نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه برنامه‌ریزی مونتاژ بر پایه دیدگاه مدل‌سازی معنایی (فایل Word)

اختصاصی از نیک فایل پروژه برنامه‌ریزی مونتاژ بر پایه دیدگاه مدل‌سازی معنایی (فایل Word) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

امروزه در برنامه‌ریزی برای مونتاژ چالش‌هایی وجود دارد که یکی از دلایل ضعف آن در شرح مؤثر علم مونتاژ و اطلاعات آن می‌باشد. در اینجا دیدگاه مدل‌سازی معنایی ارائه می‌شود. اطلاعات مربوط به محصول مونتاژی بوسیله سه سطح معنایی مختصر توصیف شده است.( سطح مفهومی، سطح ساختاری و سطح قطعه) . هدف این سیستم معنایی یک توصیف خلاصه از اطلاعات خاص قطعه می‌باشد که در اینجا هدف اطلاعات مربوط به مونتاژ می‌باشد و بوسیله یک مکانیزم چند مسیره که توسط یک مفسر معنایی یا دیکشنری معنایی پشتیبانی می‌شود. این موارد می‌توانند به اطلاعات تکنولوژیکی مناسبی دست یابند. به عنوان مثال قصد طراحی برای مونتاژ، توابع پایه، ساختار ترتیبی مونتاژ، روابط مونتاژ و علم مونتاژ می‌باشد.

بر اساس این دیدگاه یک سیستم طراحی برای مونتاژ جایگزین توسعه می‌یابد. مدل اطلاعات معنایی ایجاد شده می‌تواند اطلاعات مناسبی را به طراح برای اتمام فرآیند مونتاژ آماده کند . نقش تعیین کننده‌ای در تأمین آن داشته باشد. بنابراین می‌توان بدین وسیله از محاسبات کم اثر در فرآیند طراحی یا برنامه‌ریزی اجتناب نمود.

در این گزارش سعی شده که به بررسی مقالات مشابه با مقاله اول ارائه شده در پیوست الف پرداخته شود. تا بتوان مفاهیم مربوط به مدل‌سازی معنایی را گسترش داد.

 

دانلود با لینک مستقیم


پروژه برنامه‌ریزی مونتاژ بر پایه دیدگاه مدل‌سازی معنایی (فایل Word)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد