نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلودپروژه کامل ابزار دقیق در سدهای بتنی ,word

اختصاصی از نیک فایل دانلودپروژه کامل ابزار دقیق در سدهای بتنی ,word دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلودپروژه کامل ابزار دقیق در سدهای بتنی ,word


دانلودپروژه کامل ابزار دقیق در سدهای بتنی ,word

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 35
فهرست مطالب:

 

             

2

مقدمه

3

1 - حکمت و فلسفه نصب ابزار دقیق

3

الف - تشخیص

4

ب - پیش بینی

5

ج- مسائل حقوقی

5

د - تحقیقات

5

 2- تعداد نوع و موقعیت ابزار دقیق در سدهای بتنی

6

 3  - طبقه بندی ابزار های اندازه گیری

6

 3 1 - وسایل اندازه گیری فشار هیدرو استاتیک

6

 3 -2 - وسائل اندازه گیری تنش

8

3 3 - وسائل اندازه گیری تغییر شکل های داخلی  

8

3 -4 - وسائل اندازه گیری تغییر شکل های سطحی

9

 4 - خود کار سازی سیستم ابزار دقیق

10

 5 - تواتر بازدید و ثبت اطلاعات ابزار دقیق و اندازه گیری

10-11

      جدول زمانی پیشنهادی برای قرائت ابزار دقیق

12

 6 - ابزار دقیق های بکار رفته در سد بازرو شیروان

12

6 - 1 - کرنش سنج جابجائی

14

 6 2 - پاندول

16

6 3 اکستنسومتر

17

 6- 4- شیب سنج

18

6- 5- مانو متر

19

6 6 کانال وی ناچ

20

دستگاه اندازه گیری تراز آب مخزن- 7 -- 6

20

6 -8 - senslog

21

6 -9 ترمینال باکس

22

6-10 - کرنش سنج الکتریکی

23

6-11- کرنش سنجهای اسپایدر

24

6-12- فشار و کرنش سنج الکتریکی

25

6-13-  درزه سنج

26

6-14-  دما سنج بتن

27

6-15 - دما سنج آب

27

6 -16 - دماسنج هوا

29-35

عکسها و توضیحات

پروژه کامل ابزار دقیق در سدهای بتنی فایل word شامل 35 صفحه منسب برای ارائه پروژه و پایان نامه های دانشجویی.l

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلودپروژه کامل ابزار دقیق در سدهای بتنی ,word

دانلود دوره های ادبی و گرایشهای دانش آموزان

اختصاصی از نیک فایل دانلود دوره های ادبی و گرایشهای دانش آموزان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرمت فایل:  Image result for word doc 

 

 

 

 

 قسمتی از محتوای متن Word 

 

تعداد صفحات : 18 صفحه

دوره های ادبی و گرایشهای دانش آموزان آلن هیرول و جوزف بیل Alan Hirvela and Joseph Boyle بیشترین آثار در موضوع ادبیات به عنوان یک جنبه از EFL/ ESL2 بر گرایشهای معلمان در استفاده از ادبیات، در دوره های زبان متمرکز شده است .
در مقایسه، مقاله زیر بررسی و تحقیقی را شرح می دهد درمورد اینکه دانش آموزان درزمینه مطالعه ادبیات انگلستان چه احساسی دارند .
هدفهای مقاله یک استراتژی برای تدریس ادبیات می باشد که گرایشهای دانش آموزان را به همراه عاملهای استقرار شدهً انتخاب اهداف معلم و انتخاب متون , یکپارچه و تکمیل می کند .
بررسی : دانش آموزانی که در این بررسی حضور داشتند ازهنگ کنگ چین بودند ،که اولین زبانشان کانتونیز(Cantonese) بود.
آنها دانش آموزانی بودند که به طور نیمه وقت عصرها زبان انگلیسی و ادبیات می خواندند.
در اولین سال تحصیلی شان , تاکید بر زبان بود.
در سالهای دوم و سوم ، دوره های ادبیات در فهرست آموزشی شان گنجانده شده بود .
دانش آموزان بسیار مشتاق بودند تا انگلیسی شان را بهبود ببخشند ، و کلاسهای زبان را با شور و اشتیاق پیشنهاد می کردند .
در هر حال برخوردشان در دوره های ادبیات بیشتر ضد ونقیض بود .
برای توسعهً درک بهتری از اینکه دانش آموزان در مورد ادبیات چه حسی دارند یک پرسش نامه ساده قبل از اینکه آنها دوره مقدمه ادبیات شان را شروع کنند به دانش آموزان سال دومی داده شده بود ، عکس العملشان سودمند و روشنفکرانه بود .
به طور متقابل ، سال تحصیلی بعد با دانش آموزان جدید سال دوم تکرار شد ، در حالی که دانش آموزان سال سوم بررسی بعدی را شروع می کردند تا اطمینان حاصل کنند اکنون احساس آنها در مورد ادبیات چگونه است .
فرایند مشابه در سال بعد تکرار شد .

(توضیحات کامل در داخل فایل)

 

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن در این صفحه درج شده به صورت نمونه

ولی در فایل دانلودی بعد پرداخت، آنی فایل را دانلود نمایید

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود دوره های ادبی و گرایشهای دانش آموزان

تحقیق نگاهی به روش های کاهش استرس عصبی در امتحانات

اختصاصی از نیک فایل تحقیق نگاهی به روش های کاهش استرس عصبی در امتحانات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 12

 

نگاهی به روش های کاهش استرس عصبی در امتحانات

دکتر فرزاد فخیمی نزدیک شدن زمان امتحانات همواره برای دانش آموزان و دانشجویان با بروز حالات و واکنش های هیجانی، رفتاری، عصبی و.... همراه است. این قشر از جامعه از یک طرف تحت تأثیر عوامل استرس زای عمومی که کل جامعه را متأثر می کند، قرار دارند و از طرف دیگر با حضور فعال در متن جامعه علمی، فشارهای مقطعی ناشی از الزامات دانش اندوزی، مطالعه، تحقیق، امتحانات و... را تجربه می کنند و هرچه به تاریخ امتحانات نزدیکتر شوند، استرس بیشتر آنها را محاصره کرده و تحت فشار قرار می دهد. در واقع این گروه و یا طبقه از جامعه با استرس مضاعف روبه رو هستند که حتی تابع منطق ریاضی یعنی ۴=۲+۲ نیست، بلکه از اصل هم افزایی (Synergy) یعنی ۵=۲+۲ تبعیت می کنند. همانند برخورد دو موج به یکدیگر که ارتفاع موج حاصل از دو موج، بیشتر از ارتفاع آنها قبل از برخورد است. بدیهی است که تحمل استرس تا این حد برای دانش آموزان و دانشجویان که در سنین جوانی هستند و هنوز مقاومت های طبیعی خود را نه تجربه کرده و نه توسعه داده اند، اغلب بسیار سنگین و غیرقابل تحمل است و در صورت عدم شناخت و فراگیری شیوه کنار آمدن و دفع آنها، عوارضی از جمله بی خوابی، خستگی، بی حوصلگی، افسردگی، دلزدگی و در نهایت فرسایش روانی که به قول «مارک سینگر» نوعی پریشانی و درماندگی است به دنبال خواهد داشت.

استرس چیست ؟ استرس (فشار عصبی) از نظر لغوی از کلمه لاتین استرینجر به مفهوم به هم رفتن، قبض شدن و... گرفته شده است و در زبان فارسی معادل های تکانه عصبی، فشار روانی، تنیدگی، نگرانی و... برای آن عنوان گردیده است. «استرس» را فشار عصبی (Nervous Strain) هم ترجمه کرده اند که این اصطلاح هم معادل دقیقی برای «استرس» نیست. زیرا استرس از «فشار» ناشی می شود و خود فشار نیست، اگر چه به رغم دو نفر از محققان به نام های «مورهد» و «گریفین» با اندک اغماضی می توان «استرس» را همان «فشار عصبی» معنی کرد و آن را عکس العملی دانست که انسان در مقابل محرک های ناسازگار از خود بروز می دهد. در این مقاله نیز این معادل به کار گرفته شده است. استرس پدیده تازه ای نیست و در طول تاریخ بشر وجود داشته و به صورت های مختلفی بر انسان عارض شده است از جمله: نگرانی از بلایای طبیعی، جنگ ها، قتل عام ها، ستمکاری های حکام جابر و... با انقلاب صنعتی و به دلیل تحولات عمیق اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی ناشی از آن در کلیه جوامع و ضرورت تطابق مداوم با شرایط جدید و در عین حال در تحول و تغییر، استرس، دامنه، شدت و وسعت بیشتری گرفت به طوری که می توان آن را فرزند ناخلف انقلاب صنعتی و یک قاتل بی سروصدا (Silent Killer) نامید. استرس در دنیای امروز تقریباً همه گیر شده و از پیر و جوان، زن و مرد، تحصیل کرده و بی سواد همه و همه به گونه و با نوعی از آن دست به گریبانند و فقط افراد معدودی که شناخت کافی از آن داشته و ابزار مقابله با آن را در اختیار دارند از آثار مخرب آن برکنار هستند. تحقیقات علمی مؤید این واقعیت است که استرس بر سلامت جسم و روان فرد تأثیر می گذارد و انرژی های بالقوه و بالفعل او را هدر داده و باطل می سازد. امروزه مردم اغلب کلمه استرس را به صورت موضوعی متداول و یا به شکل بیماری «اپیدمی» به کار می برند و این کلمه مدتها است که در ادبیات محاوره ای جا باز کرده و به همان گونه که از کار، غذا، مسکن، مسافرت، تحصیل و... صحبت می کنیم، از استرس هم صحبت می کنیم. با تمام جنبه های منفی که در فرهنگ عامه برای استرس وجود دارد، معهذا این پدیده دارای جنبه های مثبت نیز است. جنبه های منفی استرس را «استرس مخرب» (Distress) می گویند که از شنیدن خبر ناگوار بر شخص دست می دهد و جنبه های مثبت استرس، «استرس سازنده» (Eustress) است، که هنگام دریافت خبرهای شاد و خوشحال کننده عارض فرد می شود.

تعاریف علمی استرس محققان برای استرس تعاریف مختلفی ارائه داده اند. این تعاریف اگر چه دارای تفاوت هایی ظاهری و شکلی هستند، ولی از نظر محتوائی تقریباً عقیده واحدی را منعکس می کنند. «دنیس جیف» استرس را حالتی می داند که از دخالت متغیرات «روانی- فیزیولوژیکی» بر دو عامل محیط و سلامتی جسمانی فرد بروز می کند. محقق دیگری به نام «کری کوپر» آن را عکس العمل بیوشیمیائی و رفتاری فرد می داند که در مواجهه با خطر به انسان دست می دهد. به رغم «سوزان کارترایت» استرس مجموعه ای از واکنش های عمومی فرد به عوامل ناسازگار و غیرمنتظره محیط است که او را وادار می کند با اتخاذ روش «جنگ یا گریز» (Fight or Flight) با خطر مقابله کرده و یا راه فرار را انتخاب کند. «کاکس» می گوید استرس پاسخ فرد به فرآیندهای درونی و بیرونی است که بر ظرفیت ادغام نیروهای جسمی و روانی، فشار وارد می سازد. (جدول شماره ۱) به عقیده وی ،


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق نگاهی به روش های کاهش استرس عصبی در امتحانات

دانلود تحقیق کامل درباره کاربرد کامپیوتر در کتابداری 35 ص

اختصاصی از نیک فایل دانلود تحقیق کامل درباره کاربرد کامپیوتر در کتابداری 35 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 35

 

چکیده

در حال حاضر رشته کتابداری و اطلاع رسانی در دو گرایش پزشکی و غیر پزشکی در دانشگاههای ایران تدریس می شود . رشته کتابداری پزشکی در دانشگاههای علوم پزشکی و رشته کتابداری غیر پزشکی در دانشگاههای سراسری ، دانشگاههای آزاد اسلامی و دانشگاههای پیام نور به صورت آکادمیک تدریس می شود. در مقطع کارشناسی ارشد 2 واحد نظری به درس تکنولوژی اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی اختصاص داده شده که در 34 ساعت و با هدف آشنایی با نحوه استفاده از تکنولوژی در ارائه خدمات کتابخانه و مراکز اسناد و مدارک و چگونگی طراحی و تحلیل نظامهای اطلاعاتی طبق مصوبه وزارت علوم در دانشگاهها ارائه و تدریس می گردد . مقاله حاضر با رویکردی تحلیلی به بررسی نحوه تدریس واحد تکنولوژی اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی در رشته کتابداری مقطع کارشناسی ارشد دانشگاههای شهر تهران و تحلیل عوامل مؤثر داخلی و خارجی ( با توجه به مدل برایسون ) بر نحوه تدریس این واحد درسی می پردازد . در پایان پیشنهاداتی جهت ارتقاء و بهبود نحوه تدریس به منظور بالابردن سطح کیفی و کاربردی کردن این واحد در رشته کتابداری ارائه می شود ؛ چرا که کتابداری و اطلاع رسانی همانند بسیاری از حوزه های دانش بشری، در تعامل با جامعه و شرائط جدیدی که به وجود آمده است از تحولات گوناگون عصر خود تاثیر گرفته و بر آنها نیز تاثیر می گذارد. طی دو دهه اخیر که فناوریهای جدید کاربرد گسترده ای در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی یافته و محیط اطلاعاتی بسیار متحول شده است، تلاشهایی به منظور بازنگری در نقش و کارکردهای کتابداران صورت گرفته و می گیرد که بیانگر واکنش منطقی حرفه نسبت به تحولات و شرایط است.

مقدمه

تعریف فناوری اطلاعات ( Information technology ) در دانشنامه کتابداری و اطلاع رسانی عبارت است از :

1- توسعه و تدوین منابع اطلاعاتی به وسیله کامپیوتر و ایجاد ارتباط از راه دور کانالهای الکترونیکی به نحوی که دسترسی به پایگاههای اطلاعاتی به وسیله تلفن و ارتباط تلویزیونی میسر گردد و برون دادهای کامپیوتری در قالبهای الکترونیکی قابل انتقال به گیرنده های دوردست شوند.

2- مجموعه ابزارهای ارتباطی ، اعم از وسایل ارتباط از راه دور ، ابزارهای دیداری و شنیداری و ماشینهای مربوطه توام با دانش و شیوه و مهارت استفاده از آنها در تولید، پردازش و دبیزش اطلاعات به منظور انتقال اطلاعات به جامعه استفاده کننده.

3- فراهم آوری، پردازش، ذخیره، بازیابی و اشاعه اطلاعات شفاهی، تصویری، نوشتاری و رقمی به وسیله وسایل الکترونیکی، کامپیوتر و ارتباط از راه دور .

حرفه کتابداری و اطلاع رسانی، همانند بسیاری از حوزه های دانش بشری، در تعامل مستقیم و غیر مستقیم با جامعه است. به همین دلیل، از تحولات گوناگون عصر خود تاثیر گرفته و بر آنها تاثیر می گذارد. در دو دهه اخیر که دامنه و سرعت تحولات، بویژه تحولات ناشی از فناوریهای نوین افزایش قابل ملاحظه ای یافته است، کتابداران نیز در پاسخ به این تحولات به بازنگری در مسئولیتها و کارکردهای خود پرداخته است. این امر رویکردی منطقی و طبیعی برای تداوم تعامل با جامعه، و راهکاری برای پویائی و بقا به شمار می آید (فتاحی، 1377الف و ب؛ Keremer, 1993; Penniman, 1993; Coyle, 2000; Gorman, 2001; Bridley, 2002; Thomsen, 1999; ). چنین واکنشی در راستای این هدف است که کتابداران همواره در تلاش بوده اند تا نقش تاریخی خود را در توسعه جامعه و پشتیبانی برنامه های عمرانی و اجتماعی به خوبی ایفا کنند. در واقع، کتابخانه به منزله یک نهاد اجتماعی و برخاسته از نیازهای اجتماعی، به طور مداوم وظایف و خدمات خود را با نیازها و ضرورتهای جامعه همخوان می سازد. در سالهای اخیر بسیاری از صاحب نظران حوزه کتابداری و اطلاع رسانی شرط پویایی و بقای این حرفه را در همخوان سازی کارکردهای حرفه و به دست دادن تعریف جدیدی از نقش کتابدار دانسته اند (Thomsen, 1999; Coyle, 2000). مروری بر متون کتابداری و اطلاع رسانی در سالهای اخیر بیانگر آنست که اصطلاح هایی چون "تهدید" و "فرصت" چارچوب ذهنی بسیاری از اندیشمندان این حرفه را به خود اختصاص داده است. از دیدگاه برخی از این اندیشمندان، آینده این حرفه در هاله ای از ابهام قرار دارد زیرا بسیاری از کارکردهای کنونی کتابخانه ها که تا بحال در حوزه مسئولیت کاری کتابداران بوده است، اکنون با بهره گیری از فناوریهای نوین توسط کارشناسانی از حوزه های دیگر انجام می گیرد و این روند همچنان ادامه دارد.در اینجا لزوم فراگیری تکنولوژی اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی به صورت اصولی و کاربردی برای کتابداران به منظور پیشبرد اهداف فوق لازم و اجتناب ناپذیر است ، پس چه بهتر که این فراگیری در محیط دانشگاه و در حالی که این فرصت در اختیار دانشجویان قرار داده شده است صورت گیرد تا در آینده با مشکلات ناشی از عدم آشنایی کتابداران با فناوری های اطلاعاتی مواجه نشویم.

معرفی رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی:

حجم اطلاعاتی که همه روزه منتشر می‌شود آنقدر زیاد است که برای گزینش بهترین و مناسبترین نوشته‌ها (اطلاعات) و برای سازماندهی به آنها باید اقدامات علمی و برنامه‌ریزی شده‌ای انجام گیرد.

هدف اصلی گروه آموزشی کتابداری آن است که به تربیت دانش‌آموختگان بپردازد که اطلاعات مناسب را در زمان مناسب شناسائی و برای اتخاذ تصمیم مناسب در اختیار افراد و سازمانها قرار دهند.

محتوای علمی کتابداری مشتمل بر: قواعد روشهای آگاه شدن از آنچه منتشر می‌شود، قواعد و روشهای گزینش مناسب‌ترین مواد برای جامعه کتابخانه، قواعد و روش تهیه مواد انتخاب شده، قواعد و روش صورت‌برداری و نظم‌دهی به کتابها و نوشته‌ها، قواعد و روش برقراری ارتباط بین نیازهای مراجعان به کتابخانه‌ و محتوای نوشته‌ها.

کتابدار همواره با مطالب تازه و کتابهای تازه، مجلات تازه و عکسی تازه سرو کار دارند. کتابدار در حالیکه کار خود را انجام می‌دهد چیز یاد می‌گیرد. کتابدار همیشه با افرادی سرو کار دارد که خواهان علمی و دانش‌اند.

کتابدار رابطی است بین نیازمندان به دانش و دانش موجود در نوشته‌ها. بنابراین لذت شغلی در این حرفه برای کسانی قابل حصول است که (1) علاقمند به بالا بردن دانش مردم‌اند و در این راه جداً می‌کوشند، (2) تشنه فراگیری علم و دانش‌اند و لذا همواره مطالعه می‌کنند، (3) با زبان فارسی و یک زبان خارجی و بویژه انگلیسی خوب آشنا هستند.

عمدتاً محل خدمت کتابداران: کتابخانه‌های مدارس، کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه‌های ادارات و سازمانها، کتابخانه‌های دانشگاهی، کتابخانه ملی، مراکز اسناد و مدارک.

علاوه بر مقطع کارشناسی رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی این گروه، گرایش کتابخانه‌های دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد در این گروه دایر می‌باشد.

هدف از گرایش آموزشی کتابخانه‌های دانشگاهی، تربیت کتابداران متخصص برای اداره و انجام امور تخصصی کتابخانه‌های دانشکده‌ای،‌دانشگاهی و مؤسسات آموزش عالی و نیز پژوهش در زمینه مسائل کتابخانه‌های فوق است.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق کامل درباره کاربرد کامپیوتر در کتابداری 35 ص

زباله های الکترونیکی

اختصاصی از نیک فایل زباله های الکترونیکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

زباله های الکترونیکی


زباله های الکترونیکی

عنوان :زباله های الکترونیکی

تعداد صفحات: 6

نوع فایل :word

 

به مجموعه ای از قطعات سخت افزاری مانند اجزای رایانه ، تلفن همراه و همچنین اجزای برخی وسایل مانند

 

 مایکروویو و ماشین لباسشویی و  تلویزیون و مانیتور
• چاپگر ، اسکنر ، و دستگاه های فکس
• تجهیزات استریو - پخش دی وی دی
• دوربین های فیلمبرداری
• تلفن  همراه / تلفن های بی سیم
• فکس و دستگاه کپی ... ، اطلاق می شود که به دلایلی غیرقابل استفاده شده است و امروزه به عنوان سریع ترین منبع تولید زباله دراتحادیه اروپا شناخته شده اند.

 

 

 

عمر کوتاه تجهیزات کامپیوتری از یک طرف و تنوع طلبی مردم به استفاده از تجهیزات الکترونیکی جدید سبب شده است که رفته رفته بحث زباله های الکترونیکی به مشکل بزرگ دنیا تبدیل شود؛ مشکلی که کشورهای پیشرفته و بزرگ برای آن راه حلی یافته اند و با تصویب قانون خاص مربوط به آن و موظف شناساندن تولیدکنندگان به بازیافت محصولات تولید شده خود این مشکل را تا حدودی حل کرده اند.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


زباله های الکترونیکی