نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد نمایشگر LEDD

اختصاصی از نیک فایل تحقیق در مورد نمایشگر LEDD دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد نمایشگر LEDD


تحقیق در مورد نمایشگر LEDD

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه27

 

فهرست مطالب

نمایشگر های LCD :

فصل دوم :

فصل اول:

 

 

 

 

 

 

(( کاربردها و انواع نمایشگرها ))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بنام خدا

مقدمه:

امروزه یکی از سیستمهایی که بیشتر در سازمانها و مراکز تجاری جهت نمایش تصاویر و حروف اعداد جهت مطلع ساختن عموم از وقایع و تغیرات مورد استفاده قرار می گیرد نمایشگرهای LED  ویا LCD       ( LED DISPLAY & LCD DISPLAY)می باشد.

برای مثال در یک فرودگاه برای نمایش دادن زمان و مسیر حرکت هواپیماها دیگر از لوازمی مانند کرکره های تبلیغاتی و دیگر موارد استفاده نمی کنند زیرا دارای حجم زیاد و مورد استفاده محدود         می باشد ، به فرض اگر زمان حرکت هواپیما تغییر پیدا کند برای نمایش دادن آن برای عموم نیاز به تقبل زحمت و به هدر رفتن زمان می باشد ولی با استفاده از یک سیستم نمایشگری LED  یا LCD می توان به راحتی و فقط با فشار دادن چند کلید تغیرات مربوطه را به اطلاع عموم رساند .

و یا در استادیومهای فوتبال برای نمایش دادن نتیجه مسابقه می توان از این تابلوها استفاده کرد.

مثال دیگر را می توان برای فروشگاههای بزرگ در نظر گرفت ، که برای تبلیغ محصولات خود از تابلوهای تبلیغاتی استفاده می کنند برسانند.

و یا مثال واضحتری که امروزه ما بیشتر در شهرهای صنعتی و بزرگ   می بینیم ، قرار گرفتن این تابلوها در چهارراه ها و اتوبانها و دیگر مسیرها می باشد که در حال نشان دادن تصاویر برای آگاه کردن مردم و رانندگان برای رعایت کردن قوانین راهنمایی و رانندگی و یا در حال تبلیغ کردن محصولات یک کارخانه و یا در حال تبلیغ کردن یک کاندیدا و یا کاندیداها می باشد که در مورد آخر می توان گفت از بسیاری ضررهای مالی می کاهد .

چون به فرض یک شرکت برای اینکه بتواند محصولات خود را تبلیغ کند بایستی تبلغاتی از قبیل چاپ پوستر و پخش کاغذهای تبلغاتی  را انجام دهد که نیاز به پرداخت هزینه های هنگفت می باشد، ولی توسط یک تابلوی تبلیغاتی می تواند محصولات خود را با کیفیت بالا تبلیغ کند .

یکی از مزیتهای این گونه تابلوها در این می باشد که می توان تصاویر و کاراکتر های مختلف را هرگونه که خواستاریم به نمایش بگذاریم . همچنین قادر هستند به صورت متحرک و یا ثابت نمایش داده شوند .

 

انواع تابلوها :

تابلوهای تبلیغاتی در چند مدل ساخته و بر حسب ابعادشان دارای قیمتهای مختلف می باشند.

  1. تابلوی LED
  2. تابلوی LCD

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد نمایشگر LEDD
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد