نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق نقش مدیریت استراتژیکی در رشد اقتصادی مناطق

اختصاصی از نیک فایل دانلود تحقیق نقش مدیریت استراتژیکی در رشد اقتصادی مناطق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق نقش مدیریت استراتژیکی در رشد اقتصادی مناطق


دانلود تحقیق نقش مدیریت استراتژیکی در رشد اقتصادی مناطق

لینک دانلود و پرداخت پایین مطلب

فرمت فایل:word(قابل ویرایش)

تعداد صفحات:34

- مقدمه :

همیشه پیشرفت اقتصادی منطقه ای به حفظ و افزایش درصد شغل ها ، محصولات ، تولیدات ناحیه ای و ثروت کمک کرده است سیاست ها و برنامه هایی که به منظور دستیابی به این اهداف ترتیب داده می شوند در ثبات و شکل گیری حرفه ، سختی و ملایمت سرمایه زیربنایی و سازماندهی مجدد آن تأکید دارد هیچ از یک از اینها تغییر پذیر نیستند اما یک تجدید سازمانی کیفی یا تغییر در تأثیر نمایان آن ضروری است به طرزی روزافزون تأکید و تأثیر بر ثبات شکل گیری و سیاستهای توسعه سرمایه بیشتر می شود و به همان میزان به لحاظ محرک و انگیزه در تحکیم قدرت ، سرمایه سخت زیربنایی کمتر می شود علی الخصوص سیاست توسعه اقتصادی مدرن و همزمان منطقه ای بر لزوم پیشرفت و نوآوری ، روابط سرمایه گذاری و صنعت تکنولوژی اتحاد جمعی به لحاظ تلاش به منظور حفظ و گسترش میزان رقابت در مسیر تحکیم و در نهایت حرفه ، بیشتر از سیاستهای زیربنایی جذب و جوانب ، اهمیت می دهد به آن معنا که یک تغییر اساسی و عمده از مدیریت استراتژیک مناطق و سیاستهای در برگیرند.(ACS etal.2002) باید صورت پذیرد.

یکی از مهمترین و جالبترین سؤالاتی که امروزه در رابطه با توسعه اقتصاد منطقه ای مطرح می باشد این است که چرا سیاست و برنامه ریزی مرتبط با آن در راستای بررسی مجدد اتحاد یکپارچه ، روابط سرمایه گذاری ، پیوستگی صنعتی صنعت تأثیرپذیر و تکنولوژیکی عمل می کند بخش ابتدایی این مقاله به بررسی این سؤال می پردازد سپس این سیاست جهت یابی فی الفور ، بحث و با نمونه هایی آشکار می شود و به این نقطه منتهی می شود که حداقل دو فاکتور اولیه وجود دارند که پیشرفت نتیجه بخش، امور سرمایه گذاری و ثبات سیاست توسعه شکل گیری را تحت تأثیر قرار خواهند داد مشتمل بر رهبری استراتژیکی توسعه اقتصاد منطقه ای و لزوم دستیابی به اطلاعات مفید و کاملتر به منظور برنامه ریزی و تصمیم گیری در این راستا می باشد یک خلاصه از تحلیل اخیر در ارتباط با هدایت و رهبری و نقش آن در توسعه اقتصادی منطقه به منظور پراهمیت ساختن پیوستگی بالقوه سیاست ارائه شده است چندین پاسخ جدید مورد بحث و بررسی در رابطه با ایجاد آگاهی و اطلاعات ضرورت دارند که فراهم آوری شده اند نتایج را می توانید در انتهای پروژه مشاهده کنید.

2- سیاست تغییر توسعه اقتصاد منطقه ای : دلایل (علتها)

(2001) William & Stimson ، (2001) 8 kulkarni (2002) Stoujh etal و دیگران دریافته اند که اوایل قرن 20 و اواخر قرن 21 شاهد بلوغ ناقص و زودرس یک تکنولوژی نمای جدید اول بصورت ترانزیستور ، سپس ریزپردازنده ، در همین روزهای پیشین انتشار اخیر با تکنولوژی روابطی ، اطلاعاتی (ICT) و زیربنای ارتباط از راه دور بوده است ICT اساساً دارای اطلاعات ذخیره و انتقال داده شد. مردمی به منظور آگاهی بخشیدن به تمام دنیا می باشد جهانی شدن ارتباط از راه دور در مسیر رشد و گسترش ICT تبادل و کنش متقابلی با احتمال خاصه های موارد بحرانی یا تقریباً رایگان ایجاد کرده است . (Andreteh 2001 , p.4) ، بنابراین ارزیابی دقیق و گسترده ICT این زمینه را فراهم می آورد که مردم به دنبال دستیابی به اطلاعات باشند و همه چیز را در عمل و حقیقت به نحوی که مقیاس آن در چندین سال پیش قابل تصور نبوده است تجربه کنند.

آگاهی همه جانبه و بهابخشیدن به نظریات علمی ، کشف و تشخیص مؤثر که فرصت ها را به دنبال دارد به خصوص ، شرکتها و مؤسسات به سرعت به دنبال تعیین و تشخیص عوامل متفاوت هزینه بودند و زمانیکه بحث پس انداز مطرح شد به عملیات اجرایی پرداختند این امر حداقل در پاسخ سیاسی سیستمیک را در این بخش از ناحیه ها به همراه داشت (2001 Audutseh) . مناطق ، هزینه های کمتری را به خود اختصاص می دهند اما کارگران کاآزموده به طرزی فزاینده ، عملیات تولیدی سنتی را جدا از کشورهایی با دستمزد بالا جذب می کنند (بطوریکه در چین هزینه های حاشیه ای تلاش و کار نزدیک به صفر است ) و هزینه کشورهایی با دستمزد بالاتر هر چه بیشتر جایگزین سرمایه گذاری ، زحمت و مشقت در راستای حفظ این امکانات می شود بنابراین توجهی برای رشد و گسترش اولیه مرحله جهانی شدن اقتصاد و پاسخهای منطقه ای مربوطه را پیشنهاد می کند.

همانطور که Audutseh  (4.p ، 2001) و دیگران اشاره دارند ، جهانی سازی یک اجبار شایع نمی باشد بلکه تنها در جهت بهبود و پیشرفت ICT تلاش می کند تغییر سیاسی در

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق نقش مدیریت استراتژیکی در رشد اقتصادی مناطق

دانلود تحقیق مفهوم نقطه سر به سر نقدی

اختصاصی از نیک فایل دانلود تحقیق مفهوم نقطه سر به سر نقدی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق مفهوم نقطه سر به سر نقدی


دانلود تحقیق مفهوم نقطه سر به سر نقدی

لینک دانلود و پرداخت پایین مطلب

فرمت فایل:word(قابل ویرایش)

تعداد صفحات:22

دارایی‌ها به شخص احساس گرمی می‌دهند ولیکن موجه وجه نقد نیستند.

والتدریستون

 

امروزه اولین سئوالی که از متقاضیان وام پرسیده می‌شود این است که نقطه سر به سر نقدی شما چقدر است؟

جریانهای نقدی و چارچوب نظری

چارچوب نظری تدوین شده توسط هیأت تدوین استانداردهای حسابداری مالی دارای موضعی صریح و روشن در ضرورت تهیه و افشاء اطلاعات مربوط به گردش وجوه نقد است. این موضع با تعریف نیازهای استفاده کنندگان بالقوه از اطلاعات مالی آغاز می گردد. فرض شده است که تصور سرمایه‌گذاران، وام دهندگان و کارکنان از بنگاه، منبعی از وجه نقد است که منجر به تقسیم سود، پرداخت بهره، افزایش در ارزش بازار اوراق سرمایه، بازپرداخت وامها، پرداخت بهای کالا و خدمات و یا حقوق و دستمزد می‌گردد.[1] به همین لحاظ، هدف اصلی گزارشگری مالی که منعکس کننده علایق مشترک همه استفاده‌کنندگان بالقوه صورتهای مالی است، بر روی توانایی بنگاه در تأمین در تأمین جریانهای نقدی مطلوب متمرکز گردیده است. بیانیه شماره 1 مفاهیم حسابداری مالی است، بر روی توانایی بنگاه در تأمین جریانهای مقدس مطلوب متمرکز گردیده است. بیانیه شماره 1 مفاهیم حسابداری مالی در این زمینه گفته است:

گزارشگری مالی باید اطلاعاتی در مورد چگونگی تحصیل یا پرداخت وجه نقد، استقراض و بازپرداخت آن، معاملات مربوط به حقوق صاحبان سرمایه شامل تقسیم سود نقدی و سایر موارد توزیع منافع بنگاه بین صاحبان آن و سایر مواردی که ممکن است بر نقدینگی و قدرت پرداخت دیون آن تأثیر می‌گذارد، فراهم نماید. . . . . اطلاعات مربوط به جریانهای نقدی یا سایر جریانهای وجوه می تواند در آشنایی با عملیات بنگاه، ارزیابی فعالیتهای تأمین مالی، ارزیابی نقدینگی، قابلیت پرداخت دیون و تفسیر اطلاعات تهیه شده مفید و سودمند باشد.

این بیانیه نشان دهنده این مطلب بود که هیأت تدوین استانداردهای حسابداری مالی توجه خود را به گزارشگری جریانهای نقدی و در نهایت انتشار بیانه شماره 95 معطوف نموده است. این حرکت هیأت تدوین استانداردهای حسابداری مالی ناشی از برخی باورها و اعتقادات اعای آن به شرح زیر بود:

این بیانیه نشان دهنده این مطلب بود که هیأت تدوین استانداردهای حسابداری مالی توجه خود را به گزارشگری جریانهای نقدی و در نهایت انتشار بیانیه شماره 95 معطوف نموده است. این حرکت هیأت تدوین استانداردهای حسابداری مالی


[1] - FASB, Statement of Flnancial Accounting Concepts No.l. Op.cit., Paragraph 25.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق مفهوم نقطه سر به سر نقدی

دانلود مقاله کامل درباره کاربرد آسانسور و تاریخچه صنعت آسانسور در ایران

اختصاصی از نیک فایل دانلود مقاله کامل درباره کاربرد آسانسور و تاریخچه صنعت آسانسور در ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کامل درباره کاربرد آسانسور و تاریخچه صنعت آسانسور در ایران


دانلود مقاله کامل درباره کاربرد آسانسور و تاریخچه صنعت آسانسور در ایران

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :91

 

بخشی از متن مقاله

آسانسور

1- تعاریف

آسانسور  : وسیله ای ایست متشکل از کابین و معمولاً وزنه تعادل و اجزاء دیگر که با روشهای مختلقی مسافر (نفر) یا بار یا هردو را در مسیر بین طبقات ساختمان جابجا می کند.

آسانسور کششی : آسانسوری است که حرکت آن بر اثر اصطکاک بین سیم بکسل و شیار فلکه کشش،به هنگام چرخش آن،توسط سیستم متحرکه انجام می شود.

آسانسور هیدرولیکی : در این نوع آسانسور عامل حرکت کابین،سیلندر و پیستون هیدرولیکی است و ممکن است وزنه تعادل نیز داشته باشد و معمولاً برای ارتفاعات کم و سرعتهای کم کاربرد دارد.

بالاسری : فاصله قائم بین کف بالاترین توقف تا زیر سقف چاه آسانسوررا بالا سری گویند.این فاصله برای جلوگیری از برخورد تعمییر کاران یا اجزاء فوقانی کابین با سقف چاه پیش بینی میشود و اندازه آن متناسب با نوع و سرعت آسانسور از جداول استاندارد بدست می آید.

 

تابلو کنترل آسانسور :

مجموعه ای است شامل مدارهای فرمان و قدرت که وظیفه کنترل حرکت کابین و پاسخگوئی به احضار را بر عهده دارد،قسمت فرمان در انواع قدیمی از رله های متعدد و در انواع جدید عموماً از ریز پردازنده ها و سایر قطعات الکتریکی  ساخته میشود.

تعمیرکار :

فرد یا افراد مجاز و متخصص صاحب صلاحیت که وظیفه سرویس یا تعمییر آسانسور را به عهده دارند.

تراز طبقه شدن :

منظور از هم تراز شدن کف کابین با کف تمام شده طبقه در محل ورودی به آسانسور است.

سیستم اضافه بار :

در برخی از آسانسورها برای جلوگیری از اضافه بار حسگری را به شیوه های مختلف تعبیه می کنند تا هنگام   سوار شدن مسافر یا گذاشتن بار بیش از ظرفیت پیش بینی شده در کابین،ضمن اعلام خبر از حرکت آسانسور تا تخلیه بار اضافی جلوگیری شود.

                   سیستم ترمز ایمنی (سیستم پاراشوت) :

سیستم مکانیکی که ترجیحاً در قسمت زیرین یا بالای چهارچوب (یوک) کابین یا وزنه تعادل (در صورت لازم ) قرار میگیرد و در مواقع ضروری با افزایش غیر عادی سرعت فعال شده و سبب توقف کابین یا وزنه تعادل بوسیله قفل شدن کابین یا وزنه تعادل به ریلها می شود،ترمزهای ایمنی ب سه دسته تقسیم می شوند: آنی یا لحظه ای برای سرعتهای تا 63/0 متر بر ثانیه- آنی ب ضربه گیر برای سرعتهای تا 1متر بر ثانیه و تدریجی برای سرعتهای بیشتر یا مساوی 1 متر بر ثانیه

چاه : فضایی است که ریل و برخی تجهیزات آسانسور در آن نصب می شوند و کابین و روزنه تعادل در این مکان حرکت می نمایند.معمولاً با دیواره ها،درهای طبقات و درها و دریچه های اضطراری محصور میگردد،در آسانسورهای نماباز قسمتی از دیواره ها ممکن است محصور نباشد.

چاهک : فاصله قائم بین کف پائین ترین توقف تا کف چاه آسانسور (با ابعاد چاه آسانسور) را چاهک میگویند،این اندازه مانند بالا سری از اهمیت زیادی برخوردار است و از جداول استاندارد ،متناسب با نوع و سرعت آسانسور انتخاب می شود.

درهای طبقاتی : درهایی هستند که در محل ورودی طبقات به کابین قرار میگیرند،درهای طبقات انواع مختلفی دارند مانند درهای تلسکوپی (یک طرف باز شو)،درهای سانترال (وسط بازشو)،درهای اکاردئونی،درهای لولایی و ... انتخاب نوع و اندازه بازشوی درهای طبقات متناسب با نوع کاربری و مطابق با نوع کاربری و مطابق با استانداردهای مربوطه صورت میگیرد.

در کابین : دری است که در ورودی کابین قرار گرفته و معمولاً به طور خودکار بازو بسته می شود.سیستم متحرکه بازو بسته کردن درهای خودکار طبقات معمولی روی در کابین وخود دارد و هنگامیکه در طبقه مورد در نظر توقف می کند همزمان با باز شدن یا بسته شدن در کابین، در خودکار طبقه نیز باز یا بسته می شود .

ریل های راهنما : اجزای فلزی با مقطع T هستند که برای هدایت کابین ی وزنه تعادل (در صورت وجود) بکار می برند.

زنحیر جبران (سیم بگسل جبران) : در ساجتمان های مرتفع وقتیکه کابین در بالا و یا پائین ترین طبقه قرار می گیرد مجموع وزن سیم بگسلها که مقدار قابل ملاحظه ای است به یک سمت فلکه کشش منتقل می شود و مشکلاتی مانند سر خوردن روی فلکه کشش،گرم کردن موتور،مصرف انرژی زیاد را به وجود می آورد.برای جلوگیری از این موارد،سیم بگسل یا زنحیری،هم وزن سیم بگسل ها]از تیر پائین یوک کابین به تیر پائین وزنه تعادل متصل می شود که اضافه وزن بوجود آمده بوسیله سیم بگسل ها را جبران مینماید  و به آن زنجیر یا سیم بگسل جبران می گویند.

ساختمان غیر مسکونی : به ساختمان های تجاری ،اداری،هتل،بیمارستان و آموزشی گقته می شود.

سرعت نامی : حداکثر سرعت کابین هنگام حرکت عادی را سرعت نامی می گویند.

سیستم های فراخوانی آسانسور : نحوه پاسخ به احضار مسافرین در آسانسور با توجه به نوع کاربری ساختمان می تواند متقاوت باشد و انتخاب صحیح سیستم کنترل اهمیت زیادی داردانواع مرسوم سیستم های فراخوانی به شرح زیر می باشد :

الف- ساده (پوش باتن ) : در این نوع ،آسانسور به اولین احضار پاسخ داده و تا انجام این فرمان،احضارهای بعدی بی تاثیر است.این سیستم که ساده ترین است برای مکان های کم ترافیک،آسانسورهای باربر و بیمار بر (مخصوص حمل تخت یا برانکارد ) با تعداد طبقات کم مناسب است .دگمه احضار در طبقات تکی است.

ب-  جمع کن رو به پائین (کالکتیو دان) : در این نوع، آسانسور در حین حرکت از بالا به پائین به کلیه احضار ها پاسخ می دهد و برای ساختمان های مسکونی و پر جمعیت و ساختمان های اداری که در طبقات آن شرکت های مستقل از هم وجود دارند و کم تراقیک هستند مناسب می باشد،دکمه احضار در طبقات تکی است.

ج-  جمع کن رو به بالا (کالکتیو آپ) : شبیه جمع کن رو به پائین است به احضارهای از پائین به بالا پاسخ می دهد و برای ساختمان های کم ترافیک که طبقه اصلی در بالا و سایر طبقات در پائین می باشد .دگمه احضار در طبقات، تکی است.

د-  جمع کن انتخابی (کالکتیو سلکتیو): در این نوع،آسانسور به احضارهای در جهت حرکت کابین پاسخ داده و در نتیجه از توقف های غیر ضروری در پاسخ به احضارهایی که خلاف جهت حرکت کابین است جلوگیری به عمل می آید.در هر طبقه دو دگمه با علامت بالا و پائین (به غیراز طبقات انتهایی بالا و پائین که یک دگمه می باشد)، وجود دارد .این نوع کنترل برای ساختمان های اداری و پر ترافیک توصیه می شود.

ه-    فراخوانی گروهی: اگر کنترل به صورت دوتایی ،سه تایی یا بیشتر باشد دو،سه یا چند آسانسور با یک فرمان کنترل شده و نزدیکترین کابین هم جهت به احضار پاسخ می دهد.در این سیستم زمان انتظار مسافرین حداقل خواهد بود و برای برجهای مرتفع،هتلها موسسات بزرگ که از چند دستگاه آسانسور نزدیک به هم استفاده می نماید مناسب می باشد.

سطح مفید کابین:

سطح مفیدی است که برای ایستادن مسافر و یا گذاشتن بار به کار گرفته می شود و مقدارآن متناسب  با ظرفیت بار یا مسافر محاسبه می شود.(جداول 2 الف و ب )

شیر اطمینان :

 شیر هیدرولیکی است که هنگام سقوط یا افزایش ناگهانی سرعت درآسانسورهای هیدرولیک بکار می رود و هنگام افزایش جریان روغن بیش از خد مجاز،بسته شده واز سقوط یا افزایش سرعت کابین جلوگیری می نماید.

ضربه گیر (بافر) :

 وسیله ای ارتجاعی است که برای جلوگیری از اصابت کنترل نشده کابین و یا وزنه تعادل به کف جاهک به کار میرود و طوری طراحی و انتخاب می شود که قسمتی از انرژی جنبشی کابین را مستهلک کند.ضربه گیر لاستیکی تا سرعت 1 متر بر ثانیه،ضربه گیر فنر حلقوی تا سرعت 6/1 متر بر ثانیه و ضربه گیر هیدرولیک برای هر سرعتی قابل استفاده است.باید توجه داشت  که ضربه گیر برای متوقف کردن کابین در سقوط آزاد طراحی نشده است.

طبقه اصلی ورودی :

 منظور طبقه ایست که ورودی افراد پباده به ساختمان از آن طریق انجام می شود و معمولا هم تراز خیابان است.چنانچه در ساختمانی دسترسیهای اصلی مختلفی به یک آسانسور وجود داشته باشد پائین ترین آنها طبقه اصلی محسوب می شود.

طول مسیر حرکت :ارتفاع بین کف طیقه اصلی ورودی تا کف بالاترین طیقه توقف آسانسور،طول مسیر حرکت نامیده میشود.

کابین :

جزئی از آسانسور است که مسافر،بار یا هردو را در آن جای میدهد کابین دارای کف برای ایستادن،دیواره هایی برای حفاظت مسافرین یا بار،سقف و معمولاً دارای درب می باشد.

کابین دو درب : کابینی است که دو درب دارد،در صورتی که این دو درب در دو ضلع روبرو یاشند" کابین دو درب روبرو" و در صورتیکه در دو ضلع مجاور باشند کابین دو درب مجاور نامیده می شود.

کلید آتش نشان : کلیدی است که در مواقع ضروری توسط آتش نشان فعال شده و کنترل آسانسور فقط توسط آتش نشان (راهیر داخل کابین)صورت می گیرد و یه سایر احضارها پاسخ داده نمی شود تا کارایی آسانسور با حذف توقف های غیر ضروری بیشتر شود.

کنترل کننده مکانیکی سرعت(گاورنر) : وسیله ای مکانیکی است که از طریق سیسم بگسل یا زنجیر یه سیستم ترمز ایمنی(پاراشوت) کابین یا وزنه تعادل (در صورت وجود) وصل است  تا در موقع افزایش سرعت از حد تعیین شده قفل کرده و ضمن فرمان قطع برق آسانسور،سیستم ترمز ایمنی را فعال نماید.

موتور خانه : فضایی است که موتور گیر بکس یا سیستم رانش آسانسور و تابلو کنترل و غیره را در خود جای میدهد و ابعاد آن به ازای ظرفیت های مختلف در جدول استاندارد قید شده است .(پیوست 2)

نگهدارنده ریل ها:رابطی است که ریل ها را به سازه و دیوازه جاه آسانسور متصل می کند.و برای اتصال آن از بست مخصوص پیچ و مهره استفاده می شود.

 

وزنه تعادل :

وزنه یا ترکیبی از وزنه هاست که برای متعادل کردن وزن کابین و بخشی از ظرفیت آسانسور به کار می رود.

یوک کابین:قاب نگهدارنده است که کف کابین،ترمزهای ایمنی،کفشکها و سیم بگسل ها به آن متصل می شوند.

2- اطلاعات اولیه برای انتخاب آسانسور:

2-1 طراح باید تعداد، ظرفیت و نوع (مسافر،باربر،و ...) آسانسور(های ) ساختمان را در مراحل اولیه طراحی،تعیین نموده و بر اساس اطلاعات حاصله و مقررات این مبحث جانمایی کند.پیش بینی تمهیدات لازم متناسب با شرایط اقلیمی بعهده طراح می باشد

2-2 در ساختمان های بیش از چهار طبقه با حداکثر طول مسیر حرکت بیش از 5/10 متر (کف ورودی اصلی تا کف آخرین توقف )تعبیه آسانسور الزامی میباشد (معمولاً بیش از 4 طبقه).

تبصره :در ساختمان های غیر مسکونی طول مسیر حرکت از کف پائین ترین طبقه تا کف بالاترین طبقه محاسبه شود.

2-3  در ساختمان های 8 طیقه یا با طول مسیر حرکت 28 متر و بیشتر باید حداقل دو دستگاه آسانسور پیش بینی شود.حتی اگر از نظر محاسبات تعداد وظرفیت یکدستگاه آسانسور کفایت می کند.

2-4 در کلیه ساختمان های با طول مسیر حرکت بیش از 28 متر حداقل یکدستگاه آسانسور مناسب حمل بیمار (برانکارد بر) نیز باید پیش بینی شود. این آسانسور باید با علامت مخصوص قابل رویتی مسخص شده و کلیه طبقات را سرویس دهد.

2-5  در ساختمان هایی که وجود آسانسور یا آسانسورها الزامی می باشد باید حداقل یکی از آسانسورها قابلیت حمل صندلی چرخدار را دارا می باشد.

2-6 در ساختمان بیمارستان های بیش از یک طبقه،وجود حداقل یک دستگاه آسانسور تخت بر اجباری است در صورتیکه سطح شیبدار مناسب وجود داشته باشد این الزام وجود ندارد.

2-7 در ساختمان بیمارستان درمان سرپایی و مکان های نگهداری سالمندان و معلولین بیش از یک طبقه،حداقل یک دستگاه برانکارد الزامیست،مگر آنکه سطح شیب دار مناسب وجود داشته باشد.

*** متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است ***


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره کاربرد آسانسور و تاریخچه صنعت آسانسور در ایران

کارآموزی بیمه کارآفرین

اختصاصی از نیک فایل کارآموزی بیمه کارآفرین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارآموزی بیمه کارآفرین


کارآموزی بیمه کارآفرین

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات: 80

 

فهرست:

 

آشنایی با شرکت بیمه کار آفرین:(تاریخچه)

خدمات شرکت

واحدهای تحت پوشش

انواع بیمه های اتومبیل

چه تضمینی برای ایفای تعهدات کار آفرین وجود دارد

بیمه کارآفرین چگونه سرمایه گذاری مینماید؟

تعرفه محاسبه حق بیمه

شرایط عمومی بیمه نامه مسئولیت حرفه ای مهندسین طراح ، محاسب و ناظر ساختمانی

معرفی بیمه نامه

روش صدور بیمه نامه های آتش سوزی

بیمه نامه های آتش سوزی غیرصنعتی

خطرات تبعی آتش سوزی

هزینه پاکسازی

متن مربوطه به کارخانجات

سایر شرایط ومقررات بیمه نامه بقوت واعتبار خودباقی است

 

شرکت بیمه کارآفرین نخستین شرکت بیمه خصوصی است که در چارچوب قانون تأسیس مؤسسات بیمه گری،قانون تأسیس مؤسسات بیمه غیر دولتی و قانون تجارت در تاریخ 27/12/1381 به شماره 200845 به ثبت رسیده و با اخذ مجوز از بیمه ایران فعالیت خود را در سطح کشور آغاز نموده است.                   

سرمایه شرکت:

سرمایه شرکت بیمه کارآفرین یکصد و چهل میلیارد (000/000/000/140) ریال میباشد که 65 درصد توسط مؤسسان شرکت متشکل از بانک کارآفرین، گروهای صنعتی و ساختمانی و متخصصان طراز اول صنعت بیمه کشور و 35 درصد از طریق عرضه سهام تأمین گردیده است.

موضوع شرکت:

الف) انجام عملیات بیمه ای در انواع بیمه های اشخاص، اموال ومسئولیت .

ب) قبول بیمه های اتکایی از صندوق های بیمه محلی، منطقه ای یا بیم الکللی به صورت متقابل.

پ) سرمایه گذاری از محل سرمایه، ذخایر و اندوخته های فنی و قانونی به منظور پشتیبانی از عملیات بیمه گری.

ت) تحصیل پوشش اتکایی در خصوص بیمه نامه های صادره.

 


دانلود با لینک مستقیم


کارآموزی بیمه کارآفرین

کارآموزی در اداره مالیات

اختصاصی از نیک فایل کارآموزی در اداره مالیات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارآموزی در اداره مالیات


کارآموزی در اداره مالیات

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات: 30

 

فهرست:

 

فصل اول

آشنایی با مکان کارآموزی

فصل دوم

بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموزی

مالیات

پایه های مالیاتی

تاریخچه مالیات و دارائی در ایران

مالیات در جامعه اسلامی

 

مالیات گنجینه ای است گرانبها، اما از مالیات در زمانهای مختلف تعابیر متعددی صورت گرفته است، در زمانهای دور و دوران حکومت پادشاهان، از مالیات به عنوان خزانۀ پادشاه یا اهرم فشار یاد می شده و یکی از نشانه های قدرت پادشاه را شامل می شد. در آن  دوران پادشاهان مالیات را حق خود و مایۀ تأمین و صلابت حکومت خود می دانستند. از طرفی به دلیل سطح پایین و ضعیف فرهنگ مردم در قبال کشور و حکومت و سرنوشت خود طبیعتاً مالیات به عنوان یکی از ظالمانه ترین قوانین و مایۀ نابرابری در جامعه برشمرده می شد.


دانلود با لینک مستقیم


کارآموزی در اداره مالیات