نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت شگفتی های جنین شناسی در قرآن کریم و بیان معصومین(ع)

اختصاصی از نیک فایل پاورپوینت شگفتی های جنین شناسی در قرآن کریم و بیان معصومین(ع) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت شگفتی های جنین شناسی در قرآن کریم و بیان معصومین(ع)


پاورپوینت شگفتی های جنین شناسی در  قرآن کریم و بیان معصومین(ع)

فرمت فایل : power point  (قابل ویرایش) تعداد اسلاید  : 17 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

قال علیّ (ع):

 

سِرَاجاً لا یَخبُو تُوَقّدُهُ وَ بَحراً لا یُدرَکُ قَعرُهُ؛

قرآن، مشعلی است فروزان که تابش آن به خاموشی نمی گراید و  دریای عمیقی است که فکر بشر به ژرفای آن نمی رسد.

 

آلبرت انیشتاین ( بزرگ ترین متفکّر و فیزیک دان آلمانی) می گوید:

«قرآن، کتاب جبر یا هندسه یا حساب نیست؛ بلکه مجموعه ای از قوانین   است  که بشر را به راه راست، راهی که بزرگ ترین فلاسفه دنیا از تعریف  و تعیین آن  عاجزند، هدایت می کند.»

 

هنگامی که از دکتر جرینه (مسلمان فرانسوی) علّت مسلمان شدن او را سؤال کردند، پاسخ داد:

«من در تمام آیات قرآنی که در زمینه علوم طبیعی و بهداشتی و طبّی بود، مطالعه کردم و آنها را به خوبی فهمیدم و با علوم جدید منطبق دیدم و از این رو مسلمان شدم؛ زیرا یقین کردم که محمّد(ص) متجاوز از هزار سال پیش بدون این که معلّم بشری داشته باشد، حق را بیان کرده است. اگر هر عالمی آیات مربوط به علم خود را در قرآن مطالعه کند و خود را از غرض دور نگه دارد، بدون تردید مانند من مسلمان خواهد شد.»


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت شگفتی های جنین شناسی در قرآن کریم و بیان معصومین(ع)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد