نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره بررسی نقش و تاثیر تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تامین

اختصاصی از نیک فایل تحقیق درباره بررسی نقش و تاثیر تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تامین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره بررسی نقش و تاثیر تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تامین


تحقیق درباره بررسی نقش و تاثیر تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تامین

فرمت فایل :word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 35 صفحه

 

 

درسالهای اخیر این حقیقت برا ی تما م شرکتها ، مسلم شد ه که تجارت الکترو نیکی ،منافع ملی بسیار زیاد ی را برا ی آ نها به همرا ه خواهد داشت . در ایران نیز شاهـد شـکل گـیر ی وب سایت های  مختلف که برای همین منظور طرا حی شده اند ،  هستیم . از مهمترین مواردی که این تکنو لوژ ی در اختیار ما قرار می دهد ، می تـوان به امکان خصو صی سازی سرویس  ها ، انجام سرویس دهی به مشـتر ی در بهتر ین حا لت ممکن ، و همچنـین وجـود یـک سیسـتم غنی و منسـجم مدیریتـی اشـاره کرد. سایت ها یی چون EBAy   ,amazon.. Com   و …yahoo..هر کد ام مثا ل مناسبی برای روشهای گوناگون تجارت الکترونیکی هستند که به ما در تقسیم بند ی آ نها کمک می کنند .

این مقاله از سه بخش تشکیل شده است :

بخش اول شامل تکنولوژی های مربوط به تجارت الکترونیکی و همچنین راجع به تکنولوژی استفاده از کارتهای اعتباری  صحبت کرده ایم .

بخش دوم راجع به مدل های b2b , b2c  ومزایا ومعایب هر یک ومقایسه این دو مدل یکدیگر بحث کرده ایم و اینکه چگونه b2b  با عث می شود که هزینه ها کاهش یابد.

بخش سوم راجع به مدل  b2b system  model  ها صحبت می کند ودارای دو قسمت می باشد.

قسمت اول این مدل، را از دید تهیه کننده بررسی می کند وخصوصیات آنرا بیان می کند

و در قسمت دوم این مدل را از دید خریدار بررسی کرده و خصوصیات اصلی  آن را بیان می کند . ودر پایان راجع به مبادلات b2b   صحبت می کند وخصوصیات عمده آنرا می شمارد .

1-  1-تجارت

 سود اقتصا دی از تجارت آ زاد واقعی است . از  سال 1954  تا 1994  تجارت دنیا سازماندهی و قانونمند شده است و تعرفه ها در تجارت مورد موافقت قرار گرفته است . گزارش شده است که تجارت کالا در یک سال بیش از %6رشد داشته است .

و این مقایسه می شود با یک رشد سالیانه کمتر از 4 درصد در شمال آ مریکا - کانادا  نیزتجارت  آ زاد در fiee  trade  agreement (fta)   را از سال 1989 شروع کرده است که به دنبال آ ن  north  american  free  trade   agreement (nafta )   پنج سال بعد حرکت و جنبش برای تغیرات اصلی در مرکز کانادا  در زنجیره های تولید و ذخیره  سا زی و توزیع فا نکشن ها را آغاز نموده است . تمرکز استراتژی چنـدین تجارتـخا نه کانادایی برای تغییر دادن از یک کشور خــاص شــــروع شده است . شرق ـ غرب  اسـتراتژی تولید برای  شخصی که اضافه می کند جریان شمالی ـ جنوبی را خوب و مناسب است .

یک نتیجه در کانادا نشان می دهد که تجارت کالا بیشتر از دو برابر در یک دهه بوده است . 195 میلیون دلار در سال 1988 به 503  میلیون دلار در سال 1995 رسیده است . امروزه بیشتر از یک  سوم محصولات کانادا در فروشگاههای آ مریکا فروخته می شود .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره بررسی نقش و تاثیر تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تامین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد