نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پرسشنامه ( اعتیاد به پرکاری)

اختصاصی از نیک فایل پرسشنامه ( اعتیاد به پرکاری) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرمت فایل: doc
حجم فایل: 9 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1

پرکاری تیروئیدپرکاری تیروئید چیستپرکاری تیروئید در بارداریپرکاری تیروئید در کودکانپرکاری تیروئید و لاغریپرکاری تیروئید و بارداریپرکاری تیروئید درمانپرکاری تیروئید در نوزادانپرکاری تیروئید و ریزش موپرکاری تیروئید و حاملگیپرکاری تیروئید چیستعلائم پرکاری تیروئید چیست؟علت پرکاری تیروئید چیستداروی پرکاری تیروئید چیست؟پرکاری غده تیروئید چیستعوارض پرکاری

 

قیمت فایل فقط 3,600 تومان

 

. 1- من بیشتر زمان هایی که خواب نیستم در حال کار کردن می باشم.

........ 2- من از کارم لذت می برم، بنابراین اکنون به چیزهای دیگری علاقه ندارم.

........ 3- زمان من با دوستان و خانواده ام بسیار محدود است، ممکن است به به چند ساعت در هر سال برسد.

........ 4- من می خواهم که با فردی رابطه ویژه داشتم، اما اکنون بسیار پر مشغله هستم.

........ 5- من آنقدر پر مشغله هستم که نمی توانم یک برنامه تمرینی برای تناسب اندام داشته باشم.

........ 6- من زمانی برای تفریح و سرگرمی ندارم، تفریح من ک


دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه ( اعتیاد به پرکاری)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد