نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ارسال و دریافت فیلم در شبکه (در فایل ورد 140 صفحه ای)

اختصاصی از نیک فایل ارسال و دریافت فیلم در شبکه (در فایل ورد 140 صفحه ای) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارسال و دریافت فیلم در شبکه

فیلم های ویدیویی درخواستی

گاهی فیلم های ویدیویی درخواستی، با مغازه اجاره ی فیلم الکترونیکی مقایسه می شود. کاربر (مشتری) یکی از فیلم های موجود را انتخاب می کند و به خانه می برد تا تماشا کند.

فیلم های ویدیویی درخواستی در منزل قابل انتخاب اند. این انتخاب به کمک کنترل راه دور تلویزیون صورت می گیرد، پس از آن، فیلم ویدیویی نمایش داده می شود، به طوری که نیازی به رفتن به مغازه نیست. بدیهی است که پیاده سازی فیلم های ویدیویی درخواستی، کمی پیچیده تر از تشریح آن است. در این بخش، به اهداف اصلی و پیاده سازی آن می پردازیم. توصیفی از یک پیاده سازی واقعی آن، در (نلسون وینتون، 1995) آمده است. کار کردن با تلویزیون های محاوره ای در (هودگ، 1995) آمده است. منابع دیگر عبارتند از (همکاران جانگ، 1994، همکاران هوگ 1993 و لیتل و ون کاتش، 1994).

آیا فیلم های درخواستی مانند اجاره فیلم از مغازه است، یا مثل انتخاب فیلمی از سیستم کابلی 500 یا 5000 کانالی است؟ پاسخ این سوال، تکنیکی است. مشتریان که فیلم های ویدیویی را اجاره می کنند عادت دارند که فیلم را متوقف کنند، به آشپزخانه یا حمام بروند، و سپس آن را از جایی که متوقف شد، آغاز کنند. بینندگان تلویزیون انتظار ندارند که برنامه ها متوقف شود.


دانلود با لینک مستقیم


ارسال و دریافت فیلم در شبکه (در فایل ورد 140 صفحه ای)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد