نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

آب

اختصاصی از نیک فایل آب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آب


آب

فایل : word

قابل ویرایش

تعداد صفحه : 92

 

مقدمه

 

همانطور که می دانیم آب عامل حیات می باشد و زندگی انسان، حیوانات و گیاهان بدون آب ممکن نمی باشد. تمام انواع فعالیتهای انسان مستلزم مصرف نوعی آب از نظر کیفیت شیمیایی می باشد.

 

آبهای مصرف شده در زندگی ما به نحوی به منآبع اولیه خود برگشت داده می شوند ولی اغلب آبی که پس از کاربرد به منآبع طبیعی برگردانیده می شود واقعا همان آب اولیه نمی باشد و انتقال دهنده انواع و اقسام ناخالصی ها می باشد. با توجه به اینکه آب بصورت کالای تقریبا رایگان در اختیار انسان قراردارد، بشر در نگهداری آن و آلوده نکردنش سعی کافی و لازم را مبذول نمی نماید و تنها وقتی که برای تهیه آب با خصوصیات معین با مشکلاتی مواجه گردید به اهمیت آن بیشتر خواهد اندیشید.

 

از دیرباز می دانند که آبهای طبیعی قادرند مواد آلی و آلوده کننده ای را که از طریق تخلیه فاضلاب و پسآب دریافت می کنند، تحت تاثیر میکروارگانیسم ها اکسیدکننده و نتیجه این عمل مصرف اکسیژن محلول آبها می باشد. اگر مصرف اکسیژن محلول = از جانشین شدن آن انجام پذیرد، بسرعت مقدار اکسیژن آنها تقلیل یافته و در چنین‌آبهایی نه تنها موجودات آبی مثل ماهی که نخواهد توانست زندگی نماید بلکه در اکثر مصارف این آبها قآبل استفاده نبوده و یا تبدیل آنها با روشهای تصفیه به آب با مشخصات مورد نظر بقدری پر خرج خواهدبود که تصفیه و تبدیل آنها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


آب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد