نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت طرح ملی ارتقاء بهره‌وری نیروی کار

اختصاصی از نیک فایل پاورپوینت طرح ملی ارتقاء بهره‌وری نیروی کار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت طرح ملی ارتقاء بهره‌وری  نیروی کار

62اسلاید

در برنامه چهارم توسعه قرار است 5/2 درصد از میانگین رشد 8 درصدی هدف گذاری شده یا به بیان شفافتر 31 درصد از کل تولید ناخالص داخلی (GDP) از محل رشد بهره‌وری کل عوامل تولید تامین گردد.

 

* در قانون برنامه سهم بهره‌وری نیروی کار و سرمایه از رشد اقتصادی مورد انتظار مشخص نگردیده است، لیکن به استناد اعلام مدیر عامل مرکز ملی بهره‌وری در سخنرانی سال 1383، مقرر گردیده است که سهم 31 درصدی بهره‌وری از کل رشد اقتصادی به نسبت 60 درصد و 40 درصد بین بهره‌و‌ری نیروی کار و سرمایه تسهیم گردد

ماده 5 قانون برنامه چهارم مسئولیت قانونی تحقق سهم هدف‌گذاری شده بهره وری نیروی کار از رشد GDP (6/18%) در سال پایانی برنامه چهارم (1388) را به دوش وزارت کار و امور اجتماعی گذاشته است.

* در طرح ارائه شده و بر اساس تحقیقات به عمل آمده، تحقق سهم
هدف گذاری شده بهره‌وری نیروی کار از رشد GDP (6/18%) در فضای واقعی اقتصاد برآیند 21 مولفه احصاء شده و مستلزم مشارکت فعال و تعاملی 52 نهاد و دستگاه در بخشهای دولتی وخصوصی است.

* درصورت دستیابی به نرخ‌های هدف‌گذاری شده در پایان برنامه رقمی معادل 52  میلیارد دلار از محل بهره وری کل عوامل تولید به تولید ناخالص داخلی کشور (GDP) اضافه خواهد شد.

    

      تصویر بهره‌وری کشور در آئینه ارقام:
مفهوم بهره‌وری :« انجام درست کارهای درست به طور مداوم»
تعریف بهره‌وری نیروی کار : نسبت ارزش افزوده به تعداد شاغلین

در پژوهش‌ها و محاسبات به عمل آمده توسط گروه مطالعات امور اقتصادی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان آذربایجان‌شرقی با استفاده از شاخص مالم‌کوئیست (تابع مسافت) و روش تحلیل پوششی داده ها، متوسط رشد بهره‌وری کل عوامل تولید برای تمامی استانها در 5 سال منتهی به سال 1381 و براساس قیمت های ثابت سال 1380 در کارگاره‌های 10 نفر شاغل به بالا بطور متوسط معادل 6/0درصد بوده است . بر اساس این محاسبه از بین استان‌های کشور 15 استان با رشد منفی بهره‌وری روبرو بوده‌اند.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت طرح ملی ارتقاء بهره‌وری نیروی کار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد