نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فرا کتاب

اختصاصی از نیک فایل فرا کتاب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرا کتاب


فرا کتاب

دانلود نرم افزار FaraKetab 5.05 – فروشگاه کتاب الکترونیکی – کتابخوان دیجیتال فراکتاب ( جدید )

با فراکتاب به بیش از ۱۰۰۰ کتاب در عناوین مختلف دسترسی خواهید داشت !

مطالعه آسان در هر مکان و زمان با نرم افزار اندرویدی فراکتاب

ظرفیت های گسترده ی تلفن همراه باعث شده است که بسیاری از امورات روزانه را با آن انجام دهیم، از کارهای بانکی و پرداخت ها تا امور اداری و گردش اینترنتی و حتی بازی و سرگرمی؛ در این میان مطالعه (خواندن کتاب مکتوب و یا شنیدن کتاب صوتی) قدمتی بیشتر ولی سهم کمتری دارد!

شاید علت آن نبود ساز و کار قانونی و منظم عرضه کتاب الکترونیک – اعم از صوتی و متنی – باشد؛

فراکتاب (آوابوک سابق) تلاشی در این راستا است.

این پروژه عظیم بیش از ۵ سال عمر دارد که در مجموع برای توسعه آن تاکنون حدود ۱۵۰۰۰ نفر ساعت زمان صرف شده که حاصل آن بیش از ۷۰۰۰ کامیت می باشد و از شهریور سال ۹۱ با تامین محتوا، عقد قرارداد با ناشرین و اخذ و تبدیل محتوای ناشرین جهت عرضه الکترونیک، آغاز شد که تا کنون بیش از ۱۱۰ ناشر به عرضه آثار خود به صورت الکترونیک مبادرت نمودند که نهایتا نزدیک به ۲۰۰۰ اثر متنی و صوتی عرضه شده است.

این آمار وقتی جلوه حقیقی خود را می یابد که در نظر داشته باشیم این سرمایه گذاری بزرگ و طولانی مدت توسط یک شرکت خصوصی انجام شده و هیچ گونه تسهیلات دولتی و کمکی تا به حال مشمول حال این پروژه نشده است. در ادامه شما می توانید با جوان موبایل همراه شوید تا به بررسی مهم ترین ویژگی های این نرم افزار اندرویدی بپردازیم.

دارای پسوند اختصاصی .ava :

این پروژه فارغ از تمام ظرفیت های فنی و اجرایی بالایی که دارد، در فن آوری ارائه محتوا نیز تحولی ایجاد نموده است، تمام عرضه کنندگان محتوا برای ارائه محتوا یا از پسوندهای استانداری چون .epub.pdf و مشابه آن استفاده می کنند و یا محتوا را داخل نرم افزار عرضه می کنند که هر دو محدودیت های فراوانی دارد.

این پروژه یک پسوند اختصاصی به نام .ava دارد. این پسوند می تواند انواع مختلف محتوا را اعم از صوت، متن و تصویر را ارائه دهد. این پسوند به لحاظ نمایش متن از امکان word wrap پشتیبانی می کند که مطالعه متن بر روی گوشی های تلفن همراه را بسیار آسان می کند. از طرفی این پسوند امکان تغییر قلم، اندازه و … را میسر می کند.

 

دارای کتابهای صوتی متعدد  :

یکی از مزیت های رقابتی این نرم افزار، ارائه کتابهای صوتی به سبک های صوتی، متن و صوت و سبک کتاب کودک است.

– سبک صوتی :

یکی از مشکلات عمده گوش دادن به یک کتاب صوتی، سردرگمی در مطالعه است! در واقع شما نمی دانید کجای داستان هستید و تنها با حرکت در دقایق و ثانیه ها می توانید حدس بزنید که کدام فصل هستید، برای حل این مشکل در روش سنتی برای هر فصل یک فایل جداگانه ارائه می شد که حال اگر فصلی کوتاه هم باشد شما یک فایل جداگانه دارید و ….

اما در فراکتاب، تجربه ی متفاوتی خواهید داشت، در کتابهای صوتی فهرستی درج شده است که شما را دقیقا به ابتدای همان فصل می برد، همچنین نوار پیمایشی در نظر گرفته شده است که موقعیت زمانی شما را نشان می دهد. بدین ترتیب شما هرگز گم نمی شوید!!!

– سبک متن و صوت همگام :

اما اگر تجربه ی کاملا متفاوتی می خواهید،،،،،،،

کتاب های متن و صوت همگام پیشنهاد ماست. در این مدل ارائه محتوا، شما علاوه بر صوت کتاب، قسمتی از متن که صوت متناظر با آن در حال پخش است، را به صورت رنگی مشاهده می کنید. در این مدل شما جمله به جمله با صوت همگام هستید، که علاوه بر مشخص کردن موقعیت شما در متن، در آموزش و یادگیری به ویژه زبان انگلیسی بسیار موثر و کاربردی است.

سبک کتاب های کودک

اما وقتی بحث کتاب کودک مطرح می شود، اهمیت متن کاهش و اهمیت جلوه های بصری افزایش میابد. در سبک کتاب کودک یک تصویر به صورت منظره (landscape) و تمام صفحه (Full screen) نمایش داده می شود و هر صفحه صوت متناظر با خود را دارد که در آن راوی شرح ماجرا را بیان می دارد.

نرم افزار فراکتاب هم اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای کتاب خوان اندرویدی در ایران به شمار می رود که علاوه بر نسخه اندروید بر بستر ویندوز و وب در دسترس بوده و آثار صدها ناشر، موسسه فرهنگی، هنری و دیجیتالی را به ده ها هزار مشترک عرضه می نماید که شما می وانید هم اکنون جدیدترین نسخه این اپلیکشن اندرویدی را در ادامه و برای اولین بار از رسانه جوان موبایل دریافت کنید و در صورت تمایل با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.


دانلود با لینک مستقیم


فرا کتاب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد