نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره بررسی وضیعت شرکت شیر و لبنیات صمیم قوچان

اختصاصی از نیک فایل تحقیق درباره بررسی وضیعت شرکت شیر و لبنیات صمیم قوچان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره بررسی وضیعت شرکت شیر و لبنیات صمیم قوچان


تحقیق درباره بررسی وضیعت شرکت شیر و لبنیات صمیم قوچان

فرمت فایل :        Word    ( قابل ویرایش)         تعداد صفحات : 95 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باتوجه به نقش مهم شیر و فرآورده های لبنی در سلامت مردم جامعه و اهمیت روزافزونی که متخصصان به این ماده غذایی میدهند،کارخانجات بسیاری در زمینه صنعت و لبنیات مشغول به تولید محصول و دادن خدمات به مردم میباشند.

لذا در این پروژه به معرفی شرکت شیر و لبنیات صمیم پرداختم.

با بررسی واحد های این شرکت،اطلاعات مربوط به دوره کارورزی را جمع آوری و با استفاده از این داده ها این پروژه را آماده نمودم.

اهمیت موضوع:

صنعت لبنیات با زنجیره ی ارزش طولانی و حلقه های متعددی که دارد،میتواند صنعتی موثر و کارآمد در هر اقتصادی باشد.صنعتی که می تواند با ایجاد ارزش افزوده ی اقتصادی و خلق شغل های متنوع و گوناگون راه حیل بی بدیل برای حل مشکلات کلان و خرده اقتصادی جوامع باشد.

یگ گاوداری تولید کننده ی شیر،نیازمند نیروی کار از گروه های مختلف(کارگر،تکنیسین،دام­پزشک،مدیر و...)است و خوراک دام خود را از بازار تهیه میکند،خوراکی که معمولا خود نیازمند کارخانجاتی برای تولید آنها هستند(مکمل های غذایی،داروها،واکسن ها،علوفه هاو...).

اما زنجیره ی ارزش صنعت لبنیات به همین جا ختم نمیشود،تابدین جا در این زنجیره علاوه بر واحد دامداری،کارخانجات تولیدکننده ی مکمل های غذایی دام،کارخانجات تولید کننده دارو و واکسن برای دام وجود دارند.

در ادامه ی ای زنجیره ی ارزش،شیرخام میباید به کارخانجات فرآوری مواد لبنی انتقال پیدا کند و در آنجا این ماده ی با ارزش میتواند به ده ها محصول دیگر لبنی تبدیل شود.اکنون شرکت های تولید کننده مواد افزودنی به این زنجیره ی ارزش اضافه میشوند،شرکت هایی که طعم دهنده ها،تثبیت کننده ها و نگه دارنده هارا تولید میکنند.درگام بعدی شرکت های تولید کننده مواد اولیه بسته بندی وارد این زنجیره ی ارزش میشوند.تولید کنندگان مواد پلاستیکی برای بسته بندی،تولید کنندگان کارتن های بسته بندی و... از آن جمله هستند.

و درپایان محصولات متنوع لبنی به فروشگاه های خرده فروشی حمل میشود. در این زنجیره ی ارزش که شما میتوانید نمایی شماتیک از آن را در ادامه ملاحظه فرمایید نباید از نقش و اهمیت شرکت های حمل و نقل و بانک ها غافل شد.

اگر توجه کنید هرکدام از عناصر اصلی و فرعی این زنجیره ارزش، خود به تنهایی زنجیره ی ارزش دیگری دارند و به وضوح میتوان، نقش بی بدیل صنعت لبنیات در توسعه ی اقتصادی جوامع را مشاهده کرد. به این زنجیره،نیروی انسانی متخصص و ماهر و نیمه ماهر فعال را اضافه کنید، تا تصور بهتری از توانایی های این صنعت در ایجاد رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال پیدا کنید.اشتغالی که میتواند با ایجاد انگیزه در بین جوانان یک جامعه، بهبود فضای کسب و کار،افزایش امید به آینده،کاهش جرم و جناحه و بسیاری نتایج مفید دیگر شود.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره بررسی وضیعت شرکت شیر و لبنیات صمیم قوچان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد