نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله رالف رابرتس کابل تلوزیون شرکت

اختصاصی از نیک فایل مقاله رالف رابرتس کابل تلوزیون شرکت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله رالف رابرتس کابل تلوزیون شرکت


مقاله رالف رابرتس کابل تلوزیون شرکت

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:18

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

پیشینه طرح پژوهش

فصل اول

سالهای اولیه

او در شهر Salisbury  nc   و در تاریخ شانزدهم ادت 1916 بدنیا آمد . در کالج کاتاوبا و دانشگاه کاردینای شمالی چایل هیل تحصیل  کرد . او همچنین در کلاسهای نمایش هربرت برگف شرکت می کرد وی در اولین دهه 1950 به تحصیل در استودیو بازیگری استراسبرگ در نیویورک پرداخت. در سال 1947 با تور مسافرتی مردم بزرگ همراه شد و در سال 1948 اولین کار خود را با خیابان فرشته در broadway شروغ کرد در سال 1951 برای اولین بار با نهم تلفن 1119 ساخته m تا m بر پرده سینما ظاهر شد . دارای کارمندانی چون ماری لین منرو " و جودی هالیدی بود.

در این مقاله به همه اجرهای الف روبرت چه آنهایی که اجرای تلوزیونی بوده است و آنچه آنهایی که به شکل یک کار صنفی بوده است اشاره شده است .

عکس فوق عکس صفحه دوم در آوریل سال 1939 از خانواده فرد اسمیت گرفته شده است از راست به چپ رولی هارولد گرس اون فرد الف رابرت و ایساک اسمیت عکس در جلوی منزل اسمیت گرفته شده است خانه بانل جایی که گریس بزرگ شد در قسمت چپ عکس دیده می شود بعد از مرگ مای اسیاک و همسر جچدید او به مدت یکسال و یا بیشتر از یکسال به خانه هاروی بانل نقل مکان کردند و با او زندگی  کردند . بعد از مرگ هاروی فردوگریسی به منزل بانل نقل مکان کردند خانواده من در سال 1974 در آنجا زندگی می کردند و از سال 1976 آنجا خانه روبرت و هازل  اسیت گردید .


دانلود با لینک مستقیم


مقاله رالف رابرتس کابل تلوزیون شرکت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد