نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران ( دستاوردهای اقتصادی انقلاب اسلامی )

اختصاصی از نیک فایل تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران ( دستاوردهای اقتصادی انقلاب اسلامی ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران
دستاوردهای اقتصادی انقلاب اسلامی

فایل word قابل ویرایش

یکی از موضوعات اساسی که در حوزه انقلاب ها، همواره مورد مطالعه قرار می گیرد، به کارآمدی آنها در دستیابی به اهداف و آرمان ها مربوط است که به مسایل پس از پیروزی انقلاب و دستاوردها و نتایج آن می پردازد ؛ این پرسش حساس ترین و کاربردی ترین مسئله ای است که به طور وسیع و عمیق، در عرصه جامعه و در بین دولت و ملّت، موافقان و مخالفان، و داخل و خارج طرح می شود. مسلما چنین بحثی در مورد انقلاب اسلامی، به خصوص باتوجه به ماهیت ایدئولوژیکی آن، موضوعیت و حتی ضرورت دارد.

اینک با گذشت ربع قرن از استقرار نظام جمهوری اسلامی که اولین و مهم ترین ثمره انقلاب اسلامی و تداوم فرایند آن تلقی می شود، این پرسش برای همگان مطرح است که انقلاب اسلامی که دولت سرا پا ظلم، ستم و تبعیض شاهنشاهی را برانداخت و جمهوری اسلامی را با هدف گسترش عدالت، معنویت و تامین سعادت مادی و معنوی احاد جامعه مستقر نموده، آیا در عمل توانسته است به اهداف خود دست یابد؟ به خصوص نسل جوان جامعه می پرسند: انقلاب اسلامی چه آثار و دستاوردهای مثبتی برای ایران داشته و چه تحولاتی در کشور به وجود آورده است؟

تعداد صفحات : 13 صفحه

نوع فایل : word (قابل ویرایش )


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران ( دستاوردهای اقتصادی انقلاب اسلامی )
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد