نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تاسیسات

اختصاصی از نیک فایل تاسیسات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 98

 

فصل اول

مکان کارآموزی

آشنایی با محیط کارآموزی

این مکان یک واحد تولیدی است لوازم کودک از جمله گهواره؛ کالسکه و غیره تولید می کند و تولیدات این واحد به ثبت رسیده که حتی به کشورهای خارجی هم صادر و ثبت شده است.

مواد تشکیل دهنده این قطعات مشمای 060 و قوطی و لوله صنعتی می باشد که در محل اتصالات از مواد پلی امیت( مواد پلاستیکی)ABS و مواد پلی اتیلن تهیه می گردد که این قطعات به وسیله دستگاه تزریق پلاستیک و غالب درست می شود کلیه قالبها (30 قالب) توسط کارگرهای حرفه ای ساخته می شود ساخت کلیه قطعات توسط دستگاه تزریق در این واحد آماده و مهیا می گردد نوعی گهواره که در این کارگاه ساخته می شود از نوع تاشو می باشد که هم به صورت تخت و گهواره استفاده می گردد که نسبت به گهواره های دیگر دارای مزیت بهتری می باشند به علت اینکه پس از استفاده فضای کمی اشغال می کند .

در این واحد تولیدی 42 نفر مشغول به کار می باشند که از این مجموع حدود 36 نفر آنها عهده دار کارهای برش ، ساخت ، دوخت، بسته بندی می باشند و بقیه عهده دار قسمتهای مدیریتی، قالب سازی، کار کردن پشت دستگاه های تزریق، برش فلزات(تراش، فرز، دریل، جوشکاری ، کاربیت ) می باشند.

این واحد حدود 30 سال است که شروع به کار کرده است و محصولات این واحد به کشورهای حوزه دریای خزر و عراق و افغانستان هم صادر می گردد.

فصل دوم

آشنایی با قطعات


دانلود با لینک مستقیم


تاسیسات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد