نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود اقدام پژوهشی با موضوع چگونه توانستم بی انظباطی نگین را ساماندهی کنم؟

اختصاصی از نیک فایل دانلود اقدام پژوهشی با موضوع چگونه توانستم بی انظباطی نگین را ساماندهی کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهشی با موضوع چگونه توانستم بی انظباطی نگین را ساماندهی کنم؟


دانلود اقدام پژوهشی با موضوع چگونه توانستم بی انظباطی نگین را ساماندهی کنم؟

دانلود اقدام پژوهشی با موضوع چگونه توانستم بی انظباطی نگین را ساماندهی کنم؟

فرمت فایل word و قابل ویرایش

تعداد صفحات 29

قیمت 2000 تومان

قسمتی از مجموعه

چکیده تحقیق

با نام و یاد یگانه ایزد توانا از آنجا که مسأله اخلاق و تربیت از نظر اجتماعی و آموزشی و از دیدگاه دین مبین اسلام بسیار مورد اهمیت می باشد و اینجانب نیز نسبت به این موضوع حساسیت خاص خصوصاً در زمینه ی دانش آموزان داشته ام . پس از آغاز سال تحصیلی و ورود به مدرسه و شرکت در شورا ی مدرسه یکی از دانش آموزان را را از نظر نظم و انضباط  ضعیف و کم انگیزه دیدم و برخی کارهای غیر هنجار از جمله تقلب در کلاس، بی انگیزگی در یادگیری و بی حوصلگی در تحمل کلاس و . . . را در مورد او می شنیدم. ، بر آن شدم تا منشأ این مشکلات را پیدا کنم. و در این راه از راه های متفاوتی استفاده کردم و اقداماتی انجام دادم گرفتن آزمون هایی در زمان وضع نامطلوب و مطلوب، گرفتن نظر معلم و همکلاسی هایش در هر دو شرایط، نظرخواهی از همکاران و مدیریت به طریقه پرسشنامه در رابطه با این موضوع، تشکیل جلسه شورای مربیان و کمک گرفتن از والدین این دانش آموز و با توجه به شواهد موجود و وقت اندکی که در این راه در اختیار داشتم شروع به کار کردم برای اعتباریابی این پروژه از وجود همکاران، دانش آموزان، اولیاء بهره بردم.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهشی با موضوع چگونه توانستم بی انظباطی نگین را ساماندهی کنم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد