نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI بازی واقعیت جایگزین برای انعطاف پذیری تاسیسات

اختصاصی از نیک فایل دانلود مقاله ISI بازی واقعیت جایگزین برای انعطاف پذیری تاسیسات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :بازی واقعیت جایگزین برای انعطاف پذیری تاسیسات

موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->

An alternate reality game for facility resilience (ARGFR)

تعداد صفحه :8

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2015

زبان مقاله : انگلیسی

 

چکیده
بلایای اختلالات بسیار زیاد و تکان دهنده است که مستلزم تلاش های جمعی از کل جامعه، نه تنها که به عنوان مقامات مدیریت اضطراری خدمت می کنند، به پاسخ و بازیابی هستند. برای آماده سازی بهتر، به اشتراک گذاری منابع، درگیر شدن مردم می توانند کمک قابل توجهی به این نتایج جامعه بهبود انعطاف پذیری فاجعه از طریق به اشتراک گذاری اطلاعات، شناسایی مشکلات، و گر چه هنر راه حل های ممکن جمعی است. این پژوهش توسعه یک چارچوب از یک بازی جدی، که معمولا برای اهداف آموزشی غیر سرگرمی استفاده می شود، به مهار حکمت جمعیت و آنها را در مدیریت امکانات انعطاف پذیری.
این تحقیق برای اولین بار به بررسی روش های سنتی مورد استفاده در آموزش واکنش در شرایط اضطراری، و همچنین مته اضطراری مبتنی بر شبیه سازی کامپیوتر است. آن را در کنار استفاده از بازی در آموزش واکنش در شرایط اضطراری بررسی، از بازی های هیئت مدیره به بازی های رایانه ای استفاده از فن آوری شبیه سازی. آن را یافت که بازی واقعیت، که توسط داستان سرایی transmedia در و به شدت به ایجاد تعاملات در سراسر جهان واقعی و خیالی اختصاص داده شده رانده می شود، با توجه به نیاز به آموزش پاسخ اضطراری بهترین و در عین حال هنوز هم وجود ندارد.
بازی واقعیت طراحی شده است برای ارائه چالش مناسب است که واقعی هستند، و به منظور افزایش جنبه های اساسی تجربه بازیکنان. در چارچوب، واقعیت این است با طراحی بازی های مجازی یکپارچه، و مکان های آنلاین بین جلسات بازی با افراد آگاه چک کردن تناسب رابط.
بازی واقعیت انتظار می رود تعامل کارکنان تاسیسات و برای رسیدگی به نیاز مدیریت تسهیلات انعطاف پذیری. تیم مدیریت تسهیلات و مدیریت بحران مقامات قادر به جمع آوری اطلاعات در زمان واقعی در مورد یک مرکز و ساکنان آن است. ایده بازی واقعیت به هم پتانسیل را دارد که در دیگر جنبه های مدیریت تسهیلات اعمال می شود برای رسیدن به یک تغییر از دانش متمرکز به مدل مشارکتی این است که سازگار تر از موقعیت های پویا از یک مرکز.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI بازی واقعیت جایگزین برای انعطاف پذیری تاسیسات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد