نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مجموعه ی کامل برای کسب مهارت لازم در بخش Reading آزمون تافل

اختصاصی از نیک فایل مجموعه ی کامل برای کسب مهارت لازم در بخش Reading آزمون تافل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

امروز براتون یک مجموعه کم نظیر جمع آوری کردیم از مؤثرترین منابع برای تقویت Reading. یه نکته ای رو همین اول بگم. خیلی از اساتید بزرگ حوزه ی تافل، معتقدند Reading مهمتر از Writing هست حتی. درواقع برای این که یک فرد خوب بنویسه باید خوب بتونه بخونه، و خوندن فقط خوندن نیست! منظور درک مطلبی هست که میخونیم. با دقت به نکات مختلف گرامری، مفهومی و توجه به هدف متن. و این مسئله فقط مختص خواندن متن انگلیسی نیست. به طور کلی یک نویسنده خوب، کسی هست که خوب خونده و  بر سبک های نگارشی مختلف تسلط مطلوبی داره.

کلا در بخش Reading امتحان تافل 3 تا 4 متن به ما داده میشه و هر کدوم تقریبا از 700 کلمه تشکیل شده، برای هر passage یا همون متن هم 12 تا 14 سوال طرح شد، مدت زمانی که در اختیار ماست برای جواب به سوالات، بین 60 تا 80 دقیقه، بسته به تعداد متن ها که 3 تا باشه یا 4 تا، متغیره. کل آزمون هم که میدونید تقریبا 4 ساعت طول میکشه. مثل روال همیشه منابع مهمتر و ضروری تر رو با علامت + در ابتدای عنوان فایل مشخص کردیم، برای اون دسته از افرادی که زمان کمتری برای کسب آمادگی در اختیار دارند یا شاغل هستند و فرصت مطالعه شون یه مقدار محدودتره از افراد دیگر هست.

خلاصه سعی کردیم منابعی رو جمع آوری کنیم که برای خودمون و خیلی از افرادی که نتایج خوبی گرفتن، قابل استفاده بوده. و البته تمامشون توصیه اساتید این حوزه هم بودن. امیدواریم با استفاده از این مجموعه، نمره ی Reading مطلوبتون رو به دست بیارید.

توضیحات تکمیلی:

تمامی فایل ها به صورت pdf و دارای کیفیت مطلوب هستند.

 


دانلود با لینک مستقیم


مجموعه ی کامل برای کسب مهارت لازم در بخش Reading آزمون تافل
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد