نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد احادیث اهل بیت نبوت

اختصاصی از نیک فایل تحقیق در مورد احادیث اهل بیت نبوت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد احادیث اهل بیت نبوت


تحقیق در مورد احادیث اهل بیت نبوت

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه86

                                                             

فهرست مطالب

 

 

والسّلام

 

اهدا

 

برآورد و براستی که زمین هرگز از ذخیره های علم و ایمان و عمل خالی نبوده تا امروز که فرزند علی(ع) و فاطمه (س)  در این دنیا زندگی می کند و منتظر اذن خروج از پروردگار عالمیان است او می آید و دستاوردهای عمل خویش را به همگان هدیه   می کند که از زمان پیامبر و یکی یکی ائمه ی طاهرین(ع)  و تمام اولیاء خدا و علماء هر زمان بشارت آمدنش رسیده به روایات متواتر و حتی پیش از آن در کتب مختلف و ادیان گوناگون آمدن صاحب الزمان را با نام های مختلف تأیید کرده و بشارت داده اند ما نیز بر حسب وظیفه سیری در روایات می کنیم و ادای وظیفه می دانیم تا ما که در طوفان فتنه ها گرفتار شده ایم با توسل به ائمه و حضرت مهدی انشاءالله از این گرداب پرخطر برهیم و از پیروان خاص حضرت مهدی قرار بگیریم .

 

ولادت حضرت قائم (ع)

 

حکیمه خاتون دختر امام جواد(ع) و عمه امام حسن عسگری (ع) کیفیت و چگونگی ولادت حضرت مهدی را چنین نقل می کند : ابومحمد امام حسن عسگری (ع) کسی را به دنبال من فرستاد که امشب (نیمه شعبان) برای افطار  نزد من بیا، چون خداوند امشب محبتش را آشکار می سازد پرسیدم : این مولود چه کسی است ؟آن حضرت فرمود : از نرجس ، عرض کردم من در نرجس خاتون هیچ اثر حملی مشاهده نمی کنم ! حضرت فرمودند: موضوع همین است که گفتم . من در حالی که نشسته بودم نرجس آمد تا کفش مرا از پایم در آورد [1] و فرمود:  بانوی من حالتان چطور

 


[1] - در قدیم زنی که به مهمانی زنی می رفت  زن میزبان کفش زن میهمان را به احترام و تشکر از او از پایش در می آورد.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد احادیث اهل بیت نبوت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد