نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مطالعه تأثیر استراتژی گرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک های خصوصی در سطح شهر کرمانشاه

اختصاصی از نیک فایل مطالعه تأثیر استراتژی گرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک های خصوصی در سطح شهر کرمانشاه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مطالعه تأثیر استراتژی گرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک های خصوصی در سطح شهر کرمانشاه


مطالعه تأثیر استراتژی گرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک های خصوصی در سطح شهر کرمانشاه

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

گرایش بازاریابی

همراه با پرسش نامه

218 صفحه

چکیده:

در دیدگاه مبتنی بر منابع این باور وجود دارد که منابع و قابلیت ­های غیر­قابل تقلید، ارزشمند، کمیاب و به لحاظ اجتماعی پیچیده، مزیت رقابتی برتری را ایجاد می­ کنند. موفقیت یک سازمان وابسته به توسعه قابلیت ­ها و ارتباطی است که برای شرکت منحصر به فرد است و در میان ­مدت تا بلندمدت حفظ می­ گردند. پژوهش حاضر به دنبال بررسی تأثیر ابعاد استراتژی ­گرایی شامل مشتری­ گرایی، رقیب­ گرایی، گرایش به داخل / هزینه، نوآوری­ گرایی و دارایی ­های ناملموس بر قابلیت­ های بازاریابی و رابطه آن ها با عملکرد بوده است. همچنین تأثیر عوامل محیطی ( آشفتگی بازار و شدت رقابت) و عدم تمرکز بر ابعاد استراتژی­ گرایی بانک ­ها مورد بررسی قرار گرفته است. پژوهش حاضر از نظر هدف پژوهش، کاربردی می ­باشد و بر حسب روش توصیفی از نوع همبستگی و پیمایشی می باشد. مدل ارائه شده در بانک ­های خصوصی شهر کرمانشاه و با جامعه آماری متشکل از مدیران شعب این بانک ­ها که در سطح شهر کرمانشاه مشغول فعالیت می­ باشند با نمونه ­ای به حجم 112 نفر که به تصادف انتخاب گردیده ­اند، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. ابزار مورد استفاده جهت جمع ­آوری داده­ های لازم برای آزمون 9 فرضیه اصلی و 13 فرضیه فرعی پرسشنامه بوده است. روایی پرسشنامه مذکور توسط اساتید و خبرگان مورد تأیید قرار گرفته و ضریب آلفای کرونباخ برای کل پرسشنامه 953/0 بوده است. داده ­های جمع­ آوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS و AMOS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. در این پژوهش از همبستگی اسپیرمن و همبستگی تک متغیره جهت تجزیه و تحلیل داده ­ها استفاده شده است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل اطلاعات نشان می ­دهد که رابطه بین قابلیت ­های بازاریابی و عملکرد مثبت و معنادار است همچنین رابطه مشتری گرایی، رقیب­ گرایی، گرایش به داخل / هزینه، نوآوری­ گرایی، سرمایه انسانی، سرمایه رابطه­ ای، سرمایه سازمانی و سرمایه اطلاعاتی با قابلیت ­های بازاریابی مثبت و معنادار است. اما نتایج آزمون مدل نشان می­ دهد که مدل پیشنهادی از برازش مناسبی برخوردار نیست به همین دلیل با استفاده از روش ­های آماری مدل­ هایی که از برازش مناسبی برخوردارند، استخراج گردیده ­اند. همچنین نتایج نشان می ­دهد که  آشفتگی بازار، شدت رقابت و عدم تمرکز با ابعاد استراتژی­ گرایی بانک ها در ارتباطند و در این میان تنها آشفتگی بازار بر گرایش به داخل / هزینه اثر ندارد.

کلیدواژه ها: دیدگاه مبتنی بر منابع، استراتژی­ گرایی، دارایی­ های ناملموس، قابلیت­ های بازاریابی، عملکرد


دانلود با لینک مستقیم


مطالعه تأثیر استراتژی گرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک های خصوصی در سطح شهر کرمانشاه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد