نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود ورد پایان نامه جغرافیا و برنامه ریزی شهری با عنوان بررسی اثرات تبدیل نقاط روستایی به شهر

اختصاصی از نیک فایل دانلود ورد پایان نامه جغرافیا و برنامه ریزی شهری با عنوان بررسی اثرات تبدیل نقاط روستایی به شهر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دوستان عزیز می توانید قابل ویرایش پایان نامه کارشناسی رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری با عنوان  بررسی اثرات تبدیل نقاط روستایی به شهر با تمام جزئیات را دانلود بفرمایید...

 

چکیده:

توسعه شهرهای کوچک، به مثابه رویکردی اساسی در توسعه مناطق روستایی و جلوگیری ازافزایش مشکلات شهرهای بزرگ، مدتی است که در ایران نیزهمچون بعضی از کشورهای دیگر نقاط جهان از موضوعات مهم در مباحث توسعه شهری و روستایی به شمار می رود. از این رو، در این تحقیق شهر کنونی سیمینه واقع در شهرستان بوکان (استان آذربایجان غربی) یکی از این شهرهاست که در سال 1381 به شهر تبدیل شده است. مسئله اصلی تحقیق آن است که شهر شدن سیمینه چه آثاری داشته است؟ و جوانب مختلف شهر شدن سیمینه کدام است؟

مشکلاتی برای بهره برداران از دام در این گونه شهرها به وجود می آورد، اما به علت محدودیت گسترش شهرها، بر میزان کاهش اراضی کشاورزی چندان مؤثر نخواهد بود؛ و با تثبیت جمعیت و جذب جمعیت روستاهای پیرامون ، به جوان گرایی و بهبود وضعیت سواد نیروی انسانی شاغل در بخش کشاورزی نیز خواهد انجامید.و به لحاظ بهره مندی از خدمات اداری و تجاری و درمانی و رفاهی تاحد زیادی مانع از مراجعه اهالی و حتی مهاجرت آنها به شهرهای اطراف می شود.

 تحقیق حاضر شامل شش فصل می باشد. فصل اول به بیان کلیات تحقیق می پردازد. فصل دوم مبانی تئوری تحقیق را شامل می شود. فصل سوم ویژگی های طبیعی شهرستان بوکان و شهر سیمینه را ارائه می دهد.در فصل چهارم ویژگی های جمعیتی شهر سیمینه و تحولات آن بطور مفصل بیان شده  می شود .در فصل پنجم فرایند شهر شدن سیمینه را به تفضیل  بحث می شود و در نهایت فصل ششم به نتیجه گیری و آزمون فرضیات و ارئه پیشنهادها را می پردازد.

مفاهیم و واژه ها: روستا/ بخش/شهر/ حوزه نفوذ/ شهرسیمینه / توسعه فضای و کالبدی شهر/


دانلود با لینک مستقیم


دانلود ورد پایان نامه جغرافیا و برنامه ریزی شهری با عنوان بررسی اثرات تبدیل نقاط روستایی به شهر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد