دو راه حل سازمانی توسعه یافته در فضا مشکل و راه حل های کامپیوتر ساخته شده در فضای راه حل و از سوی دیگر، به اثر از هم ترازی بین کسب و کار و اطلاعات فن آوری است. همانطور که توسط بسیاری از مولفان، سیستم های اطلاعات شهرنشینی تسهیل ساخت سیستم های اطلاعات چالاک و راه حل های کامپیوتر با کیفیت بالا. به عبارت دیگر، شهرنشینی دستگاه اصلی برای تعریف معماری سیستم اطلاعات سازگار در فضای راه حل است. در این مقاله، ما یک چارچوب برای معماری فرایندهای سازمانی فراهم می کند که ابزار برای ایجاد راه حل های سازمانی با کیفیت بالا در فضا مشکل، و کمک به هم ترازی بین سیستم های کسب و کار و اطلاعات شهری از طریق ایجاد ارتباط بین مشکل و فضاهای راه حل ارائه شده است.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI لینک کردن مشکل و فضاهای راه حل در مورد سیستم های اطلاعات شهری: چارچوب برای فرایندهای سازمانی معماری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد