نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایانامه وسایل ارتباط جمعی

اختصاصی از نیک فایل پایانامه وسایل ارتباط جمعی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایانامه وسایل ارتباط جمعی


پایانامه وسایل ارتباط جمعی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:160

فهرست و توضیحات:

تأثیر محتوای برنامه های تلویزیونی بر مخاطبان

   بدیهی است که رسانه های گروهی در خلأ اجتماعی فرهنگی قادر به فعالیت نیستند. اغلب پیام های حاوی مفاهیم خشونت آمیز به موازات سایر ارزشهای ترویج شده در زندگی کودکان یا فعالیتهایی که کودکان به انجام آنها تشویق میگردند، پخش و منتشر می شوند. از نمونه های آشکار این پدیده اسباب بازی های خشن هستند. این نوع اسباب بازی ها ،بازی و رفتار خشونت آمیز را که ممکن است به طور اتفاقی با برنامه های تلویزیونی همخوانی داشته یا حتی از آن برنامه ها فراگرفته شده است، در عمل برای کودک ممکن می کند گذشته از این، بسیاری از این اسباب بازی ها یا اشیایی که در برنامه های ویژه یا همراه با شخصیت های تلویزیونی نشان داده می شوند، در تلویزیون کودکان تبلیغ می شوند.

سانسون و دی موچیو به این نتیجه رسیدند که تماشای کارتون های خشن و سپس بازی با اسباب بازی های مرتبط با همان برنامه ها به کودکان این فرصت را می دهد که صحنه های خشن آن برنامه ها را به طور مستقیم یا غیرمستقیم تمرین یا تقلید کنند. کودکان 4 تا 5 ساله ای در گروههای  مختلف پسر و دختر به مدت 21 دقیقه یک کارتون خشونت آمیز و یا یک کارتون عادی را تماشا کردند و سپس به مدت 85 دقیقه مشغول بازی با اسباب بازی های خشن یا عادی شدند و در مرحله بعدی نیز به مدت 15 دقیقه با نوع دیگر اسباب بازی ها، بازی کردند.

گروه دیگری از کودکان فقط با اسباب بازی ها مشغول بازی شدند اما کارتون های مورد نظر به آنها نشان داده نشد، بنابراین نقش این گروه در واقع نقش یک گروه شاهد مقایسه بود.


دانلود با لینک مستقیم


پایانامه وسایل ارتباط جمعی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد