نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پرسشنامه زندگی کاری

اختصاصی از نیک فایل پرسشنامه زندگی کاری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پرسشنامه زندگی کاری


پرسشنامه زندگی کاری

فرمت فایل: doc
حجم فایل: 6 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 2

 

دانلود  پرسشنامه

 

قسمتی از محتوای متن پرسشنامه

.............. 1- کاری که من انجام می دهم جالب است و من از آن لذت می برم.

.............. 2- من همکارانم را دوست دارم.

.............. 3- من رئیس خوبی دارم.

.............. 4- حقوق من در زمان کنونی برایم پذیرفتنی است.

..............5- من مزایای این شغل ار دوست دارم.

.............. 6- افراد اینجا درباره کارشان با وجدان بوده و درستکار می باشند.

.............. 7-افراد اینجا به شیوه ای کارآمد وظایف خود را انجام می دهند.

.............. 8- به نظر می رسد افراد اینجا دوست دارند در این مکان کار کنند.

.............. 9- افراد اینجا برای انجام شدن کار با هم کار می

 

مقیاس پرسشنامه

 

 

 

(توضیحات کامل در داخل فایل)

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن در این صفحه درج شده به صورت نمونه

ولی در فایل دانلودی متن کامل

همراه با تمام متن با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است


دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه زندگی کاری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد