نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

180 تحقیق و بانک اطلاعات رشته کامپیوتر

اختصاصی از نیک فایل 180 تحقیق و بانک اطلاعات رشته کامپیوتر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

180 تحقیق و بانک اطلاعات رشته کامپیوتر


180 تحقیق و بانک اطلاعات رشته کامپیوتر

180 تحقیق و بانک اطلاعات رشته کامپیوتر

تحقیق کامل از شبکه و برنامه نویسی ها و سایت و سخت افزار و نرم افزار

تمامی مظالب یا فرمت ورد می باشد

 

سرویس‌های connectionless و connection-oriented

لایه ها می توانند دو نوع سرویس مختلف به لایه های بالایی خود ارائه دهند. اولی سرویس connectionless و دومی سرویس connection-oriented می باشد. سرویس connection-oriented از روی سیستم تلفن الگو برداری شده است برای صحبت با یک نفر، شما گوشی تلفن را بر می‌دارید، شماره گیری می کنید ، صحبت می کنید، و سپس گوشی را در جای خود قرار می دهید. به همین نحو برای استفاده از سرویس شبکه‌ایی connection-oriented  ابتدا کاربر سرویس یک ارتباط را برقرار می سازد ، از ارتباط استفاده می کند و در نهایت ارتباط را قطع می کند جنبه اصلی و ضروری یک ارتباط این است که مانند یک لوله عمل می کند: فرستنده اشیا (بیت‌ها ) را از یک سر لوله به داخل می فرستد و گیرنده در سمت دیگر لوله همه آنها را به همان ترتیب دریافت می کند.

در مقابل سرویس connectionless از روی سرویس پستی الگوبرداری شده است. هر پیام ( نامه ) آدرس کامل مقصد را با خود حمل می‌کند و هر کدام از طریق سیستمی کاملاً مستقل از سایرین مسیریابی می‌شوند. به طور طبیعی، هنگامی که دو پیام به یک مقصد فرستاده می‌شوند، اولین پیام ارسالی ، اولین پیام دریافتی خواهد بود. اگرچه امکان این نیز وجود دارد که اولین پیام ارسالی دچار تاخیر شده و دومین پیام زودتر به مقصد برسد. در یک سرویس connection-oriented این امر غیر ممکن می‌باشد.

 

 

فیبرنوری

سیستم انتقال نوری سه مؤلفه دارد. منبع نور- رسانه انتقال – آشکار ساز

پالسی از نور نشان دهنده بیت 1 و عدم وجود نور نشان دهنده صفر است. رسانه انتقال فیبر بسیار نازکی از شیشه است وقتی نور به آشکار ساز می تابد پالس الکتریکی توسط آن تولید می شود. با وصل کردن منبع نور به یک طرف فیبرنوری و آشکار ساز به طرف دیگر آن سیستم انتقال داده یکسویه ای ایجاد می شود که سیگنال الکتریکی را پذیرفته توسط پالسهای نوری، آن را تبدیل کرده و انتقال می دهد و سپس در طرف گیرنده آن را دوباره به سیگنال الکتریکی تبدیل می نماید.

فیبرنوری تشکیل شده از یک مفتول از جنس شیشه که می تواند نور را منتقل کند. یک استوانه در نظر بگیرید که دارای ضریب شکست n1 است و یک شیشه داخل آن در نظر بگیرید با ضریب شکست n2 اگر به قسمت داخلی یا iner اشعه ای بتابد با پدیده شکست کلی مواجه می شویم اگر n2>n1   باشد این نور می تواند حامل اطلاعات آنالوگ یا دیجیتال باشد این اطلاعات نورانی می تواند از مبدأ به مقصد برسد.

فیبرنوری از لحاظ نحوه انتقال به دو نوع تقسیم می شود.

  1. multi mode 2.signal  mode

چند حالتی (multim mode) : اجتماع اینکه با ضریب شکست های متفاوت چندین نور انتقال یابد وجود دارد.

تک حالتی (Signal mode): شعاع قسمت iner  خیلی کمتر از multim mode است و در نتیجه نوری که تابیده می شود تقریباً بصورت مستقیم ارسال می شود. تضعیف نوری  این نوع خیلی کمتر است.

از نظر ساختمان داخلی و شکل فیزیکی فیبرها به دو نوع تقسیم می شوند. ضریب شکست داخلی و بیرونی بصورت پله ای تغییر می کند.

  1. / Step index
  2. / graded index.

 

 

 

 

فهرست مطالب   1-مقدمه

2-آشنایی با محیط ویژوال بیسیک    

    پنجره خواص      

منو ها       

داده ها در ویژوال بیسیک  

      متغیر      

  تعریف متغیرها      

  مقدمه أی بر توابع داخلی    

     فایل چیست      

  کار با صفحه کلید       

دسترسی به اینترنت

3ـ برنامه دسته چک

 

         

 


مقدمه

برنامه نویسی با ویژوال بیسیک می تواند کار پر زحمت و خسته کننده برنامه نویسی را به یک تفریح تبدیل کندبازی با اشیا گرافیکی و کشیدن و انداختن آنها روی یک پنجره.

دانستن تاریخچه هر چیزی می تواند به درک بهتر آن کمک کند.حدود سی و پنج سال قبل در کالج دار تموث زبانی پا به عرصه وجود گذاشتکه برنامه نویسی را از تسلط حرفه ایها خارج کرد و به مبتدیان نیز امکان داد تا وارد دنیای شیرین برنامه نویسی شونداین زبان بیسیک نام گرفت.

هر زبان برنامه نویسی اصولا مجموعه ای از تعدادی دستور که هر کدام کار مشخصی انجام می دهند.انسانها با این مجموعه دستو.رات است که کامپیوترها را وادار به انجام خواسته هایشان می کنند.با آنکه بیسیک برای مبتدیان طراحی شده بود اما دستورات آن همچنان مبهم ورمز آلود بود.

شرکت میکرو سافت قبل از رسیدن به visual basicچندین ویرایش دیگر از بیسیک را توسعه دادکه هر کدام از آنها بنحوی تقویت وتکامل این زبان محسوب می شوند:MBASCI,GWBASIC,BASICA,QuicBic,

  1. Qbasic.در این مسیر زبان بیسیک بدون از یست دادن سادگی خود قدرت قابل توجهی بدست آورد.

زبان بیسیک همچنان یم زبان اینترپرتری باقی ماندچون فاصله کوتاه بین نوشتن برنامه و دیدن حاصل کار برای مبتدیان از ضرورت تام برخوردار است.البته اگر برنامه ای بخواهد در دنیای برنامه های حرفه ای جرفی برای گفتن داشته باشدباید به کامپایلرها متکی باشدکه البته نتیجه آن زحمت زیاد برای برنامه نویس است.با ورود ویندوز به صحنه و محبوبیت سریع آن میکروسافت دریافت که دیگر بیسیکهای قدیمی نمی توانند از کارآیی لازم در این محیط جدید برخوردار باشند.و این نقطه تولد Visual Basicبود.

Visual Basic زبان گرافیکی است با آن که یک برنامه Visual Basicمی تواند کدهایی داشته باشد ولی قسمت اعظم نوشتن برنامه در این محیط گرافیکی است.

محبوبیت Visual Basicعلاوه بر گرافیکی  و ساده بودن از آنحا ناشی می شود که زبان اینترپرتری و کامپایلری است.

با توجه با امکانات زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک و همانطور که گفته شد گرافیکی بودن آن  ما می خواهیم  در باره این پروژه که  بررسی راه حلهای این که یک نفر چگونه می تواند  دسته چکی برای خود داشته باشدکار کنیم.

ما با امکانات این زبان فقط به توضیح این امر به وسیله فرمهای ایجاد شده به کمک محیط ویژوال بیسیک می پردازیم و نوشتن برنامه دسته چک بحث جداگانه ای است که در محیط ویژوال بیسیک به کمک کدنویسی و برنامه نویسی قابل اجرا است.

 آشنایی با محیط ویژوال بیسیک


دانلود با لینک مستقیم


180 تحقیق و بانک اطلاعات رشته کامپیوتر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد