نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه: شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکت­ های کوچک و متوسط در به­ کارگیری بازار الکترونیکی

اختصاصی از نیک فایل پروژه: شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکت­ های کوچک و متوسط در به­ کارگیری بازار الکترونیکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه: شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکت­ های کوچک و متوسط در به­ کارگیری بازار الکترونیکی


پروژه: شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکت­ های کوچک و متوسط در به­ کارگیری بازار الکترونیکی

 

شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکت­ های کوچک و متوسط در به­ کارگیری بازار الکترونیکی

150 صفحه

چکیده:

بازار الکترونیکی سیستم اطلاعاتی بین ­سازمانی است که به خریداران و فروشندگان شرکت ­کننده در برخی از بازارها، مستقل از طرف سوم، اجازه می­ دهد اطلاعات و پیشنهادهایی در مورد قیمت و محصول ارائه دهند. به ­کارگیری این نوآوری جدید توسط شرکت ­ها چه کوچک و چه بزرگ موجب خلق مزایای متعددی شده و این مزایا سبب تقویت انگیزه شرکت ­های کوچک و متوسط به این پدیده شده است. شرکت ­های کوچک و متوسط به دلیل نقش مهم در اقتصاد کشور ایران در صورت به­ کارگیری بازار الکترونیکی می­ توانند بهره ­وری و کارآیی کل سیستم اقتصادی را ارتقاء بخشند. اما چنانچه این شرکت ­ها از آمادگی کافی برای ورود به بازارهای الکترونیکی برخوردار نباشند با شکست رو به رو خواهند شد و سیستم اقتصادی را دچار مشکل خواهند کرد. لذا ارزیابی آمادگی آنها از اهمیت ویژه برخوردار است. از این رو در این  پژوهش تلاش می­ شود تا به شناسایی عوامل ارزیابی آمادگی شرکت ­های کوچک و متوسط در استفاده از بازار الکترونیکی پرداخته شود. بدین منظور بر اساس تحقیقات قبلی و مطالعه ادبیات مرتبط با موضوع، عوامل فنی، سازمانی و بین سازمانی، به ­عنوان عوامل کلیدی شناسایی شده­ و مولفه ­ها و شاخص ­های مرتبط با هر یک از آنها ارائه شده ­اند. پرسشنامه 41 سوالی با طیف لیکرت هفت نقطه ­ای طراحی شده است. ضریب پایایی کلی پرسشنامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ معادل 76/0 محاسبه گردید. حجم نمونه در این پژوهش 52 می باشد. تایید آزمون تی نشان داد عوامل فنی، سازمانی و بین­ سازمانی (3 فرضیه اصلی) به همراه کلیه زیر عوامل مرتبط (13فرضیه فرعی) همگی تایید شده ­اند. آزمون فریدمن نیز حاکی از اهمیت عوامل فنی بیش از عوامل سازمانی و بین­ سازمانی می­ باشد. در پایان آمادگی 5 شرکت کوچک و متوسط فعال در صنعت فرش ارزیابی گردید.

واژه ­های کلیدی: عوامل فنی، عوامل سازمانی، عوامل بین ­سازمانی، بازار الکترونیکی، شرکت ­های کوچک و متوسط


دانلود با لینک مستقیم


پروژه: شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکت­ های کوچک و متوسط در به­ کارگیری بازار الکترونیکی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد