نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ویژوال استودیو

اختصاصی از نیک فایل ویژوال استودیو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ویژوال استودیو


ویژوال استودیو

ویژوال استودیو

23 صفحه

ویژوال استدیو نام مجموعهٔ Suite برنامه‌نویسی شزکت مایکروسافت است که دارای چند زبان برنامه‌نویسی است. این مجموعه ویژوال سی و ویژوال بیسیک و ویژوال فاکس‌پرو و چند ابزار دیگر را درون خود جای داده‌است.

 

چکیده

نرم افزار Visual Studio ، نرم افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم افزاری MicroSoft تولید شده است . تمرکز اصلی این نرم افزار از اولین نسخه های آن تا کنون بر روی خصوصیت IDE بودن آن است که به برنامه نویس اجازه میدهد تا برنامه های کاربردی مستقل ، وب سایت ، برنامه های کاربردی وب و یا سرویس های وب را که بر روی تعدادی از PlatForm های پشتیبانی شده توسط Microsoft .NET Framework ( البته برای تمام نسخه های بعد از ویژوال استودیو 6 ) همچنین Platform هایی مانند Microsoft Windows servers and workstations, PocketPC Smartphones و World Wide Web browsers اجرا میشوند را براحتی ایجاد نماید .

 

مقدمه  :

Visual Studio یک مجموعه از برنامه هایی است که ارتباط بسیار نزدیک با هم دارند که مایکروسافت آن را به توسعه دهندگان و برنامه نویسان برنامه های کاربردی اهدا نمود تا آنها را وادار نماید در محیطی توسعه یافته بر روی پلت فرم های ویندوز و دات نت به ساخت برنامه های خود بپردازند .

 


دانلود با لینک مستقیم


ویژوال استودیو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد