نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با استفاده از مدل هریسون و والکر (مطالعه موردی: بانک .. شهرستان ..)

اختصاصی از نیک فایل دانلود پاورپوینت بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با استفاده از مدل هریسون و والکر (مطالعه موردی: بانک .. شهرستان ..) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با استفاده از مدل هریسون و والکر (مطالعه موردی: بانک .. شهرستان ..)


دانلود پاورپوینت بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با استفاده از مدل هریسون و والکر (مطالعه موردی: بانک .. شهرستان ..)

فهرست مطالب:

کلیات تحقیق

مرور ادبیات

روش تحقیق

تحلیل داده‌ها

نتیجه‌گیری

----------

کلیات تحقیق:

فهرست کلیات تحقیق:

بیان مسئله

 اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

چهارچوب نظری تحقیق

مدل مفهومی تحقیق

فرضیات تحقیق

 قلمرو تحقیق

متغیرهای تحقیق

نوآوری تحقیق

کاربرد متصور و استفاده کنندگان از نتایج تحقیق

محدودیت های تحقیق

--------
بیان مساله:
تحولات سریع تکنولوژیکی، افزایش خطرات جهانی شدن و انتظارات خصوصی سازی از ویژگیهای محیطی هستند که سازمانهای تجاری کنونی با آن مواجهند.  بازارگرایی یکی از این رویکردها می باشد که به عنوان
روشی بسیار مؤثر و کارا در دستیابی به مزیت رقابتی به طور روزافزون مورد توجه سازمانهای نوین قرار گرفته است. براساس مطالعاتی که تاکنون انجام شده، بیشتر سازمانها، بازاریابی را تنها عامل موفقیت در ارائه
پاسخ مناسب و سریع به نیازهای متنوع و غیر قابل پیش بینی مشتریان می دانستند. اما تحقیقاتی که در این چند دهه ی اخیر بر روی بازارگرایی انجام شده به نتایج مثبت و مطلوبی رسیده است و اکنون محققان بر این باور شده اند که علاوه بر بازاریابی، بازارگرایی هم نقش عمده ای در عملکرد سازمانها ایجاد می کند. با وجود عدم توجه سازمانها و شرکتهای خدماتی به مشتریان، رقبا و بازارگرایی، موجب کاهش مزیت رقابتی و در نتیجه عملکرد پایین سازمانها شده است. بر همین اساس در این تحقیق که به بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار بر اساس مدل هریسون و والکر پرداخته شده است علاوه بر معرفی ابعاد مختلف این مدل، به چگونگی دستیابی سازمانها به بهبود عملکرد عالی و خلق مزیت رقابتی و همچنین روابط مثبت هر یک از متغییرهای این مدل را که در بهبود بخشیدن به پیش بینی شرایط آتی کسب و کار و نیازهای بازار مبدل می شود، ارائه می شود و در نتیجه موجب ایجاد مزیت رقابتی بیشتر برای سازمان و افزایش سطح رضایت مشتریان و گسترش سهم بازار خواهد شد
اهمیت و ضرورت تحقیق:
تغییر و تحولات بین المللی و سرعت این تغییرات دولتها را بر آن داشته است تا در راستای کسب مزیت رقابتی در عرصه بین المللی، دور نمای استراتژیک حرکت های خود را ترسیم نمایند. ترسیم چشم انداز، در حقیقت
دور نمای یک کشور و بیانگر ارزشها، آرمانها و تفکرات سیاستگذاران کشور می باشد.
امروزه، ما در دنیایی زندگی می کنیم که خواسته های مشتریان از بازرگانان، شرکت ها و سازمان ها (تولیدی، خدماتی و غیره) بیشتر از هر دوره دیگری است.
از این رو هدفگذاری شرکت ها باید مبتنی بر افزایش عملکرد هوشمند برای جلب و حفظ مشتری و همزمان با آن کاهش هزینه های مربوطه باشد. طی سال های اخیر شاهد پیدایش یک نگرش نو در این رابطه بودیم نگرش و روش نو را بازارگرایی می نامند. اگر بازارگرایی به درستی و با موفقیت پیاده سازی و مدیریت شود سبب دگرگونی تمامی بخشهای یک شرکت یا سازمان خواهد شد که با رضایت مشتری ارتباط مستقیم پیدا خواهد کرد و در نهایت آینده و سرنوشت شرکت یا سازمان را دچار دگرگونی و تحول اساسی خواهد کرد. در سالهای اخیر بازارگرایی به عنوان زیربنای فلسفی از تفکر بازاریابی، یک اهمیت بسیار بالایی در رقابت استراتژیکی کسب کرده است.
اهداف تحقیق:
بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با استفاده از مدل هریسون و والکر در بانک …..شهرستان …..
شناسایی رابطه ی معناداری بین مشتری گرایی و بازارگرایی
شناسایی رابطه ی معناداری بین رقابت گرایی و بازارگرایی
شناسایی رابطه ی معناداری بین بازارگرایی و عملکرد کسب و کار
شناسایی رابطه ی معناداری بین مشتری گرایی و عملکرد کسب و کار
شناسایی رابطه ی معناداری بین رقابت گرایی و عملکرد کسب و کار
شناسایی رابطه ی معناداری بین مشتری گرایی و رقابت گرایی
چهارچوب نظری تحقیق:
مبانی نظری تحقیق حاضر از چهار جزء کلی تشکیل شده است. ابتدا به ارائه مفاهیم اولیه بازارگرایی پرداخته می شود. در این بخش مفهوم بازاریابی و مسیر تاریخی شکل گیری رویکردهای بازاریابی برحسب دوره های بازاریابی مورد تحلیل قرار می گیرد. در بخش بعدی به ارائه دیدگاه های بازارگرایی در عرصه های مدیریتی و همچنین دیدگاه هایی در زمینه ابعاد تحقیق مورد نظر هم مطالبی آورده شده است. در بخش سوم مدلهایی از بازارگرایی که تا به حال از دانشمندان و محققان مختلفی انجام پذیرفته شده درج گردیده شده است. در بخش آخر به معرفی جامعه مورد تحقیق، پیشینه تحقیق و همچنین مدلی که در این تحقیق به آن پرداخته می شود با بیان ابعاد مختلف آن آورده می شود.
فرضیات تحقیق:
بین مشتری گرایی و بازارگرایی رابطه ی معناداری وجود دارد.
بین رقابت گرایی و بازارگرایی رابطه ی معناداری وجود دارد.
بین بازارگرایی و عملکرد کسب و کار رابطه ی معناداری وجود دارد.
بین مشتری گرایی و عملکرد کسب و کار رابطه ی معناداری وجود دارد.
بین رقابت گرایی و عملکرد کسب و کار رابطه ی معناداری وجود دارد.
بین مشتری گرایی و رقابت گرایی رابطه ی معناداری وجود دارد.
قلمرو تحقیق:
قلمرو موضوعی:
بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با استفاده از مدل هریسون و والکر
قلمرو مکانی:
شعبات بانک …..شهرستان ……..
قلمرو زمانی:
آذر 1390 لغایت شهریور 1391
متغیرهای تحقیق:
با استفاده از ماتریس کوواریانس متغیرهای تحقیق به دو دسته‌ی پنهان و آشکار تبدیل می شوند. متغیرهای آشکار یا مشاهده شده به گونه ای مستقیم به وسیله پژوهشگر اندازه گیری می شود، در حالی که متغیرهای مکنون یا مشاهده نشده به گونه ای مستقیم اندازه گیری نمی شوند، بلکه بر اساس روابط یا همبستگی های بین متغیرهای اندازه گیری‌ شده استنباط می شوند. متغیرهای پنهان به دو دسته‌ی برونزا و درون زا تقسیم‌ می شوند. متغیرهای مکنون بیانگر یکسری سازه های تئوریکی هستند مانند مفاهیم انتزاعی که مستقیماً قابل مشاهده نیستند و از طریق سایر متغیرهای مشاهده شده ساخته و مشاهده می شوند. متغیرهای مکنون به نوبه خود به دو نوع متغیرهای درونزا یا جریان گیرنده و متغیرهای برونزا یا جریان دهنده تقسیم می شوند. هر متغیر در سیستم مدل معادلات ساختاری می تواند هم به عنوان یک متغیر درونزا و هم یک متغیر برونزا در نظر گرفته شود. متغیر درونزا متغیری است که از جانب سایر متغیرهای موجود در مدل تأثیر می پذیرد. در مقابل متغیر برونزا متغیری است که هیچگونه تأثیری از سایر متغیرهای موجود در مدل دریافت نمی کند بلکه خود تأثیر می گذارد. در این تحقیق متغیرهای مشتری گرایی و رقابت گرایی متغیرهای برونزا هستند، و متغیرهای بازارگرایی و عملکرد کسب و کار متغیرهای درونزا می باشد. 
 
شامل 60 اسلاید POWERPOINT

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با استفاده از مدل هریسون و والکر (مطالعه موردی: بانک .. شهرستان ..)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد